EA:n Mikko karmii mua. Käytös muistuttaa mun hirviöexääni.
En tykkää yhtään, on ihan täsmälleen kuin mun exäni. Meillä oli täysin samat kuviot, ainoana erona se että olin parikymppinen, äijä oli 10 vuotta vanhempi ja olin täysin kykenemätön edes verbaalisesti puolustautumaan. Lopulta oma tahto oli niin murtunut, että varoin tekemästä edes provosoivia ilmeitä kun mies sanoi jotain mikä loukkasi mua, koska tiesin hänen suuttuvan mun suuttumisestani.
Samoja piirteitä Mikon kanssa:
-Omistushalu ja kontrolli. Ei saa tanssia, ei saa mennä (c´moon, uskooko joku oikeasti, että kyseessä olisi muka pelkästään huoli kissan hoidosta? Tietenkin se on tekosyy millä Heidin saa näppärästi sidottua kotiin), äänensävyn pitää olla oikea, keskusteluissa hänen asemansa tärkeämpänä ihmisenä (eli siinä joka määrää sen mistä aiheesta puhutaan ja mihin keskustelu on suuntautumassa, esim. tässä _Mikon_ oli oltava se joka armollisesti päätti alkaa rakentaa sovintoa), Mikolla pitää hyväksyttää tekemiset ja menemiset. Jos asiasta ei raportoi välittömästi on herra kohdannut vuosisadan loukkauksen.
- Heidin ja Mikon äskeisen riidan kuvio oli meillä lähes päivittäinen. Eli siis meni näin: Mies asetti minulle jonkin vaatimuksen ---> tein väärin ilmaisemalla oman tahtoni joka ei ollutkaan identtinen miehen kanssa ---> Mies suuttui, minä suutuin ---> mies suuttui siitä, että suutuin --->Mies lähti/huusi/jollain tavalla alisti --> Mies odotti että minä a) tietenkin ensin mukaudun hänen alkuperäiseen suunnitelmaansa b) pyydän anteeksi sitä, etten heti tehnyt niin c) pyydän anteeksi sitä, että tuli riita ja d) pyydän anteeksi, että olin aiheuttanut hänessä vääränlaisia tunteita.
Mikko dominoi tota äskeistä keskustelua aivan täydellisesti. HÄNEN piti saada päättää, saako Heidi puolustautua. HÄNEN piti saada päättää, oliko Heidin äänensävy tarpeeksi kunnioittava. HÄN oli siinä se, joka "rakensi sovintoa" ja oli se järkevä, asiallinen osapuoli kun hysteerinen nainen kohtuuttomasti kimpaantui. Hänen piti ottaa se hiljainen marttyyriääni, jolla annettiin ymmärtää miten täydellisesti Heidi oli pettänyt kaiken, pilannut hänen työstään palaamisensa ja ollut vääränlainen. Koska kun riidellään, niin siitä ollaan kans toivuttu sitten kun Mikolle sopii. Kun Heidi yritti pyytää ratkaisua tai kysyä miten hänen olisi pitänyt toimia, asia oli yhtäkkiä Mikolle "ihan sama". Toi keskustelu ei ollut mitään muuta kuin Mikon tapa alistaa Heidi.
Ehkä huolestuttavinta oli se, että kuittaili kotona hengailusta kun toinen on lomalla. On ilmiselvää, että pitää itseään tärkeämpänä koska tienaa enemmän.
Tossa on äijä joka aivan satavarmasti haluaa naisen hellan ja nyrkin väliin.
Kommentit (34)
Tekee Mikon puolesta pahaa lukea mitä kaikki nettihirviöt kirjoittavat hänestä :(
Mieslukija kirjoitti:
Tekee Mikon puolesta pahaa lukea mitä kaikki nettihirviöt kirjoittavat hänestä :(
Joo epäilemättä ei Mikko itseensä kohdistuvaa krittiikkia niele helposti.
Onhan se kamalaa kun meitä nettiräksyttäjiä ei pääse kontrolloimaan vaikka päällään seisoisi.
Iltasanomissa on juttu jossa Heidiä kuvataan vihreäksi ja Mikkoa porvarilliseksi. Onko toi oikeasti jokin yllätys, ettei menevä ja avoin salsatanssija ja opettaja sovi yhteen jonkin limaisen kauppissovinistiporvarin kanssa?
Voisko joku kertoa, mistä se tappelu siis tuli? Mitä sanoivat?
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ahdistanut ainakaan yhtään. Ainoa, mitä toi jätkä minulta ehkä tässä kohdassa olisi saanut tuossa sohvalta olisi ollut näky perseestäni, kun nousen seisomaan, vedän housut kinttuun ja pyllistän sille.
Ei tulis pieneen mieleenkään miellyttää tuollaista marisijaa. Ever.
Tämähän vasta olisi rakentava lähestysmistapa. Mikkohan olisi voinut kiinnostua muustakin kuin kissasta.....
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ahdistanut ainakaan yhtään. Ainoa, mitä toi jätkä minulta ehkä tässä kohdassa olisi saanut tuossa sohvalta olisi ollut näky perseestäni, kun nousen seisomaan, vedän housut kinttuun ja pyllistän sille.
Ei tulis pieneen mieleenkään miellyttää tuollaista marisijaa. Ever.
Tämähän vasta olisi rakentava lähestysmistapa. Mikkohan olisi voinut kiinnostua muustakin kuin kissasta.....
Muijat repeilee kun eivät saa luvan kanssa raivota, räyhätä tai angstata miehelle vaan saavat kritiikkiä agressiivisesta asenteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain rajaa nyt hei tähän Mikon parjaamiseen! Ihan kuin olis jotain henkilökohtaista kaunaa Mikkoa kohtaan, kun usean ketjun voimin pitää haukkua. Yritä päästä yli siitä exästäs.
En ole ap mutta sanon vaan että noi Mikot edustaa tiettyä ihmistyyppiä. Onnittelen, jos et heitä tunne.
Mitäs heidi edustaa? Tekee ominpäin suunnitelmat menoistaan ja sitten päälle räyhää jos toinen siitä suuttuu. Tällaisessa tilanteessa mies olisi itsekäs sika joka ei osaa elää parisuhteessa.
Mitä siinä kohtaa tapahtui kun viime viikkoisessa jaksossa näin pätkän kun heidi sanoi mikolle ett " sovinisti nostaa taas päätään". En katsonut jaksoa, kiinnostaa tietää mitä siiinä tapahtui, mitä mikko teki/sanoi kun sovinistiksi heidi haukkuu..?mistä.riitelivät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain rajaa nyt hei tähän Mikon parjaamiseen! Ihan kuin olis jotain henkilökohtaista kaunaa Mikkoa kohtaan, kun usean ketjun voimin pitää haukkua. Yritä päästä yli siitä exästäs.
En ole ap mutta sanon vaan että noi Mikot edustaa tiettyä ihmistyyppiä. Onnittelen, jos et heitä tunne.
Mitäs heidi edustaa? Tekee ominpäin suunnitelmat menoistaan ja sitten päälle räyhää jos toinen siitä suuttuu. Tällaisessa tilanteessa mies olisi itsekäs sika joka ei osaa elää parisuhteessa.
Niin. Naisen paikkahan on kotona hoitamassa miehen kissaa, kun mies on polttareissa ryyppäämässä. Kuka kehtaa ees kysyä toista jäämään yksin kämpille hoitamaan omaa kissaa, kun ite lähtee juhliin? Ja todennäköisesti se ei ollut edes kysynyt mitään, kun oli niin vihainen, että Heidi ei ollut ilmoittanut HÄNELLE mitään. Oli varmaan vaan olettanut, että tottakai Heidi jää yksin kotiin hoitaan hänen kissaa.
Hirveä mies ja avaisi suunsa, kun puhuu, niin saisi jotain selvääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Naisen paikkahan on kotona hoitamassa miehen kissaa, kun mies on polttareissa ryyppäämässä. Kuka kehtaa ees kysyä toista jäämään yksin kämpille hoitamaan omaa kissaa, kun ite lähtee juhliin? Ja todennäköisesti se ei ollut edes kysynyt mitään, kun oli niin vihainen, että Heidi ei ollut ilmoittanut HÄNELLE mitään. Oli varmaan vaan olettanut, että tottakai Heidi jää yksin kotiin hoitaan hänen kissaa.
Kissa on yhteinen, jos ollaan naimisissa. Vikana on heidän kommunikaatio-ongelma. Ei se kissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tulis pieneen mieleenkään miellyttää tuollaista marisijaa. Ever.Tämähän vasta olisi rakentava lähestysmistapa. Mikkohan olisi voinut kiinnostua muustakin kuin kissasta.....
Se ois ollut siinä vaiheessa liian myöhäistä. Seuraavaks perse ois poistunut huoneistosta.
t.pyllistäjä
Lopeta paskojen ohjelmien katsominen nii ei ahista. Lisäksi ei ole normaalia analysoida noin paljoa jotain turhaa julkaista.