Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotteko kiusata ihmisiä tänäkin vuonna itsetehdyillä lahjoilla?

Vierailija
04.11.2016 |

Kauhulla odotan!!!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, oon jo kerännyt munakennot koko vuoden ajalta. Askartelen niistä ainakin lampunvarjostimia ja uutena ideana on tehdä niistä myös korvakoruja.

Erinomainen idea! Minä ajattelin toteuttaa vastaavan käytetyillä tamponeilla.

Vierailija
22/31 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan cookies-ainekset purkkiin ja annan niitä. Ei tarvitse lisätä itse kuin muna ja voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Teen pienistä lapsistani valokuvakirjat isovanhemmille ja kummeille. Pari vuotta sitten kun esikoisvauvastani ekan sellaisen tein, niin oma isäni ja lapsen toinen kummi alkoivat lähes itkeä lahjan paskuutta. Ainakin kyyneleitä molemmat salaa pyyhkivät. Meidän jouluaattoon ei kuulu viina, niin pakkohan se on jollain muulla tavalla joulu pilata. Jokainen kun mielessään salaa toivoo lahjaksi jotain tarpeetonta krääsä ja turhaa sesonkirompetta.

Vierailija
24/31 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, oon jo kerännyt munakennot koko vuoden ajalta. Askartelen niistä ainakin lampunvarjostimia ja uutena ideana on tehdä niistä myös korvakoruja.

Jaa. Mä vartavasten pyysin ystävältäni kananmunakennoista askarreltuja sytykeruusuja joululahjaksi. Meillä kun tulia sytytellään jopa 5 kertaa päivässä eri tulipesiin ja ne vaan on älyttömän käteviä. Hän on käsistään kätevä ja mä säästyn tarpeettomalta tavaralta. Mutta kukin tyylillään.

Vierailija
25/31 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen vaimolle joululahjaksi sänkyä, kahta yöpöytää ja matalaa senkkiä jalkopäähän. Ehkä nuo tekeleet pitää sittenkin pieniä saunapuiksi :/

Eikö teillä ole huonekaluja ollenkaan?

Ei ole, pelkkä patja lattialla.

Vierailija
26/31 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion kiusata ihmisiä tänäkin vuonna kauniin värisillä, nätisti neulotuilla, lämpimillä villasukilla. Eipä kukaan ole tähän mennessä antanut palautetta, että sukkani olisivat rumia ja kutisevia… 

Vierailija
27/31 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat ovat melkoinen tappaja.  Vuosittain niillä liukastuu sisällä useampi vanhus kuoliaaksi, kuin kengät jalassa ulkona jäätiköllä.

Vierailija
28/31 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion kiusata ihmisiä tänäkin vuonna kauniin värisillä, nätisti neulotuilla, lämpimillä villasukilla. Eipä kukaan ole tähän mennessä antanut palautetta, että sukkani olisivat rumia ja kutisevia… 

No ei kai kukaan nyt viitsi suoraan mummille haukkua tämän itse tekemää lahjaa, vaikka ei sillä mitään tekisikään.

Vierailija
29/31 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki villasukkien inhoajat voisivat lähettää minulle nuo vihatut lahjat! Minä en ole saanut keneltäkään koskaan villasukkia lahjaksi, mutta haluaisin sellaiset niin kovasti! En osaa neuloa eikä kaupasta  löydy kunnon villasukkia. :(

Vierailija
30/31 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri korkkasin viimeisen viime jouluna saadun lakkahillopurkin ja laitoin huomista varten likoamaan kuivattuja herkkutatteja risottoa varten ja toiveikkaana ajattelin, että jouluna taas saa täydennystä. Joten kiitokset ihanista itsetehdyistä lahjoista!

Vierailija
31/31 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti. Jalkakylpypommeja, saippuaa ja heijastimia ainakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän