Meidän pihalta löytyi silakka
Kommentit (19)
Lokki huomasi että se oli härski silli
Meidän pihalta löytyi puoliksi syötyjä kaloja ja selvisi että puuvajan katoksessa puupinon takana asui kettuemo pentuineen.
Meidänkin pihalta löytyi kerran suuri kalanraato, jonka vatsassa oli pienempi kuollut kala.
Näin kerran kun joku mies heitteli kaloja ympäriinsä kadulla. Jonkinlainen kalahäiriöinen ihminen siis vieraillut teilläkin?
Meidän olohuoneesta kuului yks ilta juuri kun olin nukkumaan menossa, että "läps läps läps". Eikö mitä, iso sammakkohan siinä läpsytteli menemään muina sammakkoina, oli kait avoimesta terassin ovesta pomppinut sisälle. Siinä sitten puolen yön aikaan pyydystelin sammakkoa huonekalujen alta pahvilaatikkoon, jonkin aikaa kyllä kesti ennen kuin loikkaus osui laatikkoon. Sammakkoparka oli varmaan ihan shokissa.
Itse söin kerran torilla friteerattuja muikkuja, jotka alkoivat jälkeenpäin elää vatsassani. Jouduin vatsahuuhteluun ja muikut palautettiin Itämereen.
Mulla on ollut sängyssä monta lahnaa-ei onneksi yhtä aikaa.
Surullinen mies
Jos asutte meren lähellä, linnulla pudonnut. Tätä tapahtuu välillä. Mut jos jossain Ilomantsissa, sitten se on outoa.
Että eläimet osaa olla törkeitä! t.raivomamma
Naapuri käynyt kaupassa ja tiputtanut vahingossa silakan pihallenne?
Voit ihan hyvin vaikka pistää soppaan! nam :)
Se on viesti. Tai sitten pihaanne tulee meri ja silakka on ennakoinut sen.
Se silakka voi olla joku vastikään menehtynyt tuttu/läheinen joka on uudelleensyntynyt silakaksi ja tuli kummittelemaan teidän pihalle.
Sori, multa pääs plumpsahtamaan. Vuoraan pi***n jatkossa paremmin. Aina menkkojen aikaan pari silliä tai silakkaa karkaa.
Todennäköisesti linnulta pudonnut
Mun punkasta löytyi jotain joka haisee sillille.