Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kymmenessä päivässä -4kg

Vierailija
04.11.2016 |

Tämä alkoi siitä kun olin kipeänä. En saanut syötyä ja paino tippui. Nyt olen katsonut tarkkaan mitä suuhuni laitan. Yllättävän helppoa, ihmettelen, sillä olen koko kesän yrittänyt laihduttaa tuloksetta. Mitat on 162/61 tällä hetkellä. Vielä sama 4kg pois niin olen tyytyväinen.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todnenäköisimmin -4kg nesteitä jotka paukahtaa vielä nopeammin takaisin.

Ei noin pienessä ihmisessä ole 4kg nestettä. Ehkä ensimmäiset 2kg on mutta loput läskiä/lihasta.

"Esimerkiksi 70 kg painavan miehen ruumiinpainosta voi 40 kg olla vettä"

Naisella tyypillisesti 10% vähemmän nestettä, mutta kyllä siitä 4 kiloa lähtee helpostikin.

Itse olen yhden painorajan takia tiputtanut 7 päivässä 8,2kg nesteillä ja painoin lähtiessä 77kg. 60 kiloisesta naisesta lähtee heittämällä 4 kiloa nesteitä muutamassa päivässä.

Miten onnistuit tuossa 8,2 kilon pudotuksessa?

Vierailija
22/28 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paino jatkaa putoamistaan 😅😅 nyt -5.8kg

Ap

Hienoa! Uskoiskohan nuo, että nyt on lähtenyt muutakin kuin nestettä? =D

Voisi kuvitella, että aiemmalla laihdutuksella on vaikutusta. Välillähän paino tippuu nykäyksittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti 10kg kahdessa viikossa. Sairastuin myös ensin, sitten karppasin. Loput 7kg lähtikin sitten kahdessa kuukaudessa, ja takaisin ei ole tulleet. Hienoa ap, nopea alku motivoi😊

Vierailija
24/28 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä alkoi siitä kun olin kipeänä. En saanut syötyä ja paino tippui. Nyt olen katsonut tarkkaan mitä suuhuni laitan. Yllättävän helppoa, ihmettelen, sillä olen koko kesän yrittänyt laihduttaa tuloksetta. Mitat on 162/61 tällä hetkellä. Vielä sama 4kg pois niin olen tyytyväinen.

Suurin osa noista kiloista on lihasta ja nestettä,ei paljon rasvaa joka alkaa palaa vasta laihdutuksen jatkuessa edelleen.

Vierailija
25/28 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

grr kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa noista kiloista on lihasta ja nestettä,ei paljon rasvaa joka alkaa palaa vasta laihdutuksen jatkuessa edelleen.

No mitä sitten?????? Pääasia että paino putoaa, senkin kateellinen plösö.

Vierailija
26/28 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhlit sitä että oot menettänyt 4kg lihasta. Mikäs siinä.

Apua mitä ihmiskehon tuntemusta olevinaan 😅 Miksi neljä kiloa lihasta yht'äkkiä tipahtaisi. Ne on ne nesteet mitkä lähtee ja toki rasvaakin on varmaan vähän palanut. Kun ei oo rasvaa mitä polttaa niin kyllä keho sitten alkaa tuhota lihaksiakin, mutta ei se nyt noin lyhyessä ajassa tapahdu. Toki voi rasvaakin jäädä ja lihas lähtee palamaan aiemmin.

Tsemppiä alulle mutta älähän liikaa vaakaa tuijota :)

Väärin.Ensin palaa lihasta ensimmäiset päivät,sitten vasta rasvaa dieetin jatkuessa.

Vierailija
27/28 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

grr kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä sitten?????? Pääasia että paino putoaa, senkin kateellinen plösö.

Miltä luulet näyttäväsi jos kadotat pelkkää lihasmassaa? Et ainakaan laihalta.Lisättynä terveyshaitoilla.

Vierailija
28/28 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mennee samaan kategoriaan kuin ihmiset, jotka menevät mässäilyillan jälkeen seuraavana aamuna vaa'alle ja kauhistelevat lihoneensa monta kiloa...