Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa

Nainen
02.11.2016 |

Olen muuttanut vasta rivitaloon, olen asunut ennen aina kerrostalossa. Mua on ahistanut tässä just se, että tää on maantasalla, eli kuka vaan voi tulla jos haluaa esim kattoo ikkunasta tai ikkunan rikkomalla sisälle. Oon nyt kaksin mun pienen lapsen kanssa kotona, ja noin puolituntia sitten joku pimpotti oveen. Tavoistani poiketen menin avaan oven, lapsi sylissä. Katoin ensin ovisilmästä mutta ilmeisesti koska satanut vettä en nähnyt siitä mitään. No, avasin oven eikä siellä ollut ketään?! Hyiiiiii. Menin ihan paniikkiin ja mua ahistaa kun en nää kunnolla pihalle kun niin pimeää että jos esim tuolla takapihalla on joku ja kyttää mua ikkunasta! Aaaah. . rauhoitelkaa mua, onneksi mies tulee kuitenkin kohta kotii

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin.

Vierailija
2/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai niin.

No kiitos tämä helpottikin. .

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian siihen tottuu. Todella monet eivät kestä asua kerrostalossa, kun ovat tottuneet omakoti- tai rivitalo-asumiseen.

Voit toki katsella erilaisia turvapalveluita, ellette sitten innostu hankkimaan koiraa.

Ensiavuksi voit laittaa ovenpieleen vaikka pelastuslaitokselle tarkoitetun tarran, jossa kerrotaan että huoneistossa on eläimiä, tai asennuttaa ovikellon, jonka hälytysääni on koiran haukuntaa :)

Vierailija
4/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pian siihen tottuu. Todella monet eivät kestä asua kerrostalossa, kun ovat tottuneet omakoti- tai rivitalo-asumiseen.

Voit toki katsella erilaisia turvapalveluita, ellette sitten innostu hankkimaan koiraa.

Ensiavuksi voit laittaa ovenpieleen vaikka pelastuslaitokselle tarkoitetun tarran, jossa kerrotaan että huoneistossa on eläimiä, tai asennuttaa ovikellon, jonka hälytysääni on koiran haukuntaa :)

Kiitos kovasti:) tää kuulostaa varmaan tosi hölmöltä, mutta en voi tälle pelolle mitään. Turvaton olo.. kun oli valoisaa ei ollu niin paha, ja nyt kävi vielä tuo ovikello homma.. Mies on allerginen, niin ei voida valitettavasti koiraa ottaa. Sitä tuossa juuri harmittelin :) voisi koittaa sitä ovikelloa joka muistuttaa koiran haukuntaa, en oo sellaisesta tiennytkään! Kiitos! :) Istuin saunassa vauvan kanssa koska ahdisti niin kovin, nyt uskalsin takas olohuoneeseen. Toivottavasti ei enää ovikello soi..

Vierailija
5/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyi miksi joku pimpottelee ovea ja sitten häipyy? Ap

Vierailija
6/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin aloksi pelotti asua ekassa kerroksessa (yksin) mut siihen tottuu. On huono tsäkä jos pihalle sattuu joku sekopää leikkimään hippaa ja pimpottelemaan ovikelloa.

Vierailija
7/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pelkäsihän ne roomalaisetkin, että taivas putoaa niskaan

Vierailija
8/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa ollaan

Vierailija
9/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivotko? Käytä perinteisiä apukeinoja!

Vierailija
10/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no sitä vähän ihmettelen että kuka Ja miksi käy pimpottamassa ja sit häipyy. . Se rupesi pelottamaan plus se että on pimeää enkä näe jos tuolla joku oikeasti olisikin Ja ajatus siitä miten helposti tänne joku pääsisi jos haluaisi.. hyi hyi:( onneksi mies pisti nyt viestiä että tulossa.. Ap

Vierailija
11/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovikellon pimputtelijat taitavat olla useimmiten lapsia. Hölmöä leikkiä.

Jos ei vielä ole verhoja tai sälekaihtimia, käypä ostoksilla (jos rahat vähissä, lakanat toimivat väliaikaisesti). Tuntuu paremmalta kun ulkoa ei näe sisälle.

Juttele lapselle höpöhöpöjä, saat ajatukset muualle. Älä turhaan lietso pelkoasi kauhuskenaarioilla.

Ei mitään hätää!

Vierailija
12/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leivotko? Käytä perinteisiä apukeinoja!

En:D enkä kyllä uskaltaisi tuonne lähtä kaulimen kanssa hiippaileen:)

Ap

Vierailija
13/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea raiskaaja karkuteillä siellä päin..huiii!

Vierailija
14/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rivitalossa sulla on sentään naapurit ihan vieressä.

Vierailija
15/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovikellon pimputtelijat taitavat olla useimmiten lapsia. Hölmöä leikkiä.

Jos ei vielä ole verhoja tai sälekaihtimia, käypä ostoksilla (jos rahat vähissä, lakanat toimivat väliaikaisesti). Tuntuu paremmalta kun ulkoa ei näe sisälle.

Juttele lapselle höpöhöpöjä, saat ajatukset muualle. Älä turhaan lietso pelkoasi kauhuskenaarioilla.

Ei mitään hätää!

Kiitos viestistäsi! Tässä asuu kyllä yksi lapsiperhe meidän lisäksi. Pitää toivoa jospa ne olisi ne olleet. Kuhan eivät ota tavaksi. Sälekaihtimet kyllä löytyy, mutta takaoven ikkunaan jää aika iso rako, mistä näkee kyllä sisälle jos siellä nyt joku olisi kurkkimassa. Pitänee siihen jotain keksiä. Mutta tosiaan onneksi mies tulossa kotiin!

Ap

Vierailija
16/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teippaa paperia raon tukkeeksi kunnes keksit esteettisemmän keinon.

Vierailija
17/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teippaa paperia raon tukkeeksi kunnes keksit esteettisemmän keinon.

Joo pakko on !! En kestä enää toista iltaa näin.

Ap

Vierailija
18/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla pimpittelijä, joka tykkää kermapiirakoista ja pintarusinoista, ja se on tosi paljon pahempi kuin pelkkä pimputtelija!

Vierailija
19/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se voi olla pimpittelijä, joka tykkää kermapiirakoista ja pintarusinoista, ja se on tosi paljon pahempi kuin pelkkä pimputtelija!

Haha:) no ei mulla täälä kyllä mitään kermapiirakoita ole jotta tuskin on pimpittelijä .

Ap

Vierailija
20/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha:) no ei mulla täälä kyllä mitään kermapiirakoita ole jotta tuskin on pimpittelijä .

Ap

:D:D Ootkos nyt ihan varma?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän