Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatko lapsesi tollottaa vieraita aikuisia?

Vierailija
04.11.2016 |

Annatko lapsesi tuijottaa vieraita ihmisiä pitkään, suu auki ja silmät selällään?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan. Häiritseekö? Mistäpä sitä nyt ei aikuinen ihminen voisi mieltään pahoittaa...

Vierailija
2/29 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaanko sinua useinkin noin? Oletko jotenkin oudon ja/tai erikoisen näköinen. Silloin minäkin saatan katsoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan anna ja sanon kyllä suoraan myös niille vanhemmille, jotka eivät herranterttuaan ojenna ja niille aikuisille, joille kukaan ei ole koskaan opettanut, että se ei ole mukavaa lainkaan! Pikkusiskollani on synnynnäinen epämuodostuma ja voitte arvata, minkälaisen toljotuskavalkadin hän on elämänsä aikana joutunut kohtaamaan. Sen seuraaminen vierestä on kyllä saanut kielenkantani auki monta kertaa, myös tilanteissa, joissa ei siskoni ole ollut osallisena mitenkään. Se on vaan niin käsittämättömän epäkohteliasta, olkoonkin vaan kuinka nuoresta lapsesta kyse. 

Vierailija
4/29 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:lla mt-ongelmia?

Vierailija
5/29 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tosiaankaan anna ja sanon kyllä suoraan myös niille vanhemmille, jotka eivät herranterttuaan ojenna ja niille aikuisille, joille kukaan ei ole koskaan opettanut, että se ei ole mukavaa lainkaan! Pikkusiskollani on synnynnäinen epämuodostuma ja voitte arvata, minkälaisen toljotuskavalkadin hän on elämänsä aikana joutunut kohtaamaan. Sen seuraaminen vierestä on kyllä saanut kielenkantani auki monta kertaa, myös tilanteissa, joissa ei siskoni ole ollut osallisena mitenkään. Se on vaan niin käsittämättömän epäkohteliasta, olkoonkin vaan kuinka nuoresta lapsesta kyse. 

Oletko kysynyt siskostasi mitä mieltä hän on siitä että puutut asiaan joka ei sinulle kuulu?

Vierailija
6/29 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä tavalla meillä Pohjois-Karjalassa opetettaan kahtommaan.

Pienestä pittäi, että oot siekkii lähteny!

Vierailija
7/29 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. Nyt jo loukkaannutaan siitä, jos pienenpieni katsoo! Sitä pientä pitää jatkuvasti kontrolloida, kasvatus ei riitä. Lapsihan ei ole erillinen ihminen, vaan vanhempien, eikun siis äidin, jatke. Eikö julkisessa tilassa puhumisen ja syömisen paheksunta enää riitä? Sitten kun ihminen on täyttänyt 18, ei häiritse enää yhtään huutaminen, kiroilu, haiseminen, housuun paskominen eikä sottaisesti syöminen väärissä paikoissa, ainakin, jos tätä palstaa katsoo.

Vierailija
8/29 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kysynyt siskostasi mitä mieltä hän on siitä että puutut asiaan joka ei sinulle kuulu?

No siskoni ei pysty itse ilmaisemaan, että häntä harmittaa toisten toljottamiset, joten ihan tyytyväinen hän on kun muut pitävät hänen puoliaan. Niin monet itkut on asiasta itketty, että jos yksikin oppii olemaan jatkossa ilmeilemästä ja toljottelemasta ja kikattelemasta kavereidensa kanssa, niin olen tyytyväinen siihen, etten jää häpeillen katselemaan lattiaa, vaan puutun tilanteeseen. Vaikka asiahan ei ilmeisesti minulle kuulu. 

Vierailija
9/29 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika. Nyt jo loukkaannutaan siitä, jos pienenpieni katsoo! Sitä pientä pitää jatkuvasti kontrolloida, kasvatus ei riitä. Lapsihan ei ole erillinen ihminen, vaan vanhempien, eikun siis äidin, jatke. Eikö julkisessa tilassa puhumisen ja syömisen paheksunta enää riitä? Sitten kun ihminen on täyttänyt 18, ei häiritse enää yhtään huutaminen, kiroilu, haiseminen, housuun paskominen eikä sottaisesti syöminen väärissä paikoissa, ainakin, jos tätä palstaa katsoo.

Katsominen onkin vähän eri asia kuin suu suurella töllöttäminen, räkätappi nenän alla hengityksen tahtiin heiluen. 

Vierailija
10/29 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä se ei aina ole kivaa. Varsinkin jossain lentokoneessa, jossa joku taapero toljottaa tai vilkuttelee viereisten penkkien matkustajille koko ajan ja on vanhemmista sitten niin hauskaa että....Itse sanoin lapselleni aina, että annapa ihmisten nyt tehdä omia juttujaan tms.....

Vierailija
11/29 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toljottaminen ja tuijottaminenhan ovat aikuistenkin suomalaisten yksi varsin mieleenpainuva tuntomerkki. Jos menet ulkomaille ja huomaat jonkun tuijottavan sinua suu auki, voit 95 % varmuudella sanoa toljottajalle: Hyvvee päevee!

Koska se on suomalainen.

Vierailija
12/29 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitten perjantai ja aloitusten taso taas laskenut.

Vierailija
13/29 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä se ei aina ole kivaa. Varsinkin jossain lentokoneessa, jossa joku taapero toljottaa tai vilkuttelee viereisten penkkien matkustajille koko ajan ja on vanhemmista sitten niin hauskaa että....Itse sanoin lapselleni aina, että annapa ihmisten nyt tehdä omia juttujaan tms.....

Kun olin itse lapsi, minun edessäni lentokoneessa oli paljon nuorempi lapsi joka sen kymmenen tunnin aikana nousi monta kertaa penkillään seisomaan ja toljotti minua. Vanhemmat ei tietenkään sanoneet mitään.

Vierailija
14/29 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kerran lapsi irvisteli viereisestä autosta kun satuttiin liikennevaloihin rinnakkain. Irvistelin takaisin, lapsen ilme oli ihan priceless sen jälkeen. Hämmentyi ihan selvästi. Juu. Tosi aikuista oli... 

Vierailija
15/29 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko kerran kysyi Joensuulaiselta ex-poikaystävältään, että minkä takia täällä möllötetään vastaanatulijoita sellasen vakioajan. Tämä oli vastannu, että "pittäähän sitä kahtoo, että on kaikki hyvin".

Just. Ja sitten kyllä katsotaankin niin viimesen päälle. Vaikka pyörän selästä koko perheen voimalla - niin, että vesseleilläkin lähes niskat menevät sijoiltaan.

Vierailija
16/29 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan. Häiritseekö? Mistäpä sitä nyt ei aikuinen ihminen voisi mieltään pahoittaa...

Jos törmään lapsesi töllötykseen, annan kummallekin korvalliselle. Häiritseekö?

17/29 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii, on ne lapset kauheita!:D

Vierailija
18/29 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset saavat katsoa ja kuuluukin olla kiinnostunut ympäröivästä maailmasta. Kohteliaana pidän kuitenkin vanhemmalta opettamista ettei saa tuijottaa.

19/29 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitapa seuraavalla kerralla jäädä katsomaan sitä lasta silmiin. Mieti itse miksi et pysty katsomaan sitä silmiin.. Jos lapsi kääntää katseen ja lähtee pois, on sussa jotain vikana. (Päässä) Jos se lapsi sen sijaan hymyilee tai sanoo jotain, olet OK..

Vierailija
20/29 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on silloin vamm... eiku erityislapsista tai muuten heikkolahjaisista mukuloista. Silloin pitää lapsen vanhempia katsoa säälivästi ja kysyä, että onko raskasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi