Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hormoniarvo E2 piikittelyn puolivälissä?

09.03.2006 |

Mitä teillä on ollut tuo hormoniarvo,mikä otetaan pitkän kaavan hoidossa muutama vrk piikittelyn jälkeen?

Minulla se oli eilen 0,33 5 vrk Puregonin aloituksen jälkeen (125IU) ja kuulemma kivasti noussut ja puregon annos pysyy ennallaan.Ihmettelen tätä siksi,että edellisessä hoidossa arvo oli suuremmalla Puregon-annostuksella 0,66 ja kuulemma " huonohko" .

Eli onko niin päin että arvon tulisi olla ns.pienempi jotta on " parempi" ?

Ja minun kohdallani tuo arvo ei kyllä kertonut edellisellä kerralla totuutta,sillä vaikka oli huono,niin munasoluja tuli hurjat määrät..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota E2:sta ei läheskään kaikilla/läheskään aina edes oteta verestä ja itsellänikin se on otettu ainoastaan ensimmäisessä hoidossa(seitsemästä). Ei ole kuulemma välttämätön, ultra kertoo sitten enempi :)

Mutta mutta.....Mä katsoin noita omia arvojani ja ennen FSH:n (Puregon) aloitusta arvo oli 0,13 (kohdun limakalvo silloin 2.2mm) ja 6:n pistospäivän jälkeen arvo oli 0.23 ja muistelisin, että ihan normaaleissa arvoissa silloin menin.

Valitettavasti enempää en osaa kertoa :)

Tsemppiä hoidon jatkoon!!

Toivottelee: Je_Ni rv9+5

Vierailija
2/2 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se nimenomaan ei saa nousta liikaa elikkä pienempi arvo (tietyissä rajoissa) olisi parempi ja se selittäisi myös sen, että sinulla aikaisempi suurempi arvo 0.66 oli " huonohko" verrattuna tuohon tällä kertaa mitattuun :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla