Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joululahjat tytöille

Vierailija
03.11.2016 |

Siskoni asuu Itä-Suomessa, minä asun perheineeni Etelä-Suomessa. Olemme menossa heille lauantaina ja se onkin viimeinen kerta ennen joulua. Joululahjat pitää siis viedä mukana. Siskollani on kaksi tytärtä: 12v ja 10v. Joululahjoja ei ole vieläkään hommattu. Annoimme heille niin kalliit syntymäpäivälahjat, että sovimme siskoni kanssa, että joululahjat on siinä 10-30€ rajoissa.
Heittelkää jotain lahjaideoita, olemme ihan hukassa!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäävätkö lukea, kirjakaupan lahjakortit? Kylpyvaahtoa tai jotain parempaa suihkugeeliä tms. kosmetiikkaa? Miten joku harrastukseen liittyvä lahja? H&M lahjakortit?

Vierailija
2/13 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei pliis auttakaa nyt!! En itse keksi mitään :(

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetiikka laukut. Kynsilakkaa, huulikiiltoa, huulirasva. Lasten hajuvettä, shampoota.yms. vaikka pieni pehmoja sinne.

Vierailija
4/13 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäävätkö lukea, kirjakaupan lahjakortit? Kylpyvaahtoa tai jotain parempaa suihkugeeliä tms. kosmetiikkaa? Miten joku harrastukseen liittyvä lahja? H&M lahjakortit?

Kirjoja heillä on niin paljon, ettei niitä kannata hankkia... Lushin tuotteita annoimme viime vuonna, joten noi kylpyjutut voi unohtaa. He eivät harrasta mitään ja lahjakortit on mun mielestä vähän onnettomia lahjoja...

Tämä vanhempi tosin on kiinnostunut jonkin verran kosmetiikasta, mutta ei viitsitä vielä meikkejä ostaa... Jotain tollasta kosmetiikkaan liittyvää vois kyllä hommata.... mutta mitä?

Ap

Vierailija
5/13 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosmetiikka laukut. Kynsilakkaa, huulikiiltoa, huulirasva. Lasten hajuvettä, shampoota.yms. vaikka pieni pehmoja sinne.

Nämä kosmetiikkalaukut on ihan hyvä idea! Harkintaan!

Ap

Vierailija
6/13 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/13 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan antaisin rahana. Saavat itse ostaa mitä mielivät.

Vierailija
8/13 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffalippuja? Joku rentoutumispaketti, johon kasaat vaikka herkkuja ja leffoja ja jotain hyväntuoksuista sampoota?

Vierailija
9/13 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuminen siilinjärven vok:n, sieltä saa edullisesti rikastuttamisen. Ovat juurikin hyvässä iässä siihen tarkoitukseen.

Vierailija
10/13 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Starbucksin mukit?

Vierailija
11/13 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin siskolta mitä mahdollisesti tytöt toivoisi tai haluaisivat.Saisivat sitten ainakin mieluisat lahjat.

Vierailija
12/13 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä antaisin molemmille jotkin kauniit rannekorut, hiuspannat sekä tuoksuvat huulikiillot/-rasvat. Myös esimerkiksi nimikaulakorut tai omat pienet kynttilälyhdyt on mielestäni ihana lahja. Rakastin itse kaikkea sievää tuon ikäisenä :)

Vierailija
13/13 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivontatarvikkeita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme