Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten isäpuoli antaa pojan lainata autoaan mutta tytön ei

Vierailija
02.11.2016 |

Vaikka tyttö on paljon varovaisempi kuski. Mitään kunnollista perustelua ei ole. Ainoastaan"minun autoani eu ämmät aja"

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea surkean löytää.

Vierailija
2/29 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan saatanan ärsyttävä asenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa idiootilta

Vierailija
4/29 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikein. Autoon voi tarttua tyttöpasilleja.

Vierailija
5/29 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliö. Onko muita sovinistisia piirteitä?

Vierailija
6/29 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kotona sama tilanne. Veli sai lainata isän autoa, vaikka hänellä oli omakin, tosin pieni ja vanha. Minä en aja autoa vieläkään.

Vierailija
7/29 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyttö ei ota sinun autoasi? Mieluumminhan sitä ajaa kunnon perheautolla kuin miehen pikkuautolla.

Vierailija
8/29 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi isä on lastesi isäpuoli? Minä en huolisi puolisokseni tuolaista miestä.

Vierailija
9/29 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tyttö ei ota sinun autoasi? Mieluumminhan sitä ajaa kunnon perheautolla kuin miehen pikkuautolla.

Sinä tunnet ap:n?

Vierailija
10/29 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh?

Vierailija
11/29 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistuisi meillä tuommoinen asenne.

Vierailija
12/29 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh?

Sori... siis miksi isäpuoli tai mies on lasten isäpuoli?

Vierailija
13/29 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama. Meillä on kaksi poikaa ja kaksi tyttöä. Pojat on innokkaita lainaamaan isänsä ja isäpuolensa autoa, mutta tytöt ei edes halua. Ovat itsekin epävarmoja taidoistaan niin miksi meidän sitten pitäisi ottaa riski? Siksi tytöt totuttelevat ja hakevat kokemusta vähän vanhemmalla autolla. Saavat toki sitten lainata, kun ensin luottavat itse itseensä.

Vierailija
14/29 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä äiti ei lainannut autoaan kummallekaan, ennenkuin saatiin ostettua omat romut. Sen jälkeen sitten aina lähtiessä tyrkytti omaansa, että saa sen hänen autonsakin ottaa. Ilmeisesti vain jotain kontrollinhalua, se hänen autonsahan olisi sitten pitänyt palauttaa kun hän sattuu haluamaan.

Vierailija
15/29 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama. Meillä on kaksi poikaa ja kaksi tyttöä. Pojat on innokkaita lainaamaan isänsä ja isäpuolensa autoa, mutta tytöt ei edes halua. Ovat itsekin epävarmoja taidoistaan niin miksi meidän sitten pitäisi ottaa riski? Siksi tytöt totuttelevat ja hakevat kokemusta vähän vanhemmalla autolla. Saavat toki sitten lainata, kun ensin luottavat itse itseensä.

Mitä huonompi tai epävarmempi kuski, sitä parempi/varmempi/turvallisempi auto pitäis olla alla, siis renkaat, jarrut, turvalaitteet, ajovakautus jne... Meillä ainakin toimitaan niin.

Vierailija
16/29 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä tunnet ap:n?

En tunne, mutta jos olettaa, että mies lainaa puolilapsilleen autoa, niin eikö silloin äidillä itselläänkin ole auto, jota lapsilleen antaa ajettavaksi? Aika outoa kuvitella, että koska nusasee silloin tällöin, niin pitää antaa auto petikaverin lasten käyttöön.

Vierailija
17/29 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä huonompi tai epävarmempi kuski, sitä parempi/varmempi/turvallisempi auto pitäis olla alla, siis renkaat, jarrut, turvalaitteet, ajovakautus jne... Meillä ainakin toimitaan niin.

Miten sitä muuten koskaan oppii hallitsemaan autoa, jos autossa on kaikki mäkiavustimet, ajovauvakautus ja luistonestot yms.? Sitten kylmiltään auton rattii, jossa niitä ei ole? Meillä ainakin menee muutama vuosi ennen, kun lapsilla on tuollaisiin härpäkkeisiin itsellään varaa.

Vierailija
18/29 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jättäisin miehen jos haukkuisi tytärtäni ämmäksi.

Vierailija
19/29 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä tämä vähän vanhempi auto on 5-vuotta vanha ja siinä on nämä asiat ihan kohdillaan.

Vierailija
20/29 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sitä muuten koskaan oppii hallitsemaan autoa, jos autossa on kaikki mäkiavustimet, ajovauvakautus ja luistonestot yms.? Sitten kylmiltään auton rattii, jossa niitä ei ole? Meillä ainakin menee muutama vuosi ennen, kun lapsilla on tuollaisiin härpäkkeisiin itsellään varaa.

Tosipaikan tullen kuljettajasta tulee täysin matkustaja, kun siihen autoon ei ole mitään tuntumaan perseen alla. Luotetaan ihan liikaan kaikkiin lisävarusteisiin ja oletaan auton hoitavan itse itseään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä