Korjasin vinot hampaani laminaateilla, työkaveri katsoi asiakseen haukkua
Minulla oli ennestään tosi vinot ja keskenään eri kokoiset hampaat, joita ei saatu hammasraudoilla kuntoon. Säästin pitkään rahaa ja laitatin laminaatit neljään etummaiseen yläleuan hampaaseen. Lopputulos on kuitenkin luonnollisen näköinen, eivätkä hampaista edes nää kuin tarkemmalla katselulla, että ovat feikit. Olen siis tosi tyytyväinen lopputulokseen, vihdoinkin teinistä asti vaivannut ongelma poissa (olen kolmekymppinen).
Tänään töissä kahvihuoneessa työkaveri (minua noin 15v vanhempi nainen) tokaisi "mitäs sun leegoille on käynyt?" ja kun selitin laminaateista vastaus oli "no jaahas, kaikkeen sitä nykyään tuhlataan". Totesin vaan, että onneksi saan itse aikuisena ihmisenä päättää miten rahani käytän. Vastauksena ivallinen nauru.
En ottanut itseeni koska tiedän näyttäväni paljon paremmalta näin, mutta aloin vaan miettiä että miten huonosti pitää omat asiat olla jos pitää reagoida noin? En haluais heittää kateuskorttia, mutta tällä naisella on itsellä ihan kamalan huonokuntoiset hampaat (eikä jatkuva tupakointi ainakaan niitä paranna).
Ootteko törmänneet vastaavaan?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
V*ttumainen elämäänsä kyllästynyt ilkeä vanha ämmä. Niitä tuntuu tasaisesti löytyvän työpaikoilta. Ei tosiaan kannata välittää.
Itse olen tosin niin kyllästynyt tuohon ihmistyyppiin että pyydän suureen ääneen ilkeilijää toistamaan mitä sanoi. Yleensä on hiljaista. Jos toistaa, niin totean että hyi, olipa ilkeästi sanottu.
Totta. AINA pitää löytää jotain negatiivista.
Aika epäsosiaalista käytöstä, vaikka ajattelisi mielessään mitä, oikea vastaus olisi: Hyvältä näyttää! Etenkin kun ne ovat jo suussasi ja olet valintasi tehnyt.
Ei tuo nyt minustakaan suoranaista haukkumista ollut, yleensä en kateuskorttia heiluttele mutta tässä tapauksessa kateuden mahdollisuus on huomattava, kauniit hampaat ovat niin himoittu ominaisuus. Aika harva oikeasti ei piittaa moisista "hömpötyksistä".
Viilataanko omat hampaat nykyisin vielä tikuiksi ja levyt isketään päälle?
Vierailija kirjoitti:
Aika epäsosiaalista käytöstä, vaikka ajattelisi mielessään mitä, oikea vastaus olisi: Hyvältä näyttää! Etenkin kun ne ovat jo suussasi ja olet valintasi tehnyt.
Ei tuo nyt minustakaan suoranaista haukkumista ollut, yleensä en kateuskorttia heiluttele mutta tässä tapauksessa kateuden mahdollisuus on huomattava, kauniit hampaat ovat niin himoittu ominaisuus. Aika harva oikeasti ei piittaa moisista "hömpötyksistä".
Kuten joku sanoikin, niin mun mielestä tossa arvosteltiin suoraan mun rahankäyttöä. Ja kauniit hampaat saa, kun on tarpeeksi rahaa. Mä säästin muista jutuista, kun halusin laitattaa hampaat kuntoon.
t. Ap
Vierailija kirjoitti:
Viilataanko omat hampaat nykyisin vielä tikuiksi ja levyt isketään päälle?
Ei mun hampaita ainakaan tikuiksi viilattu.
t. Ap
Joku kommentoi sitä, ettei lopputulos ole luonnollisen näköinen kun paistoi työkaverin silmiin. Totta kai mun hampaat näyttää ihan erilaiselta verrattuna siihen, mitä ne olivat, sehän oli tarkoituskin. Pointti oli, että jos mut näkee ekaa kertaa hampaat näyttää omilta.
Mutta trolli/v-tuilua se tais ollakin.
t. Ap