Paljasta tänne itsestäsi jotain, mitä miehesi eikä äitisi tai paras kamusi tiedä:
Kommentit (28)
..riippuvainen monestakin asiasta;
kipulääkkeistä, unilääkkeistä, kolajuomista, tietynlaisista karkeista ja niin edelleen- riippuvuus on ihan todellinen ongelma ja näitä lääkkeitä ja syötäviä on hankittava säännöllisesti. Ajatus siitä, että ne loppuisivat kauhistuttaa minua.
Mies ihmettelee kyllä kun kaapit on täynnä limua muttei tajua että riippuvuus on ongelma ja että limppari ei ole ainoa asia mistä olen riippuvainen.
luvut eivät ole kuitenkaan hurjia, minulla ehkä 10, miehellä veikkaisin että kaksi
muistin asian vasta pari vuotta sitten enkä mielestäni ole kärsinyt asiasta.Minua ei raiskattu, kosketeltiin vaan.Mitäs muuta;en rakasta miestäni, enkä pidä hänen sukulaisistaan.
Mä en oo kertonu kellekään miten nuorena mulla alko menkat. Äidiltäkin onnistuin salaamaan asian kolme vuotta! Nyt aikuisena on tosi vaikeeta ymmärtää miten sen kertominen saatto olla niin kamalaa. Ehkä sitä oli vaan liian nuori.
Toinen salaisuus mitä äiti ei tiedä on se, että haaveilen lapsesta. Äidille aina tuhahdan että en todellakaan halua lasta vielä, koska on niin vaikea kertoa totuutta.
Mieheltä oon salannut ihastukseni muutaman vuoden takaa. Kaduttaa hirveesti ne tunteet ja ne teot (ei kuitenkaan sänkyyn menoa).
Kenellekään en ole koskaan kertonut monenko miehen kanssa olen ollut. Ei vaan ole ollut mitään syytä kertoa =) Olen siis ollut alle kymmenen kanssa.
Näitähän olis vaikka kuinka jos vaan jaksais ajatella...
koska kaikki rahani menevät psykoterapiaan, lapsettomushoitoihin ja opintolainan maksuihin. Esitän boheemia, joka ei välitä mammonasta...
En ole kenellekään kertonut, että joskus häpeen miestäni todella paljon. Se ei osaa esim. juhlissa käyttäytyä " oikein" ja saattaa töksäyttää jotain tosi ajattelematonta (vähän sama kuin esim. työpaikkahaastattelussa kertoisi hakevansa paikkaa vain palkan takia...siis totta kyllä, mutta ei niin vain pidä sanoa!) Monet kerrat saanut hävetä ja yrittää paikkailla miehen sanomisia (ihmiset oikeesti vaivautuu miehen sanomisista).
Joskus sitten kaupungilla ollessa huomaan miten epäsiisti mies on ja hävettää sitten sekin. Itse olen aina huoliteltu, joten muiden ihmisten ollessa paikalla tuntuu että ollaan ihan outo pariskunta.
Olen siis naimisissa ja äiti. Tätä en voi kertoa edes siskolleni, joka muuten tietää minusta ihan kaiken. Paitsi ei kyl sitä että mullakin on dildo.