Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskausarvet mahassa, mitä miehet ajattelette niistä?

Vierailija
02.11.2016 |

Olen 32-vuotias 166/60 kokoinen nainen. Pidän itsestäni huolta: urheilen ja satsaan ulkonäköön. Minua sanotaan monesti söpöksi ja yleensä ihailijoita riittää. Nyt olen eronnut ja alkanut miettimään, että haittaako miehiä raskausarvet? Eksääni ne eivät tuntuneet haittaavan, mutta suhtautuvatkohan muut miehet yhtä suopeasti? En ole harrastanut seksiä kenenkään kanssa eron jälkeen ja suoraan sanottuna homma vähän pelottaa. Mitä sanotte miehet? Onko raskausarvet aivan nou nou vai pidättekö naista seksikkäänä, vaikka häneltä löytyisi masusta paljon arpia?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että aika monelle tosiaan se lapsi/lapset on isompi ongelma kuin raskausarvet. Oma suhtautuminen vaikuttaa myös asiaan, häpeiletkö niitä vai et.

Vierailija
22/45 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne arvet on aika yököttäviä. Anteeksi nyt vaan

M35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä siinä sitten pimpulaa nuolla kun vatsa on kuin kuunpinta

Vierailija
24/45 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran jälleen. Mikään yksittäinen ulkoinen "virhe" ei haittaa. Oli se sitten pienet tissit, lättäjalat, raskausarvet tms.

25/45 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kroppa ihan täynnä niitä. Vatsassa, lantiossa, pakaroissa, pohkeissa, rinnoissa.. Ihan sama, ajatelkoon miehet mitä ajattelee. Ne vaan on semmonen juttu et ei mahda mitään. Paino heitellyt ja niin niitä sitten on tullut..

26/45 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Monta muuta tärkeää asiaa ennen näitä. Loppupeleissä taitaa olla harvassa ne miehet, jotka pesälle päästyään sanoisivat: Ai sorry sulla on noita raskausarpia, mä en kuule pyystykään oleen sun kanssa.

Vierailija
27/45 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://static.iltalehti.fi/raskausjalapset/masu22407JOB_820_rb.jpg

Tuolta suunnilleen mun masu näyttää

Ei oo paha ollenkaan, mutta se lapsi on totaalinen turn-off.

Vierailija
28/45 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniitahan ne raskausarvet eivät ole, mutta nehän edustavat vain yhtä - tosin selkeästi ulospäin näkyvää - osaa eletystä elämästä, jolle järkevä mies ei paljon perusta, jos "paketti" on muuten kunnossa. 

Ei niiden ole tarkoituskaan tuoda mitään kauneuspisteitä -tai lisää ulkonäköön, vaan ne ovat merkki siitä että olemme epätäydellisiä, edes mallit eivät ole virheettömiä vaan ihmisiä siinä missä me muutkin. Sama koskee kaikkia ihon virheitä. Koska olemme niin paljon altistuneet photoshopatuille -ja digitaalisesti muokatuille kuville, meidän mieleemme on iskostunut vääränlainen -ja epärealistinen ajatusmalli, että ihmiset näyttäisivät oikeassa elämässä samalta, kuin noissa muokatuissa mainoskuvissa. Jos haluaa naisen joka on fyysisesti virheetön, kannattaa hankkia itselleen jokin synteettinen barbie.

Vierailija
29/45 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://static.iltalehti.fi/raskausjalapset/masu22407JOB_820_rb.jpg

Tuolta suunnilleen mun masu näyttää

Onpa kesyt.

Vierailija
30/45 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan tänne nyt näin "järjen äänenä :) (Ihme pätejöitä ja että viel mt-ihmisiä jaksetaan vetää alas kasvakaa. Jokainen on yksilö!)

No niin linkkaamasi kuva jos vatsasi näyttää suurinpiirtein siltä niin onhan se upee! Monella ei oo ilman arpia tuossa kunnossa :) ja sitten vielä haluan täsmentää, että kerran aloin hempeileen yhden pojan kanssa (siis olen nainen:) Niin tämä mies oli sitten ilmeisemmin laihduttanut nopeasti ja paljon ja hänen vatsanahkansa roikku paljon siis ennen en ollut nähnyt kenelläkään vastaavaa.

Tää mies oli kasvoista kaunis ja muutenkin tosi treenattu,mut sitten kun se otti paidan pois niin se otti siinä samalla myös itsetunnon pois...jotenkin se tilanne hämmensi ja suretti mua, koska tottakai silti halusin hänt, koska hän oli just hän...eikä se ylimääränen nahkakaan näyttänyt arpineen mitenkään puistattavalta vaan ennenkaikkea kiinnitin huomion hänen epävarmuuteen ja selittelyyn. Kuitenkin mikään ei pilannut sitä hetkeä...tosin vieläkin suren sitä hänen itsetuntoa siinä hetkessä, koska hänessä ei ollut mitään vikaa. Oikeesti itsetunto tai se, että on sinut omien arpien, selluliitin, römpsien kanssa niin sytyttää ja saa näkemään ihmisen vielä kukoistavampana, jopa pinnallisetkin ihmiset syttyy, kuten minä.

Ehkä tää oli vähän tyhjentävä selitys, mutta olisi vaan niin hyvä nyt nauttia ja ottaa irti elämästä, koska sit sitä mummona katsoo, että voikun olin silloin nätti, enkä tajunnut sitä nuoruudessani:D 

Vierailija
31/45 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on ja ihan ilman raskautta. Myös rinnassa ja reisissä ja lanteilla on. Teininähän ne ilmaantui kun paikat pyöristy tosi äkisti, oma äiti vaan sano et kävipä sulla mäihä ettei tullu tummempia. Hän kuulemma itse oli teininä kuin seepra.

Ihana ihotyyppi

Vierailija
32/45 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeasti haittaa mitään vaikka sarvet kasvais päässä,  jos ihmisestä tykkää niin et halkee :)

Vierailija
33/45 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

9/10:llä naisista on ihotyyppi, johon raskausarpia tulee. Jos on turhan tarkka, niin pysyvän ihmissuhteen muodostaminen on lähes mahdotonta.

Vierailija
34/45 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder profiili = raskausarpimahainen yh2 etsii uutta jännämiestä saat rasvata arpiani 😀

Vierailija
35/45 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko palstalla ketään järkeviä ihmisiä paikalla tänään? Vai onko kaikki jotain mt-kuntoutujia tai muuten vaan kusipäitä?

Tämä kysymys on verrattavissa jos mies kysyy onko ok naiselle jos miehellä on 8cm penis täydessä erektiossa, ja kaikki tietävät mikä on oikea tai ainakin suurimman osan rehellinen mielipide asiasta .

Kun jokainen tietää että tylyjä, viddumaisia, ilkeitä kommentteja tulee varmasti ja paljon niin silloin se pitää vaan kestää.

Suurinpiirtein kaikki alle 35v lapsettomat miehet vastaa että kyllä ne häiritsee ja paljon samoin kun ne lapset ( jännämiehen taimet )

Yli 35v mies jolla on jo oma lapsi tai pari se ei niin paljon haittaa sillä on luultavasti tottunut näkemään sellaisia + osaa ajatella muutakin kuin pelkkää pintaa ja näkee naisen kokonaisuudessaan ja ehkä jopa osaa rakastaa tätä juuri sellaisena kuin hän on , myös arpineen tai ilman, lapsien kanssa tai ilman.

Vierailija
36/45 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näitä lukiessa voi muuta kuin toivoa, että nuo mollaajat ovat vielä lähellä teini-ikää. Kyllä siinä iän alkaessa nelosella alkaa harva se miehelläkin olla vatsanlöllykkää ja tukka harventua. Ymmärrän, että 20-vuotias valitsee sen lapsettoman ja ehkä raskausarvettoman, mutta luulisi prioriteettien muuttuvan, kun ikää tulee, kun ei tässä kukaan nuorena säily.

Vierailija
37/45 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän vaimon raskaus- ja keisarinleikkausarpia voitonmerkkeinämme. Olen ylpeä niistä.

Vierailija
38/45 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan raskauden aikana olin vähän surullinen kun vaimon mahaan tuli paljon raskausarpia. Synnytyksen jälkeen surin sitä myös mutta jossain vaiheessa en enää ajatellut niitä, ehkä ne vaalenikin, en tiedä.

Nyt toisen raskauden aikana en enää mieti tai sure asiaa ja parempi näin.

Olen kai törkeä kun surin sitä, että ei hänelle tullutkaan kuvankaunista (eli photoshopattua?) vauvamasua. Nyt jo vähän hävettää tuo ajattelu.

Vierailija
39/45 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut avoliitossa naisen kanssa jolta puuttui toinen jalka, joten jotkut arvet on aika mitätön juttu. Ei siis haittaa pätkääkään.

M54

Vierailija
40/45 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että pääset nyt tapailemaan miehiä. Keskity kuitenkin enemmän siihen, mitä sinä ajattelet miehestä, sen sijasta että pohdit, mitä mies ajattelee sinusta. 

Minkälaisen miehen toivoisit olevan jne. Älä nyt nainen hyvä stressaa jotain arpia mahassa, se vain tekee sinusta itsetietoisen ja estoisen ja päädyt yhteen jonkun idiootin kanssa, koska olet liian epävarma miettimään mitään muuta kuin "kenelle kelpaan". 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi