Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttären kuukautiset alkoivat!

Vierailija
01.11.2016 |

12-vuotiaalla tytölläni alkoivat tänään ensimmäiset kuukautiset, mahtavaa nähdä kuinka kuopuksestani tulee nainen.

Kuinka söpösti hän tulikaan kertomaan minulle niistä, kiskaisi hihasta ja kuin kuiskaten kertoi ''äiti, mun menkat alkoi.''

Voi sitä ilon tunnetta!

Olen ajattelut vielä tyttären huomenna kaupungille juhlistamaan kuukautisia, suunnitelmissa siis ravintolassa käynti ja ensimmäisten ''oikeiden rintaliivien'' osto. Ajattelin myöskin jutella syönnin lomassa muutenkin murrosiästä, ja siitä mitä murrosikä tuo tullessaan.

Tyttö käyttää tällä hetkellä nuorten tyttöjen tukiliivejä, mutta kuukautisten kunniaksi menemme ostamaan hänelle oikeat rintaliivit. Mistä kaupoista löytyisi siis söpöjä nuorten naisten liivejä? Itse kun ostan alusvaatteeni marketeista, mutten usko tyttäreni pitävän niistä.

Mitä mieltä olette, pitääkö hän huomisen päivän suunnitelmasta, tytär&äiti päivä?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu ap lopeta se huumeiden käyttö. Olet jo liian sekaisin.

Vierailija
42/62 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kulttuurissa 12-vuotias on heti nainen kun kuukautiset alkaa! sanoin tyttärelle että seks ei kannata silti ihan heti harrastaa

Ap

No sittenhän teillä on varmasti jo tuleva aviomieskin valmiina...antaisitte lasten olla lapsia!

Vierailija
44/62 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, mullakin alkoi menkat 12-vuotiaana, loppuivat kuitenkin 20-vuotiaana kuin seinään. Nyt ikää 23v eikä ole kolmeen vuoteen näkynyt. Eli ei kannata juhlia, voi se tyttäres palautua vielä takaisin naisesta tytöksi. :D

Vierailija
45/62 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trololololo!

Paljonko tamponeita ostitte?

Emme osta tamponeita. Suvun naiset virkkaavat tampoonit nuorille omista häpykarvoistaan. Meidän kulttuurissamme on tällainen perinne. Ap

Vierailija
46/62 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusetustaaaa! Keksikää parempia ja uudempia trolleja.

Vierailija
47/62 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-vuotias tyttö on aivan lapsi. Sääliksi käy ap:n tytär kun äiti on tuollainen. Et anna lapsesi olla lapsi, se kostautuu kyllä myöhemmin. Lapsi ottaa sen ilon ja rentouden elämäänsä sitten 18vuotiaana.

Vierailija
48/62 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorelle neidille on mies jo löydetty! häitä tyyär jo innoissaan suunnittelee

Ap

Vierailija
49/62 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12-vuotias tyttö on aivan lapsi. Sääliksi käy ap:n tytär kun äiti on tuollainen. Et anna lapsesi olla lapsi, se kostautuu kyllä myöhemmin. Lapsi ottaa sen ilon ja rentouden elämäänsä sitten 18vuotiaana.

Arvasinkin että sinä olet homo. Voi voi, joudut helvettiin.

Ap

Vierailija
50/62 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
51/62 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
52/62 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP SAATANA!

Vierailija
53/62 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin tyttären puolesta. Ei kuukautisista pidä tehdä noin isoa juttua. Parin vuoden päästä hän muistelee "menkkapäivällistä" kauhulla.

Vierailija
54/62 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kulttuurissa on normalia pitää juhlat kuukatisten kunniaksi naisten kesken! Ap

Vierailija
55/62 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syy miksi en kertonut äidilleni kun 13-vuotiaana kuukautiseni alkoivat on juuri se, että pelkäsin ap:n kaltaista reaktiota.

Vierailija
56/62 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä parempi provo kuin sillä joka teki menkkakakun ja tytär suuttui kun veljet nauroi 😂

Vierailija
57/62 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap kuvottava ihminen. Toivottavasti lastensuojelu reagoi ennen kuin lapsesi on silvottu ja vieläpä raiskattu aviomiehen toimesta :(

Vierailija
58/62 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 12 niin skidi nykymaailmassa oo. Meinaan vaa et ite alko ryypiskely 13 veenä, neitsyys lähti 14 vuotiaana, ja 15 vuotiaana aloin jo yksin asustella kotona, 16 vuotiaana olin rappiolla.

Vierailija
59/62 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut se on kyllä totta ettei AIKUINEN kuitemkaan vielä ole.

Vierailija
60/62 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun mun kuukautiset alkoi, mulla oli järkyttävät kivut ekoina päivinä - ei siinä huvittanut lähteä mihinkään. Ensiliiveinä mulla oli Slogin urheiluliivityyliset liivit. Myöhemmin kun kasvu on vakiintunut, siirryttiin alan liikkeisiin ostamaan oikean kokoiset liivit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme