Miten jotkut miehet ovat 165-170cm pitkiä!! Naurettavaa t. N 182cm
Kommentit (21)
Ei pysty itse vaikuttamaan kuinka pitkäksi kasvaa.Tuskin kukaan nainen haluaa olla yli 180cm
Eikö pitkillä naisilla ole isot pillut?
Riipuu ihan siitä paljonko äiti antoi kaurapuuroa aamulla
Ap sinä olet naurettava. Kerrot vain aloituksella että sulla on ongelmia itsetuntosi kanssa.
Eihän alle 170cm voi sanoa mieheksi, vaikka bemarilla ajaisi.
Pitkät naiset on hiton rumia.
Ole sinä amatsoni hiljaa.
T: hukkapätkä.
Ei se ole minun syyni, että sinä ap olet pitkä nainen ja varmaan koet siitä jotain hankaluuksia.
Jännä juttu oikeastaan, minulle lyhyys miehenä ei ole tuonut esimerkiksi lihavien tai pitkien naisten vihaamista, vaan enemmänkin myötätuntoa kyseisiä ryhmiä kohtaan. Kuitenkin naisten keskuudessa on hyvin ylestä, että pitkät ja/tai lihavat naiset vihaavat lyhyitä miehiä.
Liittyisikö tämä siihen, miten monet naiset yleensäkään eivät halua ottaa vastuuta pärjäämisestään ja viihtymisestään, vaan haluavat saada rahaa ja statusta ja sosiaalistä pöhinää miehen avulla.
Hmm, ehkä he ovat luonnonoikkuja, kuten sinä ap.
Miksi haluatte pahoittaa toistenne mieliä?
Saitko Ap ihan itse valita pituutesi? Saitko valita myös vanhempasi? Silmien värisi?.-?_?_? - Seuraavalla kerralla muista valita ja ottaa itsellesi myös jotain korvien väliin, kun nyt tuntuu, että et olisi ottanut sinne mitään. - Jos olisit, niin et ihmettelsi täällä kenenkään pituutta.
Aloittajan kaltaiset lutkat mädäntyvät helvetissä!
Tuskin aloittaja edes on pitkä. Todennäköisemmin lyhyt, joka tiesi että kommenttinsa aiheuttaisi pitkien naisten haukkumista. Yksin pituus ei tee kenestäkään komeaa tai kaunista. Miksi kukaan vihaisi lyhyitä miehiä? En minä, 177 pitkä nainen, ainakaan.
Ei kai se niiden miesten vika ole, että sä olet noin pitkä? Mulle ei ole naisena mitään väliä sillä, kuinka pitkä mies on.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin aloittaja edes on pitkä. Todennäköisemmin lyhyt, joka tiesi että kommenttinsa aiheuttaisi pitkien naisten haukkumista. Yksin pituus ei tee kenestäkään komeaa tai kaunista. Miksi kukaan vihaisi lyhyitä miehiä? En minä, 177 pitkä nainen, ainakaan.
Sama tuli mieleen. Mulle ei ihmisen pituudella ole väliä, olen seurustellutkin itseäni reippaasti lyhyemmän miehen kanssa. Omaan pituuteeni olen tyytyväinen.
T. N178
No tämä nyt on TOSI huono provo.
Eikä takuulla ole naisen kirjoittama. Arvaisin tätä jonkun pojankolpin tekeleeksi. Huono, tosi huono.
Onpa taas mieltä lämmittävä keskustelu. Miksi pitää haukkua ja tehdä toisille paha mieli? Kukaan ei valitse kuinka pitkäksi syntyy.
N178cm
Miten joku on tollanen kirahvi? amatsooni! Pidä nauta pääsi kiinni. T. 168 nainen
Mä olen alle 165 senttinen mies. Harmi, jos joku ajattelee kuten ap. On kivempi ajatella positiivisia asioita. Toivottavasti saatte elämäänne iloa jostain. Mulla on ainakin pääosin hauskaa, vaikka olenkin lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku on tollanen kirahvi? amatsooni! Pidä nauta pääsi kiinni. T. 168 nainen
Vajosit sitten samalle tasolle kuin ap.
165cm-170cm on ihan normaalin pituinen aikuinen ihminen. Oli sitten mies tai nainen.
Sille ei voi mitään jos tuollaiset amazonit ovat tyytymättömiä.