Tyttären kuukautiset alkoivat!
12-vuotiaalla tytölläni alkoivat tänään ensimmäiset kuukautiset, mahtavaa nähdä kuinka kuopuksestani tulee nainen.
Kuinka söpösti hän tulikaan kertomaan minulle niistä, kiskaisi hihasta ja kuin kuiskaten kertoi ''äiti, mun menkat alkoi.''
Voi sitä ilon tunnetta!
Olen ajattelut vielä tyttären huomenna kaupungille juhlistamaan kuukautisia, suunnitelmissa siis ravintolassa käynti ja ensimmäisten ''oikeiden rintaliivien'' osto. Ajattelin myöskin jutella syönnin lomassa muutenkin murrosiästä, ja siitä mitä murrosikä tuo tullessaan.
Tyttö käyttää tällä hetkellä nuorten tyttöjen tukiliivejä, mutta kuukautisten kunniaksi menemme ostamaan hänelle oikeat rintaliivit. Mistä kaupoista löytyisi siis söpöjä nuorten naisten liivejä? Itse kun ostan alusvaatteeni marketeista, mutten usko tyttäreni pitävän niistä.
Mitä mieltä olette, pitääkö hän huomisen päivän suunnitelmasta, tytär&äiti päivä?
Kommentit (62)
En ole täysisuomalainen, en kerro mistä maasta olen! Meillä ei miehet sekaannu naisten juttuihin
Ap
Vierailija kirjoitti:
En ole täysisuomalainen, en kerro mistä maasta olen! Meillä ei miehet sekaannu naisten juttuihin
Ap
No selvästi ei olis tilaakaan, kun siellä on jo kaikki suvun eukot ihmettelemässä kohdun toimintaa.
Hei, täällä 13vee tyttö kirjoittaa. En tunne lastasi, mutta itse häpeäisin silmät päästä jos oma äiti alkaisi tuolla tavalla puhumaan. Ostan mielummin itse omat asiani. Pääasia on että on buranaa siihen helvetilliseen päänsärkyyn.
Minua olisi kyllä nolottanut tuollainen vouhkaaminen joistakin menkoista.. :D ihme, kun et heitä joitain bileitä pystyyn siitä, tällaisistakin tapauksista olen lukenut/kuullut
Vie hänet tutustumaan rikastuttajiin, saa joukkorikastuksen kuukautisten kunniaksi.
Kannattaisko eka hoitaa se oma pää kuntoon ennen ku raadat tyttösi rintaliivikauppoihin?
Muista nyt kuitenkin tuossa menkkahuumassasi, että kaksitoistavuotias ei todellakaan ole vielä nainen, ainakaan meidän kulttuurissa.
Meidän kulttuurissa 12-vuotias on heti nainen kun kuukautiset alkaa! sanoin tyttärelle että seks ei kannata silti ihan heti harrastaa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Meidän kulttuurissa 12-vuotias on heti nainen kun kuukautiset alkaa! sanoin tyttärelle että seks ei kannata silti ihan heti harrastaa
Ap
No just, trollihan se tämä oli, tietysti.
Muista mennä tyttäresi kanssa kuukautissuoja osastolle! Käykää kaikki tuotteet läpi yksityiskohtia myöten jotta tyttö oppisi ostamaan hyviä tuotteita. Lopuksi ostatte kaikki kaapit täyteen erilaisia siteitä ja tampooneja. Jos ette osaa valita niistä kaikista, voitte toki pyytää myyjää auttamaan.
Ajattelimme aluksi käyttää tampooneja ja sitten kuukuppi
Ap
Oletko aivan kunnossa? Suosittelisin nuorena airaanhojtajana rauhoittavia lääkkeitä :D
EI JUMALAUTA DEMI.FI:N LEGENDAARINEN ÄISKÄNEN!!! OMG
Demi.fi:ssä oli samanlainen aloitus jo vuonna 2012 tai -13
Tää on niiiin vitun noloo mutsi! Pliis, älä nolaa enää mua netis!!!! Oikeesti! Vittu!
T. Ap:n tytär
Ap on kopioinut tänne vanhan avauksen uudestaan.
Trololololo!
Paljonko tamponeita ostitte?
Anteeksi nyt vain, mutta miksi helvetissä kirjotat lapsesi menkoista tänne? Pakko jakaa kaikki aina internetissä. Tosi epäasiallista ja saastaista. Kaikilla alkoi tämä pillun verenvuoto paska olo ja hirveä vatsakipu joskus. Onko se nyt niin ihkutuksen aihe? Luulen että lapsi osaa itsekin ostaa omat rintsikansa.