(90B) Onko mitään mahdollisuutta, että pääsisin rintojen korjausleikkaukseen? (olen luonnottoman leveä kuppikokoon nähden)
Olen 158cm pitkä ja normaalipainoinen. Rinnat ovat kuitenkin suhteettoman pienet ja selkä/rintakehä kauhean leveä. Olen kuullut muutamalta mieheltä että takaapäin muistuttaisin miestä jos minulla ei olisi pitkät hiukset.
Minulla ei ole rahaa mutta voisinko päästä rintojen suurennusleikkaukseen?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
7, helppohan se on sieltä huudella. Tänään töissä sain taas todistaa kuinka hoikkaa ja isorintaista työkaveria kehuttiin kauniiksi.
t. Näkymätön ap
Ei ne isot tissit tee ketään automaattisesti kauniiksi. Ja haluatko muka oikeasti saada huomiota isojen tissien avulla? Kuulla olevasi kaunis ihan vaan koska sinulla on isot hinkit, joita ylemmäs miesten silmät ei koskaan nousekaan?
Se on harmin paikka, kun jollakulla on aina jotain mitä itse haluaisi. Elämään kuuluu se, ette opitaan elämään noiden pettymysten kanssa. Minustakin olisi kiva olla vaikka mitä, mutta kun se ei ole mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 160-senttinen, 60-kiloinen ja koko 80E. Minä haluaisin pienemmät rinnat! Saisinko ne julkiselta??
Itseasiassa julkisella kyllä pienennetään joskus rintoja, koska todella isoista ja painavista rinnoista voi aiheutua suht pahoja selkäongelmia. Mutta nyt puhutaan ihan poikkeuksellisen isoista rinnoista(tyyliin f-h kuppi) ja silloinkin kriteerinä on nimenomaan terveysongelmat, ei ulkonäkö.
Ei f-h kuppi ole mitenkään poikkeuksellisen iso. Eikä kuppikokoa voi ilmoittaa ilman ympärysmittaa, se kirjain yksistään ei kerro koosta mitään.
Ei B-kuppi tuossa ympärysmitassa edes ole kovin pieni. Oma kokoni on 75B.
90 ei ole normaalipainoisen mitta
Itseasiassa julkisella kyllä pienennetään joskus rintoja, koska todella isoista ja painavista rinnoista voi aiheutua suht pahoja selkäongelmia. Mutta nyt puhutaan ihan poikkeuksellisen isoista rinnoista(tyyliin f-h kuppi) ja silloinkin kriteerinä on nimenomaan terveysongelmat, ei ulkonäkö.