Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos käyt 1e maksavassa julkisessa vessassa, päästätkö seuraavan jonottajan sisään ilmaiseksi?

Vierailija
04.11.2016 |

Jonotin tänään Rautatieasemalla vessaan, ja edelläni siellä käynyt vanhempi naishenkilö vessasta poistuessaan asettui blokkaamaan ovensuun katsoen samalla minua ilkeästi, kunnes sai oven huolella suljettua, niin että jouduin maksamaan uuden euron saadakseni oven taas uudestaan auki. Ihmettelin vähän, koska itse aina pidän ovea auki seuraavalle wc-käyjälle, sillä olenhan sen ovenavauksen jo kerran maksanut niin ei se ole minulta enää yhtään mitään pois, vaikka joku tuntematon pissahätäinen pääsisikin minun jälkeeni vessaan sitä yhtä euroa maksamatta. Onko tällaisessa käytöksessa taustalla joku periaate, että "kun minäkin maksoin niin sinunkin täytyy" vai mitä kummaa?

Kommentit (122)

Vierailija
121/122 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan norkoan siinä ovella (olen muka just tulossa) ja pyydän 50c ja teen hyvän diilin päivän aikana ostareissa.

Vierailija
122/122 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin menemään ilmaiseen vessaan, en edes muista, olenko ikinä maksanut vessakäynnistä muuten kuin välillisesti (esim baarissa juoman hinnassa). Markettien vessatkin tuntuvat nykyään olemaan ilmaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi