Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mitä kauheaa/ällöttävää/omituista exäsi teki erotilanteessa?

Vierailija
09.03.2006 |

Minun exäni mm. sylkäisi naamaani ja hajotti kirjahyllyni.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa mielenkiintoista kuulla naisten vastaavia tempauksia. :)

Vierailija
42/49 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hupsista, siellä olikin jo uusi nainen muuttanut taloon (ero päätöksestä 5 päivää) joka vielä oli työkaverini 18-vuotias tytär (exäni tuolloin 29 v.)

Heidän suhteensa kesti muutaman viikon, minkä jälkeen tuo tyttörassu vielä yritti ystävystyä minun kanssani sillä perusteella, että meillä on yhteinen menneisyys ja samanlaisia kokemuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät varmaan olleet ihan fiksuja yhdessäolonne aikanakaan.

Vierailija
44/49 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkeli linkkuveitsellä mun vaatteet riekaleiksi, sylki naamaan aina kun nähtii, soitteli pitkin öitä, oli parvekkeen alla huorittelemassa. Tappouhkauksia vastaajassa. Olin silloin 21, mies 30.

Vierailija
45/49 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit täällä vielä naureskellaan ja pilkataan.

No, tässä tekepyhyys huipussaan mut muakin nauratti se terveellistä elämää aloitteleva vanhapoika ressukka.

Vierailija
46/49 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on täällä kyllä tosi uskomattoman kuuloisia juttuja, ohhoh. Ja mua ehkä eniten ihmetyttää noi hyypiöt, jotka menevät sitten naisen vanhempien luon " kertomaan totuuksia" tms. Se on jotenkin tosi omituista.

Onneksi ei itselläni ole vastaavia kauhukokemuksia. Aiemmat suhteet päättyivät ihan laimeasti ja sitten sen ensimmäisen oikean rakkauden kanssa olen vieläkin yhdessä, vuosien jälkeen.

Vierailija
47/49 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko pommilla (mikä löytyikin sitten myöhemmin mun ja lasten kotoa) tai sillä että " talo palaa ulkoa päin paremmin" .

Ja väitti ettei meidän lapset olekkaan hänen vaan jonkun muun. Ja väitti ettei mun kanssa koskaan lapsia halunnutkaan.

Ja uutta miestä myöhemmässä vaiheessa uhkaili... Lupas mennä ampuun polvet paskaks... Asekkin sillä hullulla vielä sattui olemaan joten hyvä ettei toteuttanut uhkaustaan.

Vierailija
48/49 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia oli neljä, jokaikinen ulkonäöltään kuin isänsä. Tämä nuija meni sitten ihan vittumaisuuttaan vaatimaan isyystutkimusta kaikista! Kun kuulin tästä, ajattelin kyllä, että miten idiootti voi mies olla. Vanhimmat lapsista on kuitenkin jo teini-iässä, jokainen voi miettiä kotonaan, miltä murkuista tuntuu, kun isä kieltää heidät!

Vierailija
49/49 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(pahimmissa tapauksissa soitti taukoamatta, enkä ikinä vastannut, lopulta piti pitää puhelinta kiinni) ja kyseli, että mitä tehdään yms. Tuntu, että se oli aina samoissa paikoissa missä minäkin ja suorastaan vainosi.. hyi! Tämä tapahtui ulkomailla ja kun muutin takaisin Suomeen, niin puoli vuotta muuttoni jälkeen vielä soitteli, harvakseltaan kuitenkin.