Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskausarvet mahassa, mitä miehet ajattelette niistä?

Vierailija
02.11.2016 |

Olen 32-vuotias 166/60 kokoinen nainen. Pidän itsestäni huolta: urheilen ja satsaan ulkonäköön. Minua sanotaan monesti söpöksi ja yleensä ihailijoita riittää. Nyt olen eronnut ja alkanut miettimään, että haittaako miehiä raskausarvet? Eksääni ne eivät tuntuneet haittaavan, mutta suhtautuvatkohan muut miehet yhtä suopeasti? En ole harrastanut seksiä kenenkään kanssa eron jälkeen ja suoraan sanottuna homma vähän pelottaa. Mitä sanotte miehet? Onko raskausarvet aivan nou nou vai pidättekö naista seksikkäänä, vaikka häneltä löytyisi masusta paljon arpia?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arpinen pullea vatsa on niin ihana , samoin kuin jenkkakahvat ja iso rasvainen perse leveä kuin elokuvateatterin valkokangas 😀😃😄😊

Vierailija
42/45 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kommentti oli sitten poistettu tästäkin ketjusta,vitun kusipää natsimodet,joka ketjusta mihin päivällä mitään kirjoitin on kirjoitukset poistettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitan tänne nyt näin "järjen äänenä :) (Ihme pätejöitä ja että viel mt-ihmisiä jaksetaan vetää alas kasvakaa. Jokainen on yksilö!)

No niin linkkaamasi kuva jos vatsasi näyttää suurinpiirtein siltä niin onhan se upee! Monella ei oo ilman arpia tuossa kunnossa :) ja sitten vielä haluan täsmentää, että kerran aloin hempeileen yhden pojan kanssa (siis olen nainen:) Niin tämä mies oli sitten ilmeisemmin laihduttanut nopeasti ja paljon ja hänen vatsanahkansa roikku paljon siis ennen en ollut nähnyt kenelläkään vastaavaa.

Tää mies oli kasvoista kaunis ja muutenkin tosi treenattu,mut sitten kun se otti paidan pois niin se otti siinä samalla myös itsetunnon pois...jotenkin se tilanne hämmensi ja suretti mua, koska tottakai silti halusin hänt, koska hän oli just hän...eikä se ylimääränen nahkakaan näyttänyt arpineen mitenkään puistattavalta vaan ennenkaikkea kiinnitin huomion hänen epävarmuuteen ja selittelyyn. Kuitenkin mikään ei pilannut sitä hetkeä...tosin vieläkin suren sitä hänen itsetuntoa siinä hetkessä, koska hänessä ei ollut mitään vikaa. Oikeesti itsetunto tai se, että on sinut omien arpien, selluliitin, römpsien kanssa niin sytyttää ja saa näkemään ihmisen vielä kukoistavampana, jopa pinnallisetkin ihmiset syttyy, kuten minä.

Ehkä tää oli vähän tyhjentävä selitys, mutta olisi vaan niin hyvä nyt nauttia ja ottaa irti elämästä, koska sit sitä mummona katsoo, että voikun olin silloin nätti, enkä tajunnut sitä nuoruudessani:D 

Ootko i***otti vai muuten vaan tyhmä? Otsikko oli RASKAUSARVET, niin sä säälittävä wt vedit miehet heti mukaan keskusteluun.

Vierailija
44/45 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha keskustelu, mutta pakko kommentoida.

Tuo ap:n vatsakuva, no voi kauhea! Eihän tuollaiset haaleat arvet edes erotu. Itselläni on maha täynnä tummanpunaisia arpia, koska painoni on heitellyt niin paljon. Tisseissä ollut niitä myös joskus teininä. Koko ajan tuntuu tulevan lisää. Nyt olen raskaana ja pian olisi tiedossa ensimmäinen ultra, saa nähdä nauravatko ne mun mahalle siellä kun kuitenkin esikoinen kyseessä ja maha kuin kymmenen lasta synnyttäneellä... :(

Vierailija
45/45 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän niistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän