Lasta yritetty 8kk, mies luovutti jo...
Eli ollaan miehen kanssa yritetty lasta vajaa 8kk. Ei ole näkynyt eikä kuulunut, mutta ei olla oikein edes yrittämällä yritetty. En ole laskeskellut tai testaillut ovulaatiopäiviä tai yrittänyt mitään vippaskonsteja. Pari kertaa viikossa ollut seksiä. Nuoria olemme molemmat, minä 23 ja mies 25. Olen itse sitä mieltä, että ei vain ole osunut kohdalleen, koska ei olla mitenkään tietoisesti ajoitettu ovulaatioaikaan yhdyntöjä. No, mies on menettänyt toivonsa ja sanoi ettei meille ole lasta tarkoitettu koska se olisi tullut jo ja että terveillä ihmisillä lapsi tulee heti ja joillekkin voi tulla menkkojen aikaan. Joopajoo. Mies jo hyväksynyt ettei meille tule lasta. Minä en ole valmis heittämään toivoa, koska emme ole oikeasti edes kunnolla yrittänyt. Nyt menkat parhaillaan, tässä kierrossa alan testailla ovulaatiota. Muita hyviä vinkkejä raskautumisen edistämiseksi? Vähän tuntuu minustakin oudolta, kun nuori nainen ei tule raskaaksi, mutta eiköhän se siitä, nyt otan tämän tosissaan ja teen niitä ovulaatiotestejä.
Kommentit (38)
Voi hyvänen aika mitä neuvoja tässä ketjussa on.
Minäkin olin maho siihen asti, kun kerran keitin kahvit ja panin sekaan sitä punaista maitoa sinisen sijasta ja samalla viikolla maistoin torilla sellaista hedelmää jota en tuntenut ja jo seuraavana keväänä olin raskaana. Ikinä en olisi uskonut.
Onhan sinkit ja multivitamiini käytössä? Siis miehellä.
Vuosi melkein meni, vaikka ei hormonaalista ehkäisyä ollut taustalla. Ikää oli 24 kun se plussa pamahti, stressaaminen ei ainakaa auta asiaa. XD
Ovistikkuja en ostellu, kierto sen verran säännöllinen et pystyi laskeskelemaan ne parhaat päivät.
Tähän tietysti toteamme - kuten erään toisenlaisen puutostilan kohdalla - sadistisen vahingoniloisesti ja ivallisesti, että se on voi voi ja Nyyh :( Omaa saamattomuutta.
Se on oltava ilman. Ei kaikkien kuulukaan saada seksiä korjaan lapsia. Luonnon laki.
Hedelmöityshoidot ja adoptoiminen tulee ilmanmuuta kieltää luonnottomina.
:)
Joskus matkanteko on mukavampaa kuin päämäärä.
Käyttöön vanhan ajan konsti: kirves sängyn alle aina kun..... ja sen jälkeen jalat kohti taivasta eikä pesulle missään nimessä! Ja tarkkaile miestä ettei vaan tuhlaa arvokkaita ...hm. ... muualle .....
Vierailija kirjoitti:
No me ollaan yritetty kohta kaks vuotta. Ihmetyttää molempia kun ennestään on jo neljä lasta.
Luontoäiti yrittää kertoa sulle että enough is enough. Kukaan ei tarvitse enempää kuin kolme lasta! Kaksikin riittää mainiosti.
Naurattaa nämä juo greippimehua, syö venhänalkoiöljyä vinkit mitä netissä on. Ap älä usko kaikkia mitä täällä kirjoitetaan. Ainut noista mitä koittaisin on foolihappo ja ovulaatiotikut.
Milloin sulla alkoi kuukautiset? Jos vasta joskus 15-vuotiaana et välttämättä edes ole vielä kaikkein hedelmällisimmässä iässä. Pohjoismaisessa perimässä hedelmällisin ikä on usein lähempänä 30:a kuin 20:a. Monella kuukautiskierto vakiintu vasta yli kaksikymppisenä.
Miehesi miehuuden päälle saattaa käydä, ettei hänen mahtisiittiönsä ole saaneet sinua raskautumaan vielä. Heitä faktat pöytään ja saa mies tajuamaan, ettei 8kk todellakaan vielä ole pitkä aika.
N. 7 vrk menkkojen jälkeen otatte viikon putken jolloin seksiä joka toinen pv. Tämä edellyttäen että sulla kierto maks 28pv ja ovulaatio tapahtuu suht normaalisti. Joka seksikerran jälkeen jalat kattoa kohti. Mahikset nousee joka kerta kun saat orgasmin. Auttaa siittiöitä kulkeutumaan samalla oikeeseen suuntaan. Ei muuta kun tsemppiä koneeseen. Huomaa että ne siittiöt tulee olla jo ovella oviksen aikaan. Siitttiöt voi kulkeutua ja kuleksia sun elimistössä jopa 3 vrk.
Kun minun mies antoi "vihreää valoa" lapsen hankinnalle, niin minä käytin vain näitä netistä löytyviä ovulaatiolaskureita. Sitten vain ovulaation lähellä joka toinen pv seksiä. Tulin raskaaksi jo toisella kuukaudella yrittämisen alettua. Ja olen ollut yli vuoden ennen sitä ilman mitään hormonaalista ehkäisyä, eli kondomilinjalla. Jos ei ovulaatiota tarkkailemalla tärppää niin mars lääkäriin molemmat! Loppuu se itsesyyttely ja arvailu että mikä on vialla..
B-, E- ja D-vitamiinit. Foolihappo. Ovista voi tikuttaa ja muutaman päivän ennen oletettua ovispäivää voi myös käydä ultrassa, jos varmistuksen haluaa.
Sitten on erilaisia enemmän tai vähemmän urbaanilegendoja. Royal gele, greippimehu, vehnänalkioöljy tunnetuimpia. Niistä voi olla apua, jos ongelma on jonkun hivenaineen puute, jota näissä sattuu olemaan.
Joillakin on myös todella tarkkaa oikea ajoitus. Kaikilla ei tosiaan voi olettaa, että kerta-pari viikkoon riittäisi vaan pitäisi olla päivälleen. Riippuu sukusolujen elinvoimaisuudesta.
Me yritimme 13 kk, kunnes mieheni pyysi että pidetään parin kuukauden tietoinen tauko. Raskaudettomuus oli alkanut jo vaikuttaa parisuhteeseen eikä seksi ollut enää kivaa, siitä oli tullut puhtaasti lisääntymiseen tähtäävää toimintaa.
Sovimme asian, harrastimme seksiä ilman ehkäisyä ja tulos nukkuu parhaillaan makuuhuoneessamme. Täyttää ensi kuussa kaksi.
Ehdottomasti aloitat foolihapon syönnin tai jonkin raskausmonivitamiinin. Vitamiinit myös miehelle. Greippimehua suositellaan, koska greipissä on paljon foolihappoa - näin olen ainakin ymmärtänyt. Itsellä raskaus on onnistunut, jos seksiä on ollut 1 pvä ennen ovulaatiota. Tässä vaaditaan vähän tuuria ja ovulaatiotikut voivat auttaa. Valitettavasti omalla kohdalla on tullut jo kaksi keskenmenoa. Eli juttele miehen kanssa myös niiden yleisyydestä. Jos kärsivällisyys pettää, varaa aika lapsettomuustutkimuksiin.
Esikoinen sai alkunsa heti ensimmäisestä kierrosta ehkäisyn jäätyä pois. Kuopusta yritimme 3 vuotta luomusti ilman lääkkeitä/hoitoja ennen kuin tulin raskaaksi. Haluan sanoa: älkää luovuttako vielä, elämä voi yllättää!
Vai että ihan hyväksynyt jo ettei lapsia tule 😂😂😂😂😂😂
T. Yritystä 2,5 vuotta ennenkuin poikani sai viimein alkunsa
Meillä meni yli vuosi. Tulin raskaaksi kun lopetin stressaamisen. Enkä edes toivonut raskautta siitä kierrosta. Noin kuukautta aiemmin otin käyttöön jodioidun suolan. En edes tiennyt että sen käyttö on suotavaa jos yrittää lasta. Ennen yhdyntää join hieman punaviiniä. Sukulaisissa tarjottiin, tätäkään en raskautumistarkoituksessa. Lisäksi vitamiinipläjäys. Mies ei tehnyt muuta kuin nuoli mulle orgasmin ja pani kyllä monta kertaa kun ei oltu nähty muutamaan viikkoon. Siitä pari viikkoa niin koin aikamoisen yllätyksen kun en enää edes uskonut että raskaaksi tulisin. Ainakaan ilman hoitoja.