Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi moni feministinenkin nainen haluaa alistua makuuhuoneessa?

Vierailija
03.11.2016 |

Tai no tiedän kyllä vastauksen, kyse on selvästi internalisoidusta misogyniasta. En vain ymmärrä miksi moni lukenut ja korkeasti koulutettu feministi ei tiedosta ylläpitävänsä patriarkaalisia voimarakenteita ja vahvistavansa negatiivisia stereotypioita femme-folkeista harrastamalla seksiä, jossa he ovat alistuvana osapuolena. Seksuaalisuus ei muodustu vakuumissa ja feministin, jos jonkun, tulisi tämä tiedostaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoista syistä kuin muutkin, jotka nauttivat seksuaalisesta alistumisesta.

Vierailija
2/8 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko seksi sinusta ideologiaa? Ei ainakaan seksitutkijoiden parissa näin ajatella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Libido ja mieltymykset sitä on feministilläkin, saatana. Ja sen lajin feministi joka yrittää kertoa muille naisille miten ne saa tai ei saa panna (Ime sykkivää Andrea Dworkin.) voi mennä vetämään vitun päähänsä ja inistä.

4/8 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismissä on kyse valinnanvapaudesta, ei mistään miesten vastustamisesta. Minulla on vapaus valita millaista seksiä haluan, se että pidän siitä että mies on kontrollissa, on ihan yhtä ok kuin se, että haluaisin itse alistaa. 

Vierailija
5/8 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin feminismi mahdollistaa vapauden olla se mikä mä olen ja nauttia siitä.

Vierailija
6/8 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Feminismissä on kyse valinnanvapaudesta, ei mistään miesten vastustamisesta. Minulla on vapaus valita millaista seksiä haluan, se että pidän siitä että mies on kontrollissa, on ihan yhtä ok kuin se, että haluaisin itse alistaa. 

Edustat siis tätä nykyään muodissa olevaa liiba laaba "choice" -feminismiä. Patriarkaaliset voimasuhteet vaikuttavat valintoihisi, joten tuo valinnan vapaudesta puhuminen on täyttä huuhaata. 100 vuotta sitten puolusteltiin sen aikaista yhteiskuntaa sillä, että naiset valitsevat itse kotiäitiyden.

Vierailija
7/8 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin miksi mieheni haluaa alistya minulle: se on kivaa. Kokeile joskus, ja molemmin päin.

8/8 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Edustat siis tätä nykyään muodissa olevaa liiba laaba "choice" -feminismiä. Patriarkaaliset voimasuhteet vaikuttavat valintoihisi, joten tuo valinnan vapaudesta puhuminen on täyttä huuhaata. 100 vuotta sitten puolusteltiin sen aikaista yhteiskuntaa sillä, että naiset valitsevat itse kotiäitiyden.

Edustan tasa-arvoa. Samoja mahdollisuuksia miehille että naisille. Se, että alistun sängyssä, johtuu lähinnä mieheni luonteesta ja korkeasta testotasosta, ei patriarkaalisista rakenteista. Olen itse kotiäiti, päätöksestä, jonka tein yhdessä mieheni kanssa - pariskuntana. 

Miehenkin tulee saada jäädä koti-isäksi, jos hän haluaa. Ja miehenkin tulee voida alistua sängyssä, jos hän niin haluaa. Tasa-arvo on se key word tässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi