Tyttären kuukautiset alkoivat!
12-vuotiaalla tytölläni alkoivat tänään ensimmäiset kuukautiset, mahtavaa nähdä kuinka kuopuksestani tulee nainen.
Kuinka söpösti hän tulikaan kertomaan minulle niistä, kiskaisi hihasta ja kuin kuiskaten kertoi ''äiti, mun menkat alkoi.''
Voi sitä ilon tunnetta!
Olen ajattelut vielä tyttären huomenna kaupungille juhlistamaan kuukautisia, suunnitelmissa siis ravintolassa käynti ja ensimmäisten ''oikeiden rintaliivien'' osto. Ajattelin myöskin jutella syönnin lomassa muutenkin murrosiästä, ja siitä mitä murrosikä tuo tullessaan.
Tyttö käyttää tällä hetkellä nuorten tyttöjen tukiliivejä, mutta kuukautisten kunniaksi menemme ostamaan hänelle oikeat rintaliivit. Mistä kaupoista löytyisi siis söpöjä nuorten naisten liivejä? Itse kun ostan alusvaatteeni marketeista, mutten usko tyttäreni pitävän niistä.
Mitä mieltä olette, pitääkö hän huomisen päivän suunnitelmasta, tytär&äiti päivä?
Kommentit (62)
Mekin juhlittiin aikanaan kun poikani koki ensimmäisen juoppoputkareissunsa. Myöhemmin juhlittiin vielä kun sai ensimmäisen juoppohulluuskohtauksensa.
-Arska
Äitii mua nolottaa tää aloituuuuus. ):