Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljasta tänne itsestäsi jotain, mitä miehesi eikä äitisi tai paras kamusi tiedä:

Vierailija
09.03.2006 |

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastunut vieraaseen mieheen.

Vierailija
2/28 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä, laiha ja kaunis, isotissinen pienipyllyinen ja turpeahuulinen ÄLYKKÖ

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika paljon rakastunut vieraaseen miheen....nyt vain huonon oman tunnon omaava. Huomasin miten ihana oma mies on ja että vieras ei ollut sen erikoisempi.

Vierailija
4/28 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön räkääni...

Vierailija
5/28 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen todellisuudessa ollut sängyssä useammankin mihen kanssa enkä vain viiden niin kuin olen miehelleni sanonut, olen pettänyt ex-avomiestäni hänen parhaan kaverinsa kanssa, anoppi ei tiedä että suhteeni poikansa kanssa alkoi jo ennen kuin mieheni haki eroa ex-vaimostaan. Tuossa nyt ekat mieleen tulleet.

Vierailija
6/28 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras kaverini ei tiedä, että hänen aviomiehensä on lähennellyt minua (tosin kohteliaasti kieltäydyin intiimistä kanssakäymisestä, joku moraali minullakin), mieheni ei tiedä että kun olimme pari kuukautta mietintätauolla olin sängyssä toisen miehen kanssa vaikka olenkin sanonut että kenenkään toisen kanssa en ole mieheni tapaamisen jälkeen ollut edes tuolloin erossaoloaikana. isäni eit tiedä että minulla on tatuointi. Mutta mitään sellaista asiaa ei ole jonka salaisin siskoiltani tai veljeltäni.

Vierailija
7/28 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Astuin ovesta ulos, maailma pimeni ja heräsin ystäväni miehen vierestä??!" :DD

Vierailija
8/28 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatikka että edes paras kaveri tietäis ketä ne on ollut.

Vierailija
9/28 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se piikki onkin aika loputon ennen kuin oppii kantamaan vastuun teoistaan.

Tuo oli moka, typeryys ja virhe. Inhimillistä. Missään tapauksessa se ei kuitenkaan ollut vahinko. Eivät asiat vain tapahdu ilman, että itsellään olisi vaikutusta niihin.

Vierailija
10/28 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli aika hurjaa poltella salassa, mutta kivaa silti. tyttö on nyt 11-v. terve ja reipas. eikä kukaan koskaan aavistanut mitään...

Outoa nyt tunnustaa asia. :)

Vierailija
11/28 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Esikoislapsemme on ' minun tekosia' ...

Vierailija
12/28 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini ei todellakaan tiedä suurta osaa kuvioistani ennen eikä nyt, mutta mieheni tietää kaiken tietämisen arvoisen. Haluan luottaa häneen ja hyvän suhteen siksi olen rehellinen hänelle täysin. Tiedän että jos mokaisin, suhteemme olisi pilalla vaikkei hän siitä koskaan tietäisikään. Tällaista luottamuksellista suhdetta ei enää ole helpolla mahdollista rakentaa kun ikää on yli 30v. Ikä ja " kuluneisuus" tekevät suhteista ja elämästä tyhjää ja tunkkaista.

Ja tähän olen päässyt kokeilemalla kaikenlaista nuoruudessani. Eli petettyä ja jätettyä ym. kohellusta on onneksi ollut riittämiin, että tiedän etten tule onnelliseksi niin. Ei tarvitse enää kokeilla.

Vierailija
13/28 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kunnon änkyrässäkin olen taatusti ollut tietoinen jos joku yrittää päästä pillun päälle.

Vierailija
14/28 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ettekö te " täydelliset äidit&q..

Vierailija
15/28 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

oli aika hurjaa poltella salassa, mutta kivaa silti. tyttö on nyt 11-v. terve ja reipas. eikä kukaan koskaan aavistanut mitään...

Vierailija
16/28 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Tuohan on hieno saavutus, jos pystyy noin paljon vähentämään!!!

Vierailija
17/28 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienossa hotellissa toisessa kaupungissa odottaessani 10v.sitten eka lastani ex-miehelle. Olin viimeisilläni, olin hellyydenkipeä, vihasin miestäni, mutta en ollut tarpeeksi vahva erotakseni vielä. Sain erottua vasta vuoden päästä. Kukaan ei saanut koskaan tietää. Minä sain hemmottelua monella tavalla ja mies sai seksiä, kumpikin sai mitä halusi ilman jälkivelvoitteita. Eikä kaduta yhtään.

Vierailija
18/28 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin (rakastuin) pomooni 2v sitten. Meillä oli pientä flirttiä, aloite hänen puoleltaan. Pidin jalat maassa, enkä sortunut mihinkään, mutta yhä edelleen unelmoin tästä ah niin ihanasta tyypistä, joskus jopa upean rakastelun jälkeen. *punastuu*

Vierailija
19/28 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti lesbo. Mieheni on vain kulissi koska en kehtaa IKINÄ tulla ulos kaapista.. Ikävä kyllä totta..=(

Vierailija
20/28 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksipartnerien lukumäärää ei tiedä kukaan en eden minä itse, kun en ole tullut pitäneeksi kirjaa. Niitä on useita kymmeniä.

Miehen kysyessä existä, sanoin etten minäkään halua tietää hänen entisistään. Kaveritkaan ei tiedä, kun olivat usein jo lähtenee baarista, kun lähdin jonkun tuntemattoman ukon matkaan. Surullista. Kaduttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän