Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttären kuukautiset alkoivat!

Vierailija
01.11.2016 |

12-vuotiaalla tytölläni alkoivat tänään ensimmäiset kuukautiset, mahtavaa nähdä kuinka kuopuksestani tulee nainen.

Kuinka söpösti hän tulikaan kertomaan minulle niistä, kiskaisi hihasta ja kuin kuiskaten kertoi ''äiti, mun menkat alkoi.''

Voi sitä ilon tunnetta!

Olen ajattelut vielä tyttären huomenna kaupungille juhlistamaan kuukautisia, suunnitelmissa siis ravintolassa käynti ja ensimmäisten ''oikeiden rintaliivien'' osto. Ajattelin myöskin jutella syönnin lomassa muutenkin murrosiästä, ja siitä mitä murrosikä tuo tullessaan.

Tyttö käyttää tällä hetkellä nuorten tyttöjen tukiliivejä, mutta kuukautisten kunniaksi menemme ostamaan hänelle oikeat rintaliivit. Mistä kaupoista löytyisi siis söpöjä nuorten naisten liivejä? Itse kun ostan alusvaatteeni marketeista, mutten usko tyttäreni pitävän niistä.

Mitä mieltä olette, pitääkö hän huomisen päivän suunnitelmasta, tytär&äiti päivä?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt vain, mutta miksi helvetissä kirjotat lapsesi menkoista tänne? Pakko jakaa kaikki aina internetissä. Tosi epäasiallista ja saastaista. Kaikilla alkoi tämä pillun verenvuoto paska olo ja hirveä vatsakipu joskus. Onko se nyt niin ihkutuksen aihe? Luulen että lapsi osaa itsekin ostaa omat rintsikansa.

Vierailija
22/62 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole täysisuomalainen, en kerro mistä maasta olen! Meillä ei miehet sekaannu naisten juttuihin

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole täysisuomalainen, en kerro mistä maasta olen! Meillä ei miehet sekaannu naisten juttuihin

Ap

No selvästi ei olis tilaakaan, kun siellä on jo kaikki suvun eukot ihmettelemässä kohdun toimintaa.

Vierailija
24/62 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, täällä 13vee tyttö kirjoittaa. En tunne lastasi, mutta itse häpeäisin silmät päästä jos oma äiti alkaisi tuolla tavalla puhumaan. Ostan mielummin itse omat asiani. Pääasia on että on buranaa siihen helvetilliseen päänsärkyyn.

Vierailija
25/62 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua olisi kyllä nolottanut tuollainen vouhkaaminen joistakin menkoista.. :D ihme, kun et heitä joitain bileitä pystyyn siitä, tällaisistakin tapauksista olen lukenut/kuullut

Vierailija
26/62 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie hänet tutustumaan rikastuttajiin, saa joukkorikastuksen kuukautisten kunniaksi.

Vierailija
27/62 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko eka hoitaa se oma pää kuntoon ennen ku raadat tyttösi rintaliivikauppoihin?

Vierailija
28/62 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista nyt kuitenkin tuossa menkkahuumassasi, että kaksitoistavuotias ei todellakaan ole vielä nainen, ainakaan meidän kulttuurissa.

Vierailija
29/62 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö

Vierailija
30/62 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kulttuurissa 12-vuotias on heti nainen kun kuukautiset alkaa! sanoin tyttärelle että seks ei kannata silti ihan heti harrastaa

Ap

Vierailija
31/62 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kulttuurissa 12-vuotias on heti nainen kun kuukautiset alkaa! sanoin tyttärelle että seks ei kannata silti ihan heti harrastaa

Ap

No just, trollihan se tämä oli, tietysti.

Vierailija
32/62 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista mennä tyttäresi kanssa kuukautissuoja osastolle! Käykää kaikki tuotteet läpi yksityiskohtia myöten jotta tyttö oppisi ostamaan hyviä tuotteita. Lopuksi ostatte kaikki kaapit täyteen erilaisia siteitä ja tampooneja. Jos ette osaa valita niistä kaikista, voitte toki pyytää myyjää auttamaan.

Vierailija
33/62 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelimme aluksi käyttää tampooneja ja sitten kuukuppi

Ap

Vierailija
34/62 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aivan kunnossa? Suosittelisin nuorena airaanhojtajana rauhoittavia lääkkeitä :D

Vierailija
35/62 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI JUMALAUTA DEMI.FI:N LEGENDAARINEN ÄISKÄNEN!!! OMG

Vierailija
36/62 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tyttöparkaa.

Vierailija
37/62 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demi.fi:ssä oli samanlainen aloitus jo vuonna 2012 tai -13

Vierailija
38/62 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niiiin vitun noloo mutsi! Pliis, älä nolaa enää mua netis!!!! Oikeesti! Vittu!

T. Ap:n tytär

Vierailija
39/62 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kopioinut tänne vanhan avauksen uudestaan.

Vierailija
40/62 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trololololo!

Paljonko tamponeita ostitte?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä