Yäk mikä ylikypsän banaanin lemu taas junavaunussa!
Jos on ihan pakko valita se vauvaneväs, vaikka olette aikuisia, niin valitkaa pliis sellanen ei -mustunut.
Kommentit (9)
Niin, olisivat edes juoneet viinaa, se se on aikuisen eväs!
mieluummin haistelen banaania kun sitä helvetin kusen/wc hajua mikä joskus haisee kaukojunassa..yök!
Että mua ärsyttää kaikki julkisilla paikoilla olevat valittajat. Aina pitää valittaa mölystä tai näkymästä tai hajusta! Jos on niin suuria ongelmia sen banaanin/mandariinin/kahvin/hampurilaisen hajun kanssa niin pysykää kotonanne tai hengittäkää suun kautta.
Vierailija kirjoitti:
Että mua ärsyttää kaikki julkisilla paikoilla olevat valittajat. Aina pitää valittaa mölystä tai näkymästä tai hajusta! Jos on niin suuria ongelmia sen banaanin/mandariinin/kahvin/hampurilaisen hajun kanssa niin pysykää kotonanne tai hengittäkää suun kautta.
Mitäs banskunmussuttaja?
En muuten tiedä yhtäkään, jonka mielestä tuoreen kahvin tuoksu on epämiellyttävä.
Se banaaninhaju on saatanasta. Mikään ei ole niin kuvottava haju suljetussa tilassa , josta ei ole poispääsyä.
Olen allerginen banaanille ja jo se haju saa mut voimaan pahoin, mutta julkisista kun on kyse niin ei oikein voi valittaakaan.
Ruuanhajut julkisissa on oksettavia, varsinkin lihatuotteet.
Osta auto!