Pitääkö kuukautiset 25% naisista pois baarista?
Baareissahan on aina mies - ja naisjakauma usein luokkaa 70/30, miesenemmistöllä. Pitääkö kuukautiset esim. 25% naisista poissa baareista, koska silloin ei kehdata mennä? Tutkimusten mukaan naiset ja miehet juovat yhtä paljon, mutta jos baareissa on aina enemmän miehiä niin miehethän ne juovat enemmän.
Kommentit (14)
Mitä ihmettä kuukautisilla on tekemistä baarissa käymisen kanssa? Ei sitä kuukuppia tai tamponia käsittääkseni ole koskaan tarvinnut esitellä ovella eikä salissa.
Kiertoni ei ole ikinä vaikuttanut baarissa käymiseeni. En usko, että vaikuttaa muidenkaan, pois lukien aivan muutama, marginaalinen tapaus, joka kärsii suhteettoman hirvittävistä kuukautisvaivoista (joita en toivo siis kenellekään).
Häh, miksi ei kehtaisi mennä kuukautisten aikaan? Ei se mikään sairaus ole :D
Ihmiset juovat muuallakin kuin baarissa.
Minulla se on vaikuttanut siten, että ei välttämättä tee mieli niin paljon lähteä, joten on se voinut "tilastollisesti" vaikuttaa, mutta ei se nyt mikään este ole. Vaikka eihän silloin mikään kauhean viehättävä olo ole.
Mä en käy menkkojen aikaan baarissa enkä oikein missään. Ja ei, kyse ei ole kehtaamisesta (??) vaan siitä että olen niin kipeä. Parilla kaverilla sama vaiva.
Kyllä. No vaikeuttaa jakamista tietenkin, sehän niillä baarien ruusuilla on mielessä.
Mulla vaikuttaa sen verran, että kuukautisten pari ekaa päivää koskee vatsaan ja se on tosi turvonnut ja tamponi pitää vaihtaa parin tunnin välein. Ei oikein huvita lähteä silloin minnekään, kun on niin tukala olo.
Ei. Tosin meen baariin ihan vaan pitämään hauskaa ja tuttuja tapaamaan, en olemaan viehättävä.
En mene baariin koska ei ole ketään seuraksi, eikä kukaan suostu kanssani juttusille. Kerrankin kun uskalsin mennä yksin miesporukka ajoi pois pöydästä ja jouduin seisomaan nurkassa...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. No vaikeuttaa jakamista tietenkin, sehän niillä baarien ruusuilla on mielessä.
Ottamatta kantaa kenekään perimmäisiin syihin kysyn, että miksi vaikeuttaisi?
Verinen luola ei kaivanto ei houluta kaikkia.
Kyllä näin on. Naiset käyvät baareissa lähinnä etsimässä alfoja sänkyyn ja kuukautisten aikaan tämä ei ole mahdollista, joten silloin he jättävät menemättä.
Naiset käyvät kuukautistenkin aikaan melkein yhtä paljon baarissa.