Erikoiset diilikokemukset
Tällaista keskustelua ei taida vielä ollakaan. Eli nyt jakoon hassut kokemukset näistä kimppadiili/groupon-diilipalveluista!
Olen itse käyttänyt näitä alediilejä aika vähän, mutta siskoni on kunnon diilihamsteri. Hänen ostamansa diilit meinaavat usein jäädä käyttämättä, joten hän tunkee ne minulle.. Olenkin päässyt kokeilemaan hoitoja vaikka mihin! :D Tässä muutama esimerkki:
- Aloitteleva hierontayrittäjä, noin 55-vuotias mies, otti minut vastaan isossa asunnossa, jossa ei ollut mitään muuta kuin hierontapöytä. Riisuin vaatteeni lattialle kun ei ollut edes mitään penkkiä, mihin ne laittaa. Kauhea maalinkäry ja kaiku, ei verhoja ikkunoissa. Tuli jotenkin ahdistunut olo riisuuntuessa ja itse hierontakin oli epämääräistä öljynsivelyä. Ei jatkoon.
- Ostin hiusten värjäyksen ja leikkauksen. Diilissä ei sanottu, että sen tekisi kyseisen kampaamon opiskelijat. Muut opiskelijat olivat parikymppisiä suomalaisia, mutta mulle osui heikosti suomea puhuva aasialaistaustainen, keski-ikäinen nainen, joka hoki kokoajan, että valitsemani hiussävy ei tule peittämään harmaita hiuksiani (olin tuolloin 21-vuotias). Muut opiskelijat ja minä sanoimme, ettei maantienvärinen tukkani ole harmaa, mutta tyyppi ei millään uskonut ja vaihtoi valitsemani hiusvärin tummempaan.
- Parin tunnin hemmotteluhoito (kasvohoito & hieronta) oli marketin vieressä olevassa kampaamossa, jossa oli erotettu kosmetologin tila kahdella Ikean expedit-hyllyllä, joiden väliin oli viritetty verho. Kosmetologin tila oli niin pieni, että hoitotuoli oli osittain ulkona tästä "tilasta", mikä aiheutti sen, että varpaani olivat kampaamon puolella ja jos joku kulki ohi, saattoi hän osua jalkoihini :D Ihan hellyyttävä ratkaisu, mutta alkoi häiritä siinä vaiheessa kun kampaamoon tuotiin arviolta 2-vuotias lapsi leikattavaksi. Siinä se karjui 2 metrin päässä kun olin hemmotteluhoidossani hierottavana vain expedit-hyllyn erottamana.