Mies sanoi että rakastaa minua jo
Kommentit (11)
Niin... mikä on kysymyksesi meille?
Ei siinä sitten ku pullat uuniin vaan ja taloja kattelemaan.
Sanoi siis että rakastui vaan ensi silmäyksellä mutta en usko tuollaiseen. rakastui siis ulkonäkööni vai... ja en usko että tuollainen kestää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Sanoi siis että rakastui vaan ensi silmäyksellä mutta en usko tuollaiseen. rakastui siis ulkonäkööni vai... ja en usko että tuollainen kestää. Ap
Miksei kokeilla. Ja sanoitko jotain mikä vois vedota tän miehen tunteisiin ja mahollisesti huumorilla sanoi takas rakastavansa sua. Mäkin sanoin yhelle mimmille muutama päivä sitten että mentäiskö naimisiin kun siteeras jotain mitä ei tienny että on mulle lähellä sydäntä. Meinaan vaan että mieti hetki sanoko kaveri sen ihan tosissaan vai ei.
Joskus sen vaan tietää ;)
Muistan ikuisesti kun mieheni sanoi 1. kerran että rakastaa minua.
Se oli seurustelun alkuaikoja ja oli kesä ja olimme menossa ystävien kanssa rantaan terassille.
Fiilis oli ihana ja kävelin onnessani pari metriä miehen edellä kun hän yhtäkkiä tokaisi että rakastan sinua.
Käännyin ympäri yllättyneenä ja mies oli ihan järkyttyneen näköinen että mitä tuli sanottua ja samalla hän tajusi että todellakin rakastaa minua. Sanoi siis varmaan vahingossa mitä ajatteli.
Nyt on oltu yhdessä 25 vuotta ja yhä rakastetaan :)
Juu, vaikka sen vahingossa tokaisisi heti alkuun, eihän se sulje pois sitä etteikö oikeastikin rakastaisi pidemmän päälle.
Revat auki, ja vain taivas on rajana!
Omalle kohdalle myös osunut. Kyseessä oli läheisriippuvainen. Tuosta ripustautumisesta pitä pyristellä irti 8 vuotta.
Yrittää varmistella mahdollisimman nopean pääsyn hameen alle.