Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa

Nainen
02.11.2016 |

Olen muuttanut vasta rivitaloon, olen asunut ennen aina kerrostalossa. Mua on ahistanut tässä just se, että tää on maantasalla, eli kuka vaan voi tulla jos haluaa esim kattoo ikkunasta tai ikkunan rikkomalla sisälle. Oon nyt kaksin mun pienen lapsen kanssa kotona, ja noin puolituntia sitten joku pimpotti oveen. Tavoistani poiketen menin avaan oven, lapsi sylissä. Katoin ensin ovisilmästä mutta ilmeisesti koska satanut vettä en nähnyt siitä mitään. No, avasin oven eikä siellä ollut ketään?! Hyiiiiii. Menin ihan paniikkiin ja mua ahistaa kun en nää kunnolla pihalle kun niin pimeää että jos esim tuolla takapihalla on joku ja kyttää mua ikkunasta! Aaaah. . rauhoitelkaa mua, onneksi mies tulee kuitenkin kohta kotii

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se voi olla pimpittelijä, joka tykkää kermapiirakoista ja pintarusinoista, ja se on tosi paljon pahempi kuin pelkkä pimputtelija!

Haha:) no ei mulla täälä kyllä mitään kermapiirakoita ole jotta tuskin on pimpittelijä .

Ap

:D:D Ootkos nyt ihan varma?!

No kyllä olen, eli jos siellä tosiaan on herra (vai rouva..? ) pimpittelijä niin turha reissu on!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi