X Factor Uk: Girlbands / Boybands
Tässä on kilpailijoiden kappaleet:
Boys
Matt Terry: Wham! - I’m Your Man
Ryan Lawrie - The Beatles - Twist & Shout
Girls
Emily Middlemas: One Direction - What Makes You Beautiful
Sam Lavery: Girls Aloud - I’ll Stand By You
Overs
Honey G: Kris Kross - Jump
Saara Aalto: Girls Aloud - Sound of The Underground
Groups
5 After Midnight: Spice Girls - Say You'll Be There
Four of Diamonds: Wilson Phillips - Hold On
http://www.itv.com/xfactor/news/girlband-vs-boyband-song-choices-reveal…
Mitä mieltä valinnoista?
Kommentit (486)
Voi olla ihan ok valinta Saaralta, riippuu sovituksesta. Biisissä on sopivasti asennetta. Mutta toivottavasti Saara pääsisi laulamaan vielä jonkun hitaan kappaleen, missä tarvitaan ääntä.
Outoa että samalta bändiltä kaks biisiä.
Toivottavasti show on hyvä, muuten ei jatkoon :/
Huono biisi, ellei Saara tee paljon parempaa versiota kuin tuo tyttöbändin esitys. Huonoksi sanoin sitä Björkin biisiäkin, mutta Saara teki siitä hienon esityksen. Eli toivottavasti olen väärässä taas.
Boys
Matt Terry: Wham! - I’m Your Man - En tunne. Varmaan vetää hyvin kuten joka viikko.
Ryan Lawrie - The Beatles - Twist & Shout - Paras valinta tähän saakka.
Girls
Emily Middlemas: One Direction - What Makes You Beautiful - Ei mitään uutta, mutta jatkoon.
Sam Lavery: Girls Aloud - I’ll Stand By You - Ei mitään uutta, mutta jatkoon.
Overs
Honey G: Kris Kross - Jump - Vitsi on vanhentunut. Tipu jo.
Saara Aalto: Girls Aloud - Sound of The Underground - Hyvä valinta. Menevä ja edelleen suosittu.
Groups
5 After Midnight: Spice Girls - Say You'll Be There - Odotan mielenkiinnolla. Erilainen mihin on totuttu.
Four of Diamonds: Wilson Phillips - Hold On - En tunne biisiä eikä bändi kiinnosta. Bottom two.
Muistanko oikein että Saara oli itse hehkuttanut tätä biisivalintaa jossain, että on paras tähän mennessä?
Hyvät valinnat Mattille, Ryanille ja Emilylle.
Huonot valinnat Samanthalle, Saaralle ja 5 After Midnightille.
Four of Diamondsin kappale on hyvä, mutta pelkään etteivät onnistu siltikään. Honey G:n kappaletta en tunne.
Vierailija kirjoitti:
Muistanko oikein että Saara oli itse hehkuttanut tätä biisivalintaa jossain, että on paras tähän mennessä?
En muista tuollaista, mutta ainakin sanoi suosikkiteemakseen vaikka aluksi piti sitä vaikeana.
Vierailija kirjoitti:
Outoa että samalta bändiltä kaks biisiä.
No ei nyt varsinaisesti, I'll Stand By You on The Pretendersin biisi josta Girls Aloud on sopivasti sattunut tekemään coverin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista tuollaista, mutta ainakin sanoi suosikkiteemakseen vaikka aluksi piti sitä vaikeana.
Sanoi Instassa muistaakseni eilen. Odotan esitystä innolla. High hopes!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/BMT3-kUjmqu/
"Just finished my choreo!! Omg it will be so epic again!!! And the theme of the show is my favourite so far, just wait😉😉😍😍😍 @TheXFactor"
Haluaisin Saaralta tulkintaa. En vain mahtipontista show-meininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/BMT3-kUjmqu/
"Just finished my choreo!! Omg it will be so epic again!!! And the theme of the show is my favourite so far, just wait😉😉😍😍😍 @TheXFactor"
Eli ei suosikkikappale, mutta suosikkiteema.
Hyvä valinta RYANILLE? Melkein kenelle tahansa muulle ehkä mutta Ryan raiskaa biisin kuin biisin niin en ehkä Beatlesiä laittais. Ois laulanu vaikka N'Syncin - Bye bye bye, olis osuvakin tän viikon kohdalla ...
Olen varovaisen optimistinen. Biisi on aika jees, ja Girls Aloudin musa oli aikoinaan supersuosittua Briteissä, vaikkei Suomessa heitä juuri tunnetakaan.
Ryan saattoi haukata hiukan liian ison palasen Beatleksien kanssa.
Tuo Saaran biisi on aika monotoninen (ellei sitä sitten uudelleensoviteta jotenkin mielikuvituksellisesti), mikä on harmi koska hän on teknisesti taitavin laulaja tuolla. Sama juttu kuin viime viikolla, se alku pianon kanssa oli todella hieno mutta loppu oli tasapaksua eurohumppaa. Biisi ei hengittänyt yhtään. Mutta odotan kuitenkin Saaran versiota mielenkiinnolla.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä valinta RYANILLE? Melkein kenelle tahansa muulle ehkä mutta Ryan raiskaa biisin kuin biisin niin en ehkä Beatlesiä laittais. Ois laulanu vaikka N'Syncin - Bye bye bye, olis osuvakin tän viikon kohdalla ...
Minä pidin Ryanin karsintaesityksestä Oh Cecilia. Sen jälkeen en ole hänestä tykännytkään.
Minusta tässä Saaralle annetussa kappaleessa on juuri Saaralle kaikki ainekset erottua todella positiivisesti. Koko kilpailussa ei ole tainnut olla yhtään rokahtavaa kappaletta ja tässä on kiva rockabillymainen meno ilman puuduttavuutta ja sellaisessa muodossa että se kuulostaa kuitenkin tämän ajan musiikilta. Odotan innokkaasti Saaran versiota.
Minusta on todella järkevää että Saara ei vielä siirry mihinkään mahtiballadeihin tai Kate Bushiin, tämä oli oikeanpituinen askel oikeaan suuntaan. Moni uusi Saara-fani UK:ssakin odottaa jo nyt innokkaana ja uteliaana mihin Saaran tie lopulta vie. Mentorit ja/tai Saara itse ovat mielestäni ymmärtäneet jonkun jujun.
Surkea valinta Saaralle. Hänelle ei minusta sovi tämän tyyppinen musiikki. No, jos tulee iso show niin sitten putoamisvaaraa ei ole.