Tyttären kuukautiset alkoivat!
12-vuotiaalla tytölläni alkoivat tänään ensimmäiset kuukautiset, mahtavaa nähdä kuinka kuopuksestani tulee nainen.
Kuinka söpösti hän tulikaan kertomaan minulle niistä, kiskaisi hihasta ja kuin kuiskaten kertoi ''äiti, mun menkat alkoi.''
Voi sitä ilon tunnetta!
Olen ajattelut vielä tyttären huomenna kaupungille juhlistamaan kuukautisia, suunnitelmissa siis ravintolassa käynti ja ensimmäisten ''oikeiden rintaliivien'' osto. Ajattelin myöskin jutella syönnin lomassa muutenkin murrosiästä, ja siitä mitä murrosikä tuo tullessaan.
Tyttö käyttää tällä hetkellä nuorten tyttöjen tukiliivejä, mutta kuukautisten kunniaksi menemme ostamaan hänelle oikeat rintaliivit. Mistä kaupoista löytyisi siis söpöjä nuorten naisten liivejä? Itse kun ostan alusvaatteeni marketeista, mutten usko tyttäreni pitävän niistä.
Mitä mieltä olette, pitääkö hän huomisen päivän suunnitelmasta, tytär&äiti päivä?
Kommentit (62)
Sama aloitus postattiin Demiin 8.6.2013: http://www.demi.fi/keskustelut/keho/tyttaren-ensimmaiset-kuukautiset-ri…
Vierailija kirjoitti:
Meidän kulttuurissa 12-vuotias on heti nainen kun kuukautiset alkaa! sanoin tyttärelle että seks ei kannata silti ihan heti harrastaa
Ap
No sittenhän teillä on varmasti jo tuleva aviomieskin valmiina...antaisitte lasten olla lapsia!
Voi kuule, mullakin alkoi menkat 12-vuotiaana, loppuivat kuitenkin 20-vuotiaana kuin seinään. Nyt ikää 23v eikä ole kolmeen vuoteen näkynyt. Eli ei kannata juhlia, voi se tyttäres palautua vielä takaisin naisesta tytöksi. :D
Vierailija kirjoitti:
Trololololo!
Paljonko tamponeita ostitte?
Emme osta tamponeita. Suvun naiset virkkaavat tampoonit nuorille omista häpykarvoistaan. Meidän kulttuurissamme on tällainen perinne. Ap
Kusetustaaaa! Keksikää parempia ja uudempia trolleja.
12-vuotias tyttö on aivan lapsi. Sääliksi käy ap:n tytär kun äiti on tuollainen. Et anna lapsesi olla lapsi, se kostautuu kyllä myöhemmin. Lapsi ottaa sen ilon ja rentouden elämäänsä sitten 18vuotiaana.
Nuorelle neidille on mies jo löydetty! häitä tyyär jo innoissaan suunnittelee
Ap
Vierailija kirjoitti:
12-vuotias tyttö on aivan lapsi. Sääliksi käy ap:n tytär kun äiti on tuollainen. Et anna lapsesi olla lapsi, se kostautuu kyllä myöhemmin. Lapsi ottaa sen ilon ja rentouden elämäänsä sitten 18vuotiaana.
Arvasinkin että sinä olet homo. Voi voi, joudut helvettiin.
Ap
Säälin tyttären puolesta. Ei kuukautisista pidä tehdä noin isoa juttua. Parin vuoden päästä hän muistelee "menkkapäivällistä" kauhulla.
Meidän kulttuurissa on normalia pitää juhlat kuukatisten kunniaksi naisten kesken! Ap
Ja syy miksi en kertonut äidilleni kun 13-vuotiaana kuukautiseni alkoivat on juuri se, että pelkäsin ap:n kaltaista reaktiota.
Tää on kyllä parempi provo kuin sillä joka teki menkkakakun ja tytär suuttui kun veljet nauroi 😂
Olet ap kuvottava ihminen. Toivottavasti lastensuojelu reagoi ennen kuin lapsesi on silvottu ja vieläpä raiskattu aviomiehen toimesta :(
Ei 12 niin skidi nykymaailmassa oo. Meinaan vaa et ite alko ryypiskely 13 veenä, neitsyys lähti 14 vuotiaana, ja 15 vuotiaana aloin jo yksin asustella kotona, 16 vuotiaana olin rappiolla.
Mut se on kyllä totta ettei AIKUINEN kuitemkaan vielä ole.
Silloin kun mun kuukautiset alkoi, mulla oli järkyttävät kivut ekoina päivinä - ei siinä huvittanut lähteä mihinkään. Ensiliiveinä mulla oli Slogin urheiluliivityyliset liivit. Myöhemmin kun kasvu on vakiintunut, siirryttiin alan liikkeisiin ostamaan oikean kokoiset liivit.
Voi vittu ap lopeta se huumeiden käyttö. Olet jo liian sekaisin.