X Factor Uk: Girlbands / Boybands
Tässä on kilpailijoiden kappaleet:
Boys
Matt Terry: Wham! - I’m Your Man
Ryan Lawrie - The Beatles - Twist & Shout
Girls
Emily Middlemas: One Direction - What Makes You Beautiful
Sam Lavery: Girls Aloud - I’ll Stand By You
Overs
Honey G: Kris Kross - Jump
Saara Aalto: Girls Aloud - Sound of The Underground
Groups
5 After Midnight: Spice Girls - Say You'll Be There
Four of Diamonds: Wilson Phillips - Hold On
http://www.itv.com/xfactor/news/girlband-vs-boyband-song-choices-reveal…
Mitä mieltä valinnoista?
Kommentit (486)
Vierailija kirjoitti:
Saara yrittää liikaa. Häntä on syytetty kai tylsyydestä, niin nyt vetää ihan läskiksi toiseen suuntaan ja yrittää olla joku euroviisu-versio Björkistä. Tästä syystä hänestä ei pidetä, koska ei osaa olla oma itsensä. Tuntuu olevan oma identiteetti esiintyjänä ihan hukassa.
Minusta vaikuttaa, että se on se esitysten suunnittelija, joka tykkää vetää överiksi ja on saanut Saarasta oivan kohteen.
"– Minulle kerrotaan joka maanantai, minkä kappaleen esitän sillä viikolla ja sitten vain harjoittelen sen, Aalto kertoi Ylelle Lontoossa.
Kilpailun tuomari Simon Cowell kritisoi eilisillan X Factor -lähetyksessä, että Aallon Japani-tyylisessä esityksessä laulu jäi hieman yliampuvan puvustuksen ja lavastuksen jalkoihin. Hän varoitti Saaraa suostumasta koreografin nukeksi.
Aalto oli kuitenkin nähnyt esityksen puku- ja lavastussuunnitelman ensimmäisen kerran keskiviikon koreografiaharjoituksissa, joita Yle seurasi. Koreografi Brian Friedman näytti tuolloin Aallolle läppäriltään suunnitelman show’sta selittäen: ”Tällainen kampaus sinulle tulee” ja ”Tässä kohtaa menet sermin taakse”."
Mutta miksi te suomalaiset loukkaannutte japanilaisten puolesta? Oletteko itse geishoja vai mitä? Antakaa niiden japanilaisten loukkaantua jos ovat loukkaantuakseen ja mitä olen kommentteja facebookista lukenut niin eivät ole loukkaantuneet. Miksi tätä rasisti korttia vedetään koko ajan esille?
Vierailija kirjoitti:
Jos Saara pääsee jatkoon, laula jotain sielukasta. Kaunis kappale. Ei huutaen, vaan herkästi. Sellaista jossa nähdään Saaran tulkintakyvyt ja laaja ääniala. Sielukkuutta. Sellaista jossa artisti on pääosassa eikä tanssijat. Jos kykenet siihen, voitat yleisöä puolellesi. Äläkä anna niiden tehdä sinusta jotain huumoriesiintyjää.
Saara ei voi itse valita kappaleitaan eikä juuri mitään muutakaan. Kaikesta päättää tuotantotiimi.
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi te suomalaiset loukkaannutte japanilaisten puolesta? Oletteko itse geishoja vai mitä? Antakaa niiden japanilaisten loukkaantua jos ovat loukkaantuakseen ja mitä olen kommentteja facebookista lukenut niin eivät ole loukkaantuneet. Miksi tätä rasisti korttia vedetään koko ajan esille?
Suomalaiset?
http://www.express.co.uk/showbiz/tv-radio/729209/The-X-Factor-Viewers-b…
http://www.tellymix.co.uk/reality-tv/the-x-factor/286701-x-factor-2016-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Saara pääsee jatkoon, laula jotain sielukasta. Kaunis kappale. Ei huutaen, vaan herkästi. Sellaista jossa nähdään Saaran tulkintakyvyt ja laaja ääniala. Sielukkuutta. Sellaista jossa artisti on pääosassa eikä tanssijat. Jos kykenet siihen, voitat yleisöä puolellesi. Äläkä anna niiden tehdä sinusta jotain huumoriesiintyjää.
Saara ei voi itse valita kappaleitaan eikä juuri mitään muutakaan. Kaikesta päättää tuotantotiimi.
Jokaisella laulajalla on oma rooli. Emily ja osittain Sam vetää ne sielukkaat balladit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset?
http://www.express.co.uk/showbiz/tv-radio/729209/The-X-Factor-Viewers-b…
http://www.tellymix.co.uk/reality-tv/the-x-factor/286701-x-factor-2016-…
No täällä palstalla kaikki mielensäpahoittajat ovat käsittääkseni suomlaisia ja heiltä tässä mielipidettä kyselen. Ei kiinnosta pätkääkään mitä brittilehdistö kirjoittaa
Mun täytyy sanoa, että tykkäsin paljon enemmän Saaran tämän viikon esityksestä kuin viime viikon Bad Romancesta. Voi vaikuttaa se, että viime viikolla sovitun oli niin heppoinen ja suoraan sanottuna halvan kuuloinen.
Muuta esitykset... no, Emily sai siirappisuudellaan nousemaan oksennuksen kurkkuun, mutta varmaan voi kohdeyleisöön vedota. Ryan ei vakuuta, Matt oli tällä kertaa hyvin keskinkertainen, 5 AM:ilta sama juttu joka kerta vaikka ovat symppiksiä. Miten kukaan ei muuten puhu sen yhden tukasta? :D Sivuilta kalju ja loput rastoina nutturalla, ja muutama on jätetty hienosti etutukaksi, voi apua! :DD
4oD kuulostivat jo aika hyvältä tällä viikolla, mutta olivat tapansa mukaan tylsiä. Sam taas EI kuulostanut hyvältä. Ihan kuin hänellä olisi äänenmurros :/ Lisäksi esitys oli kamalan tylsä eikä tunnetta välittynyt.
Honey G veti hyvin, sai hymyilemään! :D Lisäksi hänen koreografinsa on kyllä nero, Honey kun ei mikään tanssija ole.
Mutta mutta, Saara oli ehdottomasti yksi parhaista tällä viikolla. Sanoisin jopa, että paras.
Saaran persoona tuossa kilpailussa nojaa nykyään turhan vahvasti noihin lavakoreografioihin. Faktahan on, että kilpailun jälkeen mikään levy-yhtiö ei tule järjestämään vastaavia lavasteita ja suuria taustakuoro- ja tanssijajoukkoja hänen ensimmäiselle kiertueelleen, jos hän sopimuksen saa kilpailun jälkeen. Ja juuri tuollaisilla show'illa hän on päässyt jatkoon, eli sitä yleisö häneltä haluaisi nähdä. Ja jos tuollaisena Saara on se artisti, joka haluaa olla, ja jota ei ole Suomessa hyväksytty, niin tuskin on paluuta enää niihin voimaballadeihin ja kirkkokonsertteihin. Odotukset vs. todellisuus tullee siis olemaan pettymys sekä Saaralle, että yleisölle.
Jonkun vaan pitäisi maksaa se show
Mä tykkäsin tästä enemmän kuin Bad Romancesta. Oon kuunnellu pari kertaa päivän aikana, ja aina paranee vaikka biisi on aika jonninjoutava. Saaran äänensävy on hyvä. Sitä esitystä ei mun mielestä hirveästi parane katsoa.
Mä pelkään, että noi lavashowt vie Saaran mahdollisuuden kiertueelle. Ne on paljon pienemmät.
Kattokaas kuinka Beyonce vetää kantria yhdessä Dixie Chicksien kanssa, esiintyi muutama päivä sitten CMA:ssa. Kappale on Daddy Lessons. Mun mielestä aika hyvä! Ja kaikki muuten laulaa livenä...
The Independentiä lukuun ottamatta tänne linkitetään kaikkein oksettavimmat oikeistorasistiwhitetrashlehdet kuten The Sun ja Daily Mail. Miksi?
Saara osaa laulaa, sen myönnän. Muuutta kuulun kanssa siihen kastiin, jotka ei vaan osaa hänestä tykätä.
Tän viikon esitys oli _hirveä_. Toi cultural appropriation ei oo suuri juttu Suomessa tai suomalaisille, ei ole mullekkaan. Täysin ylireagointia. Mut pitäishän BRITTIEN tietää herranjestas että tosta nousee huuto. Ettei olis vaan tahallaan tehty että Saara saatais kisasta ulos. Täysin överiksi vedetty, ei hyvä.
Vierailija kirjoitti:
The Independentiä lukuun ottamatta tänne linkitetään kaikkein oksettavimmat oikeistorasistiwhitetrashlehdet kuten The Sun ja Daily Mail. Miksi?
Linkitä itse niitä parempia lehtiä, niin ongelma on ratkaistu.
https://www.thesun.co.uk/tvandshowbiz/2126763/x-factors-saara-aalto-rev…
Saarasta maalataan brittilehdistössä ärsyttävää kuvaa.
Onko hän oikeasti sanonut, että Britannian Brexit-asenteissa on syy, miksei häntä äänestetä.
Ärsytti, kun hän näpäytti suomalaisiakin. Saaralla pitäisi olla vähän enemmän pelisilmää eikä puhua mitä sattuu.
Maailma on nykyään täynnä näitä Social Justice Warrior'eita, jotka pahoittaa mielensä ihan kaikesta ja kaikkien puolesta. SJW on aina itse oikeassa, muut väärässä.