Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, millä tapaa toivoisit homon osoittavan, jos olisi kiinnostunut sinusta?

Vierailija
01.11.2016 |

Täällä aika usein kysellään, että miten ja missä pitäisi lähestyä naista, josta on kiinnostunut. Tilanteessa kuin tilanteessa lähestyminen tuntuu monesta ahdistavalta, jollei lähestyjä syystä x kiinnosta. Kuten tuolla uimahalliketjussa todettiin, naiset yleensä hallitsevat tämän sosiaalisen puolen niin, ettei toinen ahdistu. Tämän suhteen siis miehen - heteron varsinkin - voi olla vähän vaikea samaistua siihen, miten ahdistavalta epäkiinnostavan miehen iskuyritys voi naisesta tuntua.

Niinpä kysynkin teiltä, arvon heteromiehet: mikäli sinua ei-kiinnostava henkilö, toinen mies, pitäisi sinua viehättävänä ja haluaisi selvittää, onko kiinnostus molemminpuoleista, millä tapaa toivoisit hänen hoitavan asian? Olettaen, ettei hän tiedä sinun suuntautumistasi. Missä ja miten olisi tarpeeksi tahdikas tapa ilman, että tuntisit ahdistusta miehen sinua kohtaan osoittamasta seksuaalisesta mielenkiinnosta.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni ahdistuu jo siitä kun hänen vieressään homoystäväni nuolevat xd naurattaa vieläkin kun raukka oli ihan ahdistuneena kun yksi homo koitti iskeä häntä baarissa kokeilemalla mieheni hauista yms. :D

Mä oisin kans ahdistunut, jos vieressäni nuoltaisiin. Oli se sitten koira, joka pallejaan nuolee, mutta nuoleminen on ahdistavaa. Etovaa. Ahdistuisin myös, jos joku tuntematon/puolituttu tulisi aivan lähelle. Loukkaantuisin myös miehelleni, jos hän vain nauraisi tilanteelle, jossa mua (seksuaalisesti) ahdisteltaisiin.

Vierailija
22/80 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on outoa miten aggressiivisesti (hetero)miehet suhtautuvat miehen mahdollisiin lähestymisyrityksiin, mutta eivät silti ymmärrä miltä naisesta tuntuu kun joku tulee liian iholle. Kuinka h*lvetin vaikeaa on asettua toisen ihmisen asemaan? Monet ovat homomiestä vetämässä turpaan jos vähänkään näyttäs jotain lähestymisen merkkiä. Menkää itseenne.

Joo se nyt oli alusta lähtien selvää, että tää aloitus on naisen kirjoittama provo. Mene sinä ihan itse itseesi. Moni nainen on "haista vittu"-asenteella heti, jos mies tulee juttelemaan. Miehen kyllä haluaa, mutta miesten pitäisi osata lukea naisen ajatuksia ja tietää, että "olenko minä toivottu lähestyjä". Tämä on eri asia kuin se, että olettaa toisen seksuaalisen suuntautumisen olevan vähemmistön mukainen. Naisiakin vituttaa kun joku lesbo alkaa oletella asioita ilman parempaa tietoa.

Kehittelepä joku parempi vertailukohta, niin katsotaan uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vain ollut havaitsevinani, että sekä naiset, että miehet pitävät nimenomaan miesten iskuyrityksiä ja lähestymistä ahdistavina. Siksi kysyinkin miehiltä, millä tapaa te toivoisitte miehen, josta ette ole kiinnostuneet, ilmaisevan kiinnostuksensa ja ottavan selvää, kiinnostaako teitä vai ei? Mikä olisi mielestänne tapa, joka ei tuntuisi ikävältä? Toki myös naiset, bisset, homot, transihmiset, muunsukupuoliset jne. jne. saavat halutessaan heittää arvionsa. Ketjun perusidea olisi kuitenkin saada heteromiehet tajuamaan, miltä tökeröt lähestymisyritykset naisista tuntuvat.

Ajatteleminen ei ole sun vahva alue.

Heteronaisetkaan ei ole innoissaan, kun lesbonainen olettaa naisen olevan hänestä kiinnostunut. Tämä sinun ketjusi taas ei oikein ole sama asia, kuin tökeröt lähestymisyritykset. Olen saanut naisilta omituisia lähestymisyrityksiä ja ei, en ole ahdistunut niin kauan kun nainen on kunnioittanut ei-sanaa. Sitten on eri asia, jos nainen on sitä mieltä, että hänelle ei sanota ei ja hän saa käpälöidä minkä tahtoo. Ymmärrä tämä ero. Näytä minulle missä miehet puolustavat jotain kähmimällä tai halveksivalla asenteella tehtyjä iskuyrityksiä? Tää sun avaus on todella typerä yritys syyllistää miehiä siitä, jos heillä ei ole hyviä sosiaalisia taitoja. Kähmijät tai naisvihaajat eivät tätä lue tai jos lukevat, eivät ole kiinnostuneita sun mielipiteestä. Ainoa joka tätä lukee ja joka tästä mahdollisesti ottaa itseensä on joku sellainen mies, jolla on huonot sosiaaliset taidot. Teidän naisten kuuluu kohdella hyvin tällaisia miehiä, aivan kuten meidän miestenkin.

Vierailija
24/80 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on outoa miten aggressiivisesti (hetero)miehet suhtautuvat miehen mahdollisiin lähestymisyrityksiin, mutta eivät silti ymmärrä miltä naisesta tuntuu kun joku tulee liian iholle. Kuinka h*lvetin vaikeaa on asettua toisen ihmisen asemaan? Monet ovat homomiestä vetämässä turpaan jos vähänkään näyttäs jotain lähestymisen merkkiä. Menkää itseenne.

Joo se nyt oli alusta lähtien selvää, että tää aloitus on naisen kirjoittama provo. Mene sinä ihan itse itseesi. Moni nainen on "haista vittu"-asenteella heti, jos mies tulee juttelemaan. Miehen kyllä haluaa, mutta miesten pitäisi osata lukea naisen ajatuksia ja tietää, että "olenko minä toivottu lähestyjä". Tämä on eri asia kuin se, että olettaa toisen seksuaalisen suuntautumisen olevan vähemmistön mukainen. Naisiakin vituttaa kun joku lesbo alkaa oletella asioita ilman parempaa tietoa.

Melko köyhä perustelu että jos kuuluu vähemmistöön niin saa lähestyä vain, jos on etukäteen selvittänyt ko. ihmisen seksuaalisen suuntautumisen. Sen sijaan heteromies saa lähestyä ketä vain milloin vain ja se pitää vain ottaa vastaan.

Vierailija
25/80 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En millään tapaa...

t: heteromies

Minkä takia sinä sitten lähestyt naisia yhtään millään tapaa? Oletatko, ettei se ole heistä ahdistavaa, jos he eivät ole kiinnostuneita sinusta?

Vierailija
26/80 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko tosissaan että naiset ovat aina hienovaraisia lähestymisyrityksissään? Ties kuinka moni pullukkanainen on muakin kourinut kysymättä. Jos yhtään seuraat näitä keskusteluja, niin olet varmaan myös tietoinen, että moni mies saa osakseen homottelua jos ei pillu kelpaa. Jopa varatut miehet jotka eivät vain halua pettää. Naisen, joka on tottunut saamaan munaa aina kun siltä tuntuu, ego voi olla valtava.

Puhutaanko tästä? No et varmaan halua siitä puhua, koska miehethän se on mikä sua tässä maailmassa eniten vituttaa.

Vierailija
27/80 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En millään tapaa...

Minkä takia sinä sitten lähestyt naisia yhtään millään tapaa? Oletatko, ettei se ole heistä ahdistavaa, jos he eivät ole kiinnostuneita sinusta?

Onko se sinusta sama asia, kun mies ja lesbo yrittävät iskeä heteronaista?

Vierailija
28/80 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt miehet vastauksia kehiin! Vai ettekö kykene vastaamaan? :D

Toivoisin että hän ensin selvittää seksuaalisen suuntautumiseni ja sen jälkeen kunnioittaa sitä. En arvosta sitä jos homomies tulee suoraan iskemään, koska en liiku homobaareissa, gay-prideissa eivätkä vaatteenikaan viittaa mitenkään homouteen. Jos haluat harrastaa toisen kanssa S&M-seksiä, niin et sä nyt vaan oleta että toinen tykkää siitä, vaan selvität ensin.

Kuinka moni mies kysyy naiselta, onko hän ylipäätään miehiin päin, ennen kuin alkaa iskemään?

Yli 95 % naisista on kiinnostunut vastakkaisesta sukupuolesta, joten sillä mennään.

Todennäköisesti ei. 2/10 on homoja ja 4/10 kokee jonkinlaista vetoa naisiin. Jos lasketaan vielä, että henkilö on monogamisesti sitoutunut johonkin muuhun on mahdollisuutesi noin 4/10 saada kiinni sinkkunainen. Sittne vielä lasketaan, että kaikilla on omat mieltymyksensä parinvalinnassa, joten 2/10 on ehkä todennäköisempi, jos olet vaikkapa 176 cm kassasetä ja vain normaalin näköinen.

Vierailija
29/80 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olisi paras jos naiset lähestyisivät. Mutta taitaa olla liikaa vaadittu.

Vierailija
30/80 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko köyhä perustelu että jos kuuluu vähemmistöön niin saa lähestyä vain, jos on etukäteen selvittänyt ko. ihmisen seksuaalisen suuntautumisen. Sen sijaan heteromies saa lähestyä ketä vain milloin vain ja se pitää vain ottaa vastaan.

Niin ja mun mielestä myös heteronainen saa lähestyä ketä vain ja milloin vain. Hanki jotain tekemistä niin ei tarvitse itkeä heteronormatiivisuudestsa. Yleensä tällaiset asiat poistuu mielestä kun on kavereita ja harrastuksia. Jos maanantaina vielä mietit, mitä kaikkea hauskaa tapahtui viikonloppuna, niin ei jaksa oikein miettiä näitä "sosiaalisia epäoikeudenmukaisuuksia". Tai jos miettii niin ainakin niitä oikeita ongelmia eikä jotain tällaista skeidaa, mikä on oikeasti vain paskan isäsuhteesi peruja.

Vierailija
31/80 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin että hän ensin selvittää seksuaalisen suuntautumiseni ja sen jälkeen kunnioittaa sitä. En arvosta sitä jos homomies tulee suoraan iskemään, koska en liiku homobaareissa, gay-prideissa eivätkä vaatteenikaan viittaa mitenkään homouteen. Jos haluat harrastaa toisen kanssa S&M-seksiä, niin et sä nyt vaan oleta että toinen tykkää siitä, vaan selvität ensin.

Kuinka moni mies kysyy naiselta, onko hän ylipäätään miehiin päin, ennen kuin alkaa iskemään?

Yli 95 % naisista on kiinnostunut vastakkaisesta sukupuolesta, joten sillä mennään.

Todennäköisesti ei. 2/10 on homoja ja 4/10 kokee jonkinlaista vetoa naisiin. Jos lasketaan vielä, että henkilö on monogamisesti sitoutunut johonkin muuhun on mahdollisuutesi noin 4/10 saada kiinni sinkkunainen. Sittne vielä lasketaan, että kaikilla on omat mieltymyksensä parinvalinnassa, joten 2/10 on ehkä todennäköisempi, jos olet vaikkapa 176 cm kassasetä ja vain normaalin näköinen.

Ai että 20 % on homoseksuaaleja? Jospa lukisit vaikka sexpon tutkimuksia etkä jotain äärijärjestöjen propagandaa.

Vierailija
32/80 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En millään tapaa...

Tottakai se on sama asia. Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Eivät naiset yleisesti ottaen mitään miehiä halua, vaan ainoastaan sen miehen, josta ovat kiinnostuneita.

Vierailija
33/80 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vain ollut havaitsevinani, että sekä naiset, että miehet pitävät nimenomaan miesten iskuyrityksiä ja lähestymistä ahdistavina. Siksi kysyinkin miehiltä, millä tapaa te toivoisitte miehen, josta ette ole kiinnostuneet, ilmaisevan kiinnostuksensa ja ottavan selvää, kiinnostaako teitä vai ei? Mikä olisi mielestänne tapa, joka ei tuntuisi ikävältä? Toki myös naiset, bisset, homot, transihmiset, muunsukupuoliset jne. jne. saavat halutessaan heittää arvionsa. Ketjun perusidea olisi kuitenkin saada heteromiehet tajuamaan, miltä tökeröt lähestymisyritykset naisista tuntuvat.

Olen bi-mies, mutta kiinnostun ihmisistä niin harvoin, että käyn melkein aseksuaalista. Pidän eniten sellaisista lähestymisyrityksistä, että henkilö kertoo mulle suoraan olevansa musta kiinnostunut. Kohteliaasti. En pidä siitä, että käydään suoraan iholle tai käytös on aggressiivista. En myöskään oikein tajua, jos mulle ei sanota suoraan. En kiusaannu, jos toinen on asiallinen. Mulle on ihan sama, onko kyse naisista, miehistä vai muunsukupuolisista. Paras lähestymistapa itseni kohdalla on suora, kohtelias ja hillitty. Silloin otan sen aina kohteliaisuutena, vaikken olisi kiinnostunut. Siten olen itsekin kiinnostukseni ilmaissut ja se on aina otettu hyvin vastaan, vaikka toinen ei olisikaan ollut musta sillä tavalla kiinnostunut.

Vierailija
34/80 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En millään tapaa...

Tottakai se on sama asia. Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Eivät naiset yleisesti ottaen mitään miehiä halua, vaan ainoastaan sen miehen, josta ovat kiinnostuneita.

Outoa kun mulle on moni nainen sanonut, miten iskevät lesbot ovat ällöttäviä. 

Kerropa miten miehet ja naiset eroavat tässä? Haluaako monikin mies naisen, josta ei ole kiinnostunut? Onko naisilla niin, että vain yksi mies kerrallaan on potentiaalinen? Aika outo maailma.

Vierailija
35/80 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heteronaisetkaan ei ole innoissaan, kun lesbonainen olettaa naisen olevan hänestä kiinnostunut. Tämä sinun ketjusi taas ei oikein ole sama asia, kuin tökeröt lähestymisyritykset. Olen saanut naisilta omituisia lähestymisyrityksiä ja ei, en ole ahdistunut niin kauan kun nainen on kunnioittanut ei-sanaa. Sitten on eri asia, jos nainen on sitä mieltä, että hänelle ei sanota ei ja hän saa käpälöidä minkä tahtoo. Ymmärrä tämä ero. Näytä minulle missä miehet puolustavat jotain kähmimällä tai halveksivalla asenteella tehtyjä iskuyrityksiä? Tää sun avaus on todella typerä yritys syyllistää miehiä siitä, jos heillä ei ole hyviä sosiaalisia taitoja. Kähmijät tai naisvihaajat eivät tätä lue tai jos lukevat, eivät ole kiinnostuneita sun mielipiteestä. Ainoa joka tätä lukee ja joka tästä mahdollisesti ottaa itseensä on joku sellainen mies, jolla on huonot sosiaaliset taidot. Teidän naisten kuuluu kohdella hyvin tällaisia miehiä, aivan kuten meidän miestenkin.

Etpä anna itsestäsikään kovin älykästä kuvaa aloittamalla viestisi henkilökohtaisella loukkauksella. No.. Anonyymina on kiva huudella.

Olen kanssasi kuitenkin samaa mieltä siitä, ettei kähmiminen tai se, ettei usko sanaa ei, ole hyväksyttävää käytöstä naisilta sen enempää kuin miehiltäkään. On minuakin tultu iskemään, jolloin olen asiallisesti ilmoittanut olevani varattu - niin hetero- kuin homobaareissakin. Minun ei ole edes tarvinnut sanoa olevani hetero, enkä koe sitä tarpeelliseksi korostaakaan.

Omissa suhteissani olen aina ollut itse se aloitteen tekevä osapuoli ja osannut yleensä hoitaa homman niin hienovaraisesti, että miehellä olisi miljoona tilaisuutta tehdä selväksi, ettei ole kiinnostunut minusta ilman, että kummankaan tarvitsee tuntea oloaan kiusaantuneeksi. Tyyliin jutellut jostain asiallisesta, tarjonnut miehelle bissen, tms. ja edennyt rennosti pikku hiljaa ja painostamatta. Jossei olisi kiinnostanut, olisi koska vaan voinut poistua seurastani tai sanoa asia suoraan.

Monilla miehillä tuppaa vaan olemaan paljon suorasukaisempi tyyli ja esim. muutaman lesboystäväni olen kuullut usein valittavan, miten ahdistavaa tuo on. Samoin heteroiden ja bissejen. Se, että on jollain asteella miehistä kiinnostunut ei tarkoita, että jokainen vastaantulija kiinnostaa. Sama pätee toki myös naisiin, mutta suurempi osa naisista yleensä tajuaa tämän ja lähestyy hienovaraisemmin. (Tai odottaa miehen aloitetta, johon minun on sanottava, että siinähän odottavat. Me oma-aloitteisemmat naiset viedään sillä aikaa parhaat päältä.. Tai no, kukin tyylillään, mutta itse koen mukavammaksi valita itse kohteen, jonka kiinnostuksesta otan selvää kuin odottaa, että joku satunnainen ottaa minut kohteekseen.)

Toki noita äkäiseen lähestyviä naisiakin on, enkä pidä sellaista käytöstä naisiltakaan hyväksyttävänä. Minulla on myös miespuolisia kavereita, joilta kuullut näistä vähemmän hienovaraisista lähestymistavoista.

Minusta ylipäätään, sukupuoleen katsomatta, pitäisi se oma kiinnostus osoittaa ja toisen kiinnostus selvittää tahdikkaasti ja toista ahdistelematta.

Ap

Vierailija
36/80 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta epäkiinnostavan henkilön lähestymiseen voi suhtautua samalla tavalla riippumatta siitä onko kyseinen tyyppi sitä sukupuolta mikä itseä kiinnostaa -vai ei. Eli siis asiallisesti. Joko kaikilla on oikeus iskeä kaikkia tai kellään ei ketään. Ei ole mitään iskuyritysten VIP-korttia.

Vierailija
37/80 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etpä anna itsestäsikään kovin älykästä kuvaa aloittamalla viestisi henkilökohtaisella loukkauksella. No.. Anonyymina on kiva huudella.

Olen kanssasi kuitenkin samaa mieltä siitä, ettei kähmiminen tai se, ettei usko sanaa ei, ole hyväksyttävää käytöstä naisilta sen enempää kuin miehiltäkään. On minuakin tultu iskemään, jolloin olen asiallisesti ilmoittanut olevani varattu - niin hetero- kuin homobaareissakin. Minun ei ole edes tarvinnut sanoa olevani hetero, enkä koe sitä tarpeelliseksi korostaakaan.

Omissa suhteissani olen aina ollut itse se aloitteen tekevä osapuoli ja osannut yleensä hoitaa homman niin hienovaraisesti, että miehellä olisi miljoona tilaisuutta tehdä selväksi, ettei ole kiinnostunut minusta ilman, että kummankaan tarvitsee tuntea oloaan kiusaantuneeksi. Tyyliin jutellut jostain asiallisesta, tarjonnut miehelle bissen, tms. ja edennyt rennosti pikku hiljaa ja painostamatta. Jossei olisi kiinnostanut, olisi koska vaan voinut poistua seurastani tai sanoa asia suoraan.

Monilla miehillä tuppaa vaan olemaan paljon suorasukaisempi tyyli ja esim. muutaman lesboystäväni olen kuullut usein valittavan, miten ahdistavaa tuo on. Samoin heteroiden ja bissejen. Se, että on jollain asteella miehistä kiinnostunut ei tarkoita, että jokainen vastaantulija kiinnostaa. Sama pätee toki myös naisiin, mutta suurempi osa naisista yleensä tajuaa tämän ja lähestyy hienovaraisemmin. (Tai odottaa miehen aloitetta, johon minun on sanottava, että siinähän odottavat. Me oma-aloitteisemmat naiset viedään sillä aikaa parhaat päältä.. Tai no, kukin tyylillään, mutta itse koen mukavammaksi valita itse kohteen, jonka kiinnostuksesta otan selvää kuin odottaa, että joku satunnainen ottaa minut kohteekseen.)

Toki noita äkäiseen lähestyviä naisiakin on, enkä pidä sellaista käytöstä naisiltakaan hyväksyttävänä. Minulla on myös miespuolisia kavereita, joilta kuullut näistä vähemmän hienovaraisista lähestymistavoista.

Minusta ylipäätään, sukupuoleen katsomatta, pitäisi se oma kiinnostus osoittaa ja toisen kiinnostus selvittää tahdikkaasti ja toista ahdistelematta.

Ap

Jos oikein ymmärsin niin olet muka nainen joka olisi tehnyt aloitteen miestä kohtaan. En usko.

Vierailija
38/80 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vähän turha odottaa mitään kunnioitusta, kun lähtee hyökkäämään yksinomaan heteromiesten kimppuun.

Vierailija
39/80 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat varmaan, että vastakkaisen sukupuolen statusta nostavasta vaikutuksesta ja rahapussista.

Vierailija
40/80 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että 20 % on homoseksuaaleja? Jospa lukisit vaikka sexpon tutkimuksia etkä jotain äärijärjestöjen propagandaa.

"Nine percent of men and 19% of women had some history of same-sex attraction or experience." Sanoo wikipedia. Näin pimppiolentona ja naisista puhuttaessa  20% ovat vähintään kokeilleet tai kokeneet. Miehistä en lausunnossani puhunut. Ja 40% on anonyymeissä tunnustuksissa viehätyksen myöntänyt, mikä nyt ei vielä kunnon homoksi tai biseksuaaliksi tee. Voihan kyseessä olla ihan vain esteettinen mieltymyskin. Mielestäni kyllä ei ole olemassa mitään satavarmaa kunnollista tutkimusta, että kuka nyt on hetero ja kuka ei. Kyselyn paikkansapitävyys on kiinni tuurista, että kenet gallup tavoitti. Yksi viimeisimmistä tutkimuksista huutelee, että milleniaalit ovat homoin sukupuolvi ikinä ja he olivat mitanneet 2000 ihmisestä iältään 18-35, että 7% olisi homoja.  Mutta jos nyt naisten kokeiluvaiheista puhutaan. Mitään aktuaalista dataa nyt ei voi saada muutenkaan, sillä seksuaalisuus on elämän mukana muovautuva asia. Esimerkiksi olisin itse 16 vuotiaana voinut vannoa, että olen täysi lesbo, mutta se nyt ei enää paikkaansa pidä. Sulla meni nyt vaan tunteisiin, kun kaikki ei automaattisesti heteronaisina halua sun penistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi