Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset auttakaa

Vierailija
02.11.2016 |

ajattelin kysellä asiastani täällä, sillä ymmärtääkseni tällä palstalla on aika paljon naisia, ja uskoakseni naiset ovat parempia neuvomaan näissä asioissa. Olen siis nuori mies ja sinkku. Olen ollut jo useamman vuoden ihastunut nuoreen naiseen joka asuu eri kaupungissa. Olimme muutama vuosi sitten paljon tekemisissä ja tapasimme kasvotusten ja välillämme oli selvästi kipinää ja ihastusta molempien osalta. Päädyimme lopulta olemaan vain kavereita, mutta en pääse yli tunteistani ja jotenkin vain tuntuu että hänelläkin on vielä tunteita. Olen lähettäny hänelle säännöllisesti viestiä ja olemme keskustelleet aika pitkiäkin aikoja kerralla ja yrittäneet jopa sopia tapaamista, mutta aikataulut eivät ole täsmänneet.

Osaisitteko antaa mitään neuvoja miten pääsisin perille hänen tunteistaan. Tunnen niin vahvasti että kuulumme yhteen, mutta en halua pilata mitään olemalla liian suora. Jos suhteen lämpäneminen vaatii aikaa hänen osaltaan, olen valmis odottamaan. Mutta jotenkin haluasin itse edistää asiaa, mutta miten?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi