Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lähestyä miestä vauva-asiassa painostamatta

13.11.2008 |

Olen suhteellisen tuoreessa suhteessa, mutta vauvakuume minulla on kova. Olen asiasta miehelleni vihjaillut, mutten ole saanut irti hänestä juuri minkäänlaista kommenttia asiaan. Vaikken ole lasta näin alkuvaiheessa suhdetta hankkimassa/yrittämässä, niin olisi mukava kuulla suuntaa antavia aikoja milloin toinen luulisi olevan valmis asiaan..jättämään siis ehkäisyt pois ja alkaa toivomaan parasta. Tuntuu ettei "vihjailut" mene perille ja mikäli ne ovat nyt menneet niin asiasta jauhaminen voisi alkaa tuntumaan jo painostukselta; enkä sitä halua. Suhteessa olemme olleet vasta n. 9 kk.

Olemme kuitenkin sen verran mieheni kanssa keskustelleet, että tiedän hänen lasta/lapsia haluavan kuitenkin. Asiassa minua mietityttää myös se että mieheni on jo 36v. mietteitä tästä; minkä ikäisiä miehenne ovat olleet saadessaan esikoisensa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kysyä suoraan, että haluaako hän lapsia, montako ja milloin. Sellainen pieni vihjailu ja utelu alkaa pidemmän päälle tuntumaan painostamiselta...

Vierailija
2/4 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin se tuntuu niin vaikealta. Jotenkin kun asiasta on puhuttu moneen kertaan.Mutta aina jää uupumaan se että "milloin". Tarvisi vissiin ottaa vain itseä niskasta kiinni ja rutkasti rohkeutta. En vain haluaisi olla se joka "ahdistelee" asialla. Ettei tarvi koskaan miettiä että halusiko se toinen sittenkään..että jos vain "halusi" koska minä halusin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...rupesin puhumaan miehelleni 6kk seurustelun jälkeen (löimme silloin hynttyyt yhteen) et koska annetaan vauvan tulla. Mies sanoi että jos odotetaan hetki. Ja tietysti hyväksyin sen, oltiinhan me oltu yhdessä niin vähän aikaa vasta. 4kk eteenpäin niin mies ite ehdotti että jos vaikka jättäisin pillerit pois <3 Siitä 5kk eteenpäin kun vauva sai alkunsa<3

Mun mielestä mä en mitenkään painostanut miestä, vaan kysyin suoraan ja kannatti :)

Nyt kuumeilen toisesta ja esitin miehelle saman kysymyksen kuin esikoisestakin ja taas mentiin 2kk eteenpäin kun mies sanoi että jos jätetään tammikuussa pillerit pois<3

Mies on aina itekseen pohtinut että koska haluaa vauvan ja sitte yhtäkkii ja yllättäen ilmasee siitä :)

Kannattaa kokeilla sitä suoraan puhumista!

Vierailija
4/4 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se on sitten tehty... otin itseäni niskasta kiinni ja nostin kissan pöydälle; kysyin suoraan. Juteltiinkin asiasta sitten aika paljon.Tietää nyt että missä mennään ja mitä mieltä toinen on.