Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vielä toivoa kun mies miettii eroa?

niiskuneiti
02.11.2016 |

Onko kokemuksia siitä, että mies olisi miettinyt eroa jonkin aikaa ja olisi vaikuttanut päätöksestä varmalta, mutta kuitenkin tullut lopulta toisiin ajatuksiin?

Neljä viikkoa sitten mies ilmoitti, että ehkä haluaa erota ja puolitoista viikkoa sitten yhä piti eroa järkevimpänä vaihtoehtona. Syyt ovat vaihdelleet jonkin verran, mutta nyt viimeksi kun puhuttiin, syynä oli se että mikään ei ahdista ja missään ei ole vikaa mutta haluaa olla yksin, koska yksin kaikki olisi niin paljon onnellisempaa.

Meillä yhteinen asuntolaina ja pieni lapsi. Ollaan naimisissa ja oltu n. 5v yhdessä. Seksiä on ja me molemmat ollaan siihen oltu tyytyväisiä. Ruuhkavuodet on varmaan hiukan väsyttänyt miestä, mutta parisuhde on ollut kuitenkin ok, ainakin vielä vähän päälle kuukausi sitten mies vakuutti olevansa onnellinen ja muutama päivä myöhemmin ilmoitti miettivänsä eroa. Toista naista ei ole.

Nyt asuu vielä kanssamme. Katselee asuntoja silloin tällöin, olen pyytänyt että jaksaisi vielä yrittää mutta en ole saanut vastausta suuntaan tai toiseen. Nukkuu yläkerrassa eri huoneessa kuin minä. Ottaa halaukset ja poskipusut vastaan, mutta muuten on todella etäinen. Juttelee ja viestittelee kyllä, toissapäivänä tuli mukaani suihkuun ja sunnuntaina saunassa oltiin yhdessä.

Olen antanut miehelle tilaa tehdä omia juttujaan kun on kotona, en ole vaatinut parisuhdeaikaa ja pakottanut miestä antamaan vastauksia heti. Kärsivällisyys ei ole kovin hyvä ollut minulla, mutta nyt olen jaksanut tätä kestää vielä toistaiseksi.

Minä haluan vielä yrittää, mutta mikä olisi paras toimintatapa juuri nyt? Voinko vielä toivoa että tämä olisi vain ohimenevä vaihe? Mies ei ole pistänyt tikkuakaan ristiin avioeron eteen.

Voisiko olla 30-v kriisistä kyse kun mies täyttää kuukauden päästä 28? Meneekö tällainen vaihe ohi vai mitä minun tästä pitäisi ajatella?

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa Ap että olet päässyt elämässäsi eteenpäin :)

Vierailija
122/125 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö ap haluaisi päivittää tilannettaan?

Vierailija
124/125 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai miehellä on toinen nainen. Ei ole mitään muuta syytä lähteä liitosta, varsinkin kun on pieni lapsi ja rakastava vaimo.

Vasta mieheni sisko sai kokea saman. Miehensä halusi yllättäen erota 20v liitosta, kun "ei ole enää oikein kipinää", toista naista ei kuulemma ollut.  No olihan kuitenkin ollut jo puoli vuotta. 

Uskokaa jo, ei mies lähde ok liitosta ilman, että uusi on katsottu tai on homo.

Vierailija
125/125 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle tarinalle on jatkoa 😄

Viimeksi taisin kirjottaa 3,5v sitten, mihin tää kaikki aika onkaan kadonnut 😄

Mutta siis nykytilannehan on se, että asun 250km päästä eksästä ja viime syksynä menin naimisiin. Elämässä palikat alkaa olla kohdillaan, ja etäisyyden kautta näen kuinka ”sairasta” miehen käytös ton vuoden aikana (ja sitä ennen) on ollut.

Marraskuussa -17 avioero lähti vireille vihdoin ja tuolloin valmistelin muuttoa pois samalta paikkakunnalta. Vuoden alussa -18 pääsin muuttamaan omilleni uuteen kaupunkiin. Eksä ei missään vaiheessa myöntänyt toista naista, ja alkoikin vasta viime vuonna seurustella - tosin toisen työkaverin kanssa.

Olin melkosen hajalla kaiken ton jälkeen, mitä siihen yhteen vuoteen kerkesi mahtua. Aloitin terapian ja viimenen vuosi on lähtenyt käyntiin. En mä yhäkään kadu sitä että vuoden yritin saada hommaa toimimaan, enkä ole jäänyt katkeraksi eksälle - näkevät lapsen kanssa paljon yhä. Lapsikin lähtee eskariin syksyllä...

Tapasin nykyisen mieheni -18, enkä uskaltanut lähteä seurusteluun ollenkaan - puol vuotta mies odotteli ja sitten uskalsin lähteä suhteeseen, jossa on oikeasti hyvä olla, kaikin puolin. Nyt kaikki haaveet joiden luulin olevan mennyttä, on mahdollisia, ja lapsi kutsuu miestä isäkseen, oheishuoltajuutta haetaan paraikaa.

Loppu hyvin, kaikki hyvin ☺️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi