Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotteko kiusata ihmisiä tänäkin vuonna itsetehdyillä lahjoilla?

Vierailija
04.11.2016 |

Kauhulla odotan!!!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida ehtiä tänäkään vuonna, mutta suunnitelmissa olisi pätevöityä tässäkin sitten hamaassa  tulevaisuudessa.

Vierailija
2/31 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty.

Innolla odotan!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehdyt villasukat tai lapaset on ihan paras lahja.

Vierailija
4/31 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan panoksia.

Yhdessä lasten kanssa tehdyillä lahjoilla.

Vierailija
5/31 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen jo aloittanut. Paholaisenhillo ja omenahillo on jo valmiina. Villasukkia puuttuu vielä muutamat, mistä tulikin mieleen, että taidankin mennä niitä sohvalle jatkamaan 😊😊😊

Vierailija
6/31 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiusaa ketään minkäänlaisilla lahjoilla mutta appiukko varmaan taas laittaa pakettiin itseveistämiään talouspaperitelineitä tai viinipullokärryjä.

Vierailija
7/31 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko syksy ollaan lasten kanssa kerätty kadulle pudonneita kuitteja ja etsitty lehtiroskiksista kauniita kuvia liimattavaksi A2 pahviin. Teokset kulkevat nimellä Kaupallisuuden ruumiillistuma, osat 1 - 43. Näitä taideteoksia ajateltiin antaa lasten opettajille, kummeille, sukulaisille, naapureille ja miehen työkavereille sekä lisäksi lahjoittaa kaksi erityisen ihanaa koulun myyjäisiin. Myyntituotoilla voi sitten ostaa koululle kaksi vasemman jalan luistinta vähäosaisten kesken jaettavaksi. 

Vierailija
8/31 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti! Mumma ilahtuu aina kun ei jaksa kutoa enää itse niin saa joka joulu tyttären tyttäreltään villasukat, itsetehtyä suklaata ja kutsun joulupöytään. N25

Vierailija
9/31 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin aion =)

Ihmeen kiltisti kaverit jaksaa pitää mun tekemiäni hopeakoruja. Miten ne aina muistaa laittaa ne päälle kun tapaavat mut. Outoa sakkia

Vierailija
10/31 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa saada villasukat lahjaksi. Ylipäänsä olisi ihanaa saada joululahja. En ole tainnut saada joululahjaa kymmeneen vuoteen.

Vierailija
11/31 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin panostaa lapseni tarhakuviin. Viedä hänet sitä ennen parturiin ja laittaa päälle kivan paidan. Sitten ostan kivat kehykset kuville. Ne menevät lahjaksi isovanhemmille ja poikani siskopuolelle.

Vierailija
12/31 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oon jo kerännyt munakennot koko vuoden ajalta. Askartelen niistä ainakin lampunvarjostimia ja uutena ideana on tehdä niistä myös korvakoruja.

Vierailija
13/31 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan itsetehtyjä joululahjoja vain niille joiden tiedän niitä arvostavan. Yleensä nämä ihmiset ovat minulta pyytäneet jotain tiettyä ja niitä laitan pukin konttiin.

Vierailija
14/31 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Jo parina jouluna olen askarrellut lapseni perheelle kortin ja väliin tulostanut verkkopankista kuitin, mistä näkyy, että heidän tammi-, helmi- ja maaliskuun vuokransa on maksettu. Ikinä ei edes miniä ole itsetehdystä lahjasta valittanut. 

Vierailija
15/31 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen vaimolle joululahjaksi sänkyä, kahta yöpöytää ja matalaa senkkiä jalkopäähän. Ehkä nuo tekeleet pitää sittenkin pieniä saunapuiksi :/

Vierailija
16/31 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, oon jo kerännyt munakennot koko vuoden ajalta. Askartelen niistä ainakin lampunvarjostimia ja uutena ideana on tehdä niistä myös korvakoruja.

Mä ajattelin tehdä niistä kätevät kertakäyttöiset shottilasit, pitää vaan olla tarkkana kun luomununissa on monesti höyheniä ja kanankakkaa että harjaa enimmät pois kupeista.

Vierailija
17/31 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä jo etukäteen suren etten saa enää mummoni tekemiä villasukkia. Niitä ei osannut teininä arvostaa tarpeeksi ja nyt yli kaksikymppisenä niitä ei enää saa, kun mummo on kuollut. Onneksi on muutama pari vielä olemassa :)

Vierailija
18/31 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen vaimolle joululahjaksi sänkyä, kahta yöpöytää ja matalaa senkkiä jalkopäähän. Ehkä nuo tekeleet pitää sittenkin pieniä saunapuiksi :/

Eikö teillä ole huonekaluja ollenkaan?

Vierailija
19/31 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä olikin hyvä idea. Voisin tehdä itse taideteoksen ja antaa kaverille lahjaksi. Kun tämä avaa lahjan, niin kerron mikä se on ja nostan sen näkyvimmälle paikalle olohuoneeseen ja kerron kuinka hyvin se sopii siihen. Voisi videoida kaverin ilmeet.

Vierailija
20/31 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

VITTU EI HALUTA NIITÄ KUTISEVIA RUMIA VILLASUKKIA JOKA HELVETIN VUOSI!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme