Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks joku odottaa renkaanvaihtoa puol päivää??

Vierailija
01.11.2016 |

Eikä vaihda niitä vaikka itse? 20 min homma. Säälittää ja ketuttaa suorastaan ihmisten avuttomuus.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole edes paikkaa missä säilyttää murtoturvallisesti niitä renkaita. Jollei olohuoneen nurkkaankaan niitä halua mahduttaa. Vielä vähemmän on silloin tilaa säilyttää niitä pukkeja, joiden kerrotaan olevan myös tunkin lisäksi tarpeelliset renkaan vaihdossa, jottei tapahdu onnettomuutta jossa auto tippuu tunkilta päälle ja loukkaantuu tai jopa kuolee. Hassuahan se tosin turvallisuutta on miettiä vaikka kuinka jokaikinen renkaanvaihto-ohje siihen kehottaa.

Vierailija
2/59 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hento nainen, niinkö. Meillä on renkaat rengashotellissa. Miksi pitäisi vaihtaa itse, siellä ne säilyvät, pestään, uusitaan kun tarvetta on. Molemmilla autot ja itsellä ajokokemusta jo 90-luvulta saakka. Miehellä vielä enmmän. Maksamme palvelusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen omistaja oli vääntänyt pultit niin tiukkaan ettei niitä saanut auki ilman paineilmaa. Lisäksi lukkopultit löytyi joka renkaasta joten nekin helpompi avata ja sulkea ammattilaisvälineillä. Lisäksi kerrostalossa ei noin vain renkaita säilytetä joten rengashotelli tuli ostettua.

Kyse ei ole osaamisen puutteesta. Eikö lisäksi aina hehkuteta sitä että palveluita ostamalla saadaan Suomi nousuun?

Vierailija
4/59 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö miksi vaihtaisin renkaat itse? Enpä viitsi alkaa kyykkimään ja likaamaan käsiäni renkaiden vaihdon takia. En tosin odottelekkaan puolta päivää vaan ajanvarauksella hoidan.

Vierailija
5/59 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyajan sipsuttajat osaa edes renkaita vaihtaa.

Vierailija
6/59 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei renkaanvaihdossa mitään pukkeja tarvitse.

Vierailija
7/59 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hento nainen, niinkö. Meillä on renkaat rengashotellissa. Miksi pitäisi vaihtaa itse, siellä ne säilyvät, pestään, uusitaan kun tarvetta on. Molemmilla autot ja itsellä ajokokemusta jo 90-luvulta saakka. Miehellä vielä enmmän. Maksamme palvelusta.

Näin mullakin. Varaan tosin ajan ettei tarvi jonottaa... 😊

Vierailija
8/59 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyihmisillä on rahaa jolla maksaa palveluita. Kyllä mies osaa minä en viitsi.

Vierailija
9/59 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka odottaa puoli päivää? Varasin ajan ja pääsin silloin kun oli sovittu. Samalla huollettiin autoa muutenkin, mm. korjattiin pikkuvika. Helppoa! Mielelläni maksan renkaanvaihdosta kun siihen on varaa ja tuen näin yrittäjää, eri asia kun olin köyhä opiskelija...

Vierailija
10/59 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toistan: "Hassuahan se tosin turvallisuutta on miettiä vaikka kuinka jokaikinen renkaanvaihto-ohje siihen kehottaa."

Vierailija
11/59 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa ihmettelin, jopa minä vanha akka olisin vaihtanut renkaat nopeammin, kuin jonottanut tunteja.

Vierailija
12/59 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työntää vaikka renkaan helman alle, jos epäilee tunkin kestävyyttä.

Vierailija
13/59 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se turvallisuusriski on?^

Vierailija
14/59 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meilläkin varataan aika, en huomannut tuota laittaa. Renkaiden vaihdon ajan voi juoda kahvia, tai kaakaota, tai cappucinoa ja jutella muiden asiakkaiden kanssa, katsella samalla autoja. Rengashotellit ovat täynnä että suosittua on.

Vierailija
15/59 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin olen sitä mieltä että jos omistaa auton, pitäisi osata pistää edes vararengas paikoilleen.

Ja sitten kans ärsyttää nämä jotka kyllä vaihtaa renkaat itse mutta kuluttaa siihen monta tuntia. Jokasen pienen mutterinväännön jälkeen pohditaan asiaa 10min et menikö nyt niinku piti ja sitte taas kiristetään vähän ja mietitään taas hetki.

Vierailija
16/59 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin uutisissa oli, että pisimmät ovat tänään jonottaneet 4-5tuntia renkaanvaihtoon. Miten kädetön pitää tällöin olla, ettei niitä mielummin vaihda itse jos ne on pakko huomiseksi saada vaihdettua?

Vierailija
17/59 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän naapurin pukkia. Hyvin on toiminut jo monta vuotta.

Vierailija
18/59 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meilläkin varataan aika, en huomannut tuota laittaa. Renkaiden vaihdon ajan voi juoda kahvia, tai kaakaota, tai cappucinoa ja jutella muiden asiakkaiden kanssa, katsella samalla autoja. Rengashotellit ovat täynnä että suosittua on.

Jep, niinhän se yleensä on. Jotkut liikkeet tekevät aikaa varaamatta ja tällöin saa jonottaa. Minä käytän muutenkin paljon pk-yrittäjien palveluita mm. siivoojaa, pesulaa, hierojaa, pikkuliikkeitä. Haluan päästä elämässä niin helpolla kuin mahdollista ja käyn töissä siksi, että on varaa suoda itselleen helpotusta monissa kotiaskareissa. Lisäksi minulle on tärkeää tukea yrittäjiä.

Vierailija
19/59 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne talvirenkaat kesää tee. Nuorena ajoin monta talvea kesärenkailla, no problem.

Vierailija
20/59 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0len nainen ja vaihdan renkaani itse. Mikä siinä on niin vaikeata, että täytyy jonottaa ja maksaa vaihdosta, kun sen voi tehdä itse ilmaiseksi? Oletteko te ihmiset niin uusavuttomia ääliöitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän