Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teekkarinkatu Hervanta?

Vierailija
04.11.2016 |

Sinne ajattelin muuttaa. Millaista aluetta? Rauhallista vai rauhatonta? Palvelut ainakin on sikalähellä ja bussit kulkee keskustaan monesta paikasta mikä ehdoton plussa. Atomikadusta, Sähkökadusta ja Opiskelijankadusta olen kuullut että pysykää kaukana mutta Teekkarinkatua ei mainita missään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta teekkarinkatu ei ole mitenkään huonoa aluetta! Opiskelijankadunkin alku hyvä! Oikeastaan itse sanoisin että vain ihan luoteisosa esim ruovedenkatu tms ovat pohjamutia. Muutoin Hervanta on ihana paikka. :)

Vierailija
2/5 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä teekkarinkadulla se kaupan kohta rauhattomimpaa (siinä on se joku baari) mutta eipä siinäkään mitään tappeluita ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en muuttaisi Hervantaan mistään hinnasta. Tilanne valkenee, kun käy muutaman kerran ostoksilla paikallisessa Duossa. Narkkarit, pummaajat ja muut hörhöt eivät tee kaupassa käynnistä kovin miellyttävää. Jos jostain muualta saat kämpän, suosittelen.

Vierailija
4/5 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en muuttaisi Hervantaan mistään hinnasta. Tilanne valkenee, kun käy muutaman kerran ostoksilla paikallisessa Duossa. Narkkarit, pummaajat ja muut hörhöt eivät tee kaupassa käynnistä kovin miellyttävää. Jos jostain muualta saat kämpän, suosittelen.

Nojaa. Olen asunut nyt kolme vuotta Tesomalla mistä sanotaan samaa potenssiin kymmenen muttei ole koskaan ollut mitään ongelmia vaikka olen yksinasuva nuori nainen. Yleisesti ottaen sosiaalitapauksia ei kiinnosta ellet mene aukomaan päätä :D muutan koska haluan lähemmäs yliopistoa ja vanhan kerrostalon äänieristys on olematon. ap

Vierailija
5/5 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hervanta on oikeasti kiva paikka, huono maine on jostain 80-luvulta, nykyään siellä asuu paljon opiskelijoita ja nuoria perheitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän