Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut miehet ovat 165-170cm pitkiä!! Naurettavaa t. N 182cm

Vierailija
03.11.2016 |

Vittu mitä hukkapätkiä.
😂😂😂😂😂

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

165cm-170cm on ihan normaalin pituinen aikuinen ihminen. Oli sitten mies tai nainen.

Sille ei voi mitään jos tuollaiset amazonit ovat tyytymättömiä.

Vierailija
2/21 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty itse vaikuttamaan kuinka pitkäksi kasvaa.Tuskin kukaan nainen haluaa olla yli 180cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pitkillä naisilla ole isot pillut?

Vierailija
4/21 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riipuu ihan siitä paljonko äiti antoi kaurapuuroa aamulla

Vierailija
5/21 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sinä olet naurettava. Kerrot vain aloituksella että sulla on ongelmia itsetuntosi kanssa.

Vierailija
6/21 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän alle 170cm voi sanoa mieheksi, vaikka bemarilla ajaisi.

Pitkät naiset on hiton rumia.

Vierailija
7/21 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole sinä amatsoni hiljaa.

T: hukkapätkä.

Vierailija
8/21 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole minun syyni, että sinä ap olet pitkä nainen ja varmaan koet siitä jotain hankaluuksia. 

Jännä juttu oikeastaan, minulle lyhyys miehenä ei ole tuonut esimerkiksi lihavien tai pitkien naisten vihaamista, vaan enemmänkin myötätuntoa kyseisiä ryhmiä kohtaan. Kuitenkin naisten keskuudessa on hyvin ylestä, että pitkät ja/tai lihavat naiset vihaavat lyhyitä miehiä. 

Liittyisikö tämä siihen, miten monet naiset yleensäkään eivät halua ottaa vastuuta pärjäämisestään ja viihtymisestään, vaan haluavat saada rahaa ja statusta ja sosiaalistä pöhinää miehen avulla.

Vierailija
9/21 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, ehkä he ovat luonnonoikkuja, kuten sinä ap.

Vierailija
10/21 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluatte pahoittaa toistenne mieliä?

Vierailija
11/21 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko Ap ihan itse valita pituutesi? Saitko valita myös vanhempasi? Silmien värisi?.-?_?_? - Seuraavalla kerralla muista valita ja ottaa itsellesi myös jotain korvien väliin, kun nyt tuntuu, että et olisi ottanut sinne mitään. - Jos olisit, niin et ihmettelsi täällä kenenkään pituutta.   

Vierailija
12/21 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kaltaiset lutkat mädäntyvät helvetissä!

Vierailija
13/21 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin aloittaja edes on pitkä. Todennäköisemmin lyhyt, joka tiesi että kommenttinsa aiheuttaisi pitkien naisten haukkumista. Yksin pituus ei tee kenestäkään komeaa tai kaunista. Miksi kukaan vihaisi lyhyitä miehiä? En minä, 177 pitkä nainen, ainakaan.

Vierailija
14/21 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se niiden miesten vika ole, että sä olet noin pitkä? Mulle ei ole naisena mitään väliä sillä, kuinka pitkä mies on.

Vierailija
15/21 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin aloittaja edes on pitkä. Todennäköisemmin lyhyt, joka tiesi että kommenttinsa aiheuttaisi pitkien naisten haukkumista. Yksin pituus ei tee kenestäkään komeaa tai kaunista. Miksi kukaan vihaisi lyhyitä miehiä? En minä, 177 pitkä nainen, ainakaan.

Sama tuli mieleen. Mulle ei ihmisen pituudella ole väliä, olen seurustellutkin itseäni reippaasti lyhyemmän miehen kanssa. Omaan pituuteeni olen tyytyväinen.

T. N178

Vierailija
16/21 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä nyt on TOSI huono provo.

Eikä takuulla ole naisen kirjoittama. Arvaisin tätä jonkun pojankolpin tekeleeksi. Huono, tosi huono.

Vierailija
17/21 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas mieltä lämmittävä keskustelu. Miksi pitää haukkua ja tehdä toisille paha mieli? Kukaan ei valitse kuinka pitkäksi syntyy.

N178cm

Vierailija
18/21 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku on tollanen kirahvi? amatsooni! Pidä nauta pääsi kiinni. T. 168 nainen

Vierailija
19/21 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen alle 165 senttinen mies. Harmi, jos joku ajattelee kuten ap. On kivempi ajatella positiivisia asioita. Toivottavasti saatte elämäänne iloa jostain. Mulla on ainakin pääosin hauskaa, vaikka olenkin lyhyt.

Vierailija
20/21 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku on tollanen kirahvi? amatsooni! Pidä nauta pääsi kiinni. T. 168 nainen

Vajosit sitten samalle tasolle kuin ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan