Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, millä tapaa toivoisit homon osoittavan, jos olisi kiinnostunut sinusta?

Vierailija
01.11.2016 |

Täällä aika usein kysellään, että miten ja missä pitäisi lähestyä naista, josta on kiinnostunut. Tilanteessa kuin tilanteessa lähestyminen tuntuu monesta ahdistavalta, jollei lähestyjä syystä x kiinnosta. Kuten tuolla uimahalliketjussa todettiin, naiset yleensä hallitsevat tämän sosiaalisen puolen niin, ettei toinen ahdistu. Tämän suhteen siis miehen - heteron varsinkin - voi olla vähän vaikea samaistua siihen, miten ahdistavalta epäkiinnostavan miehen iskuyritys voi naisesta tuntua.

Niinpä kysynkin teiltä, arvon heteromiehet: mikäli sinua ei-kiinnostava henkilö, toinen mies, pitäisi sinua viehättävänä ja haluaisi selvittää, onko kiinnostus molemminpuoleista, millä tapaa toivoisit hänen hoitavan asian? Olettaen, ettei hän tiedä sinun suuntautumistasi. Missä ja miten olisi tarpeeksi tahdikas tapa ilman, että tuntisit ahdistusta miehen sinua kohtaan osoittamasta seksuaalisesta mielenkiinnosta.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 24v homomies.

En koskaan lähesty miestä jos hän omasta näkökulmastani vaikuttaa heterolta. Silti on joskus käynyt niin että mies onkin paljastunut heteroksi, vain tavallista femiinin oloisammaksi. Missä ei ole mitään pahaa. Jotkut heittelevät ilmaan hakkausuhkauksia, siitäkin huolimatta että en koskaan iske ketään mitenkään törkeästi vaan todella varovaisesti. Jotkut heteromiehet vaan loukkaantuvat kamalasti, vaikka en mitään pahaa tarkoita. Olisi mukava jos voisivat ihan rauhallisesti todeta että "ei kiinnosta" eikä aloittaa haukkumista ja solvaamista. Ei varmaan tunnu heistäkään mukavalta jos lähestyvät naista josta ovat kiinnostuneet ja tämä alkaa riehumaan (tai no mistä minä tiedän).

Vierailija
42/80 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En millään tapaa...

t: heteromies

Minkä takia sinä sitten lähestyt naisia yhtään millään tapaa? Oletatko, ettei se ole heistä ahdistavaa, jos he eivät ole kiinnostuneita sinusta?

Onko se sinusta sama asia, kun mies ja lesbo yrittävät iskeä heteronaista?

Tottakai se on sama asia. Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Eivät naiset yleisesti ottaen mitään miehiä halua, vaan ainoastaan sen miehen, josta ovat kiinnostuneita.

Outoa kun mulle on moni nainen sanonut, miten iskevät lesbot ovat ällöttäviä. 

Kerropa miten miehet ja naiset eroavat tässä? Haluaako monikin mies naisen, josta ei ole kiinnostunut? Onko naisilla niin, että vain yksi mies kerrallaan on potentiaalinen? Aika outo maailma.

Kyllä, iskevät miehet ovat ällöttäviä. Paitsi se, johon on ihastunut. Yksi tai joskus ehkä useampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kun ei osoita sitä mitenkään, kun ei kiinnosta nuo seksuaalisesti sairaat.

Koskettamaan jos tulee, niin vedän turpaan.

Vierailija
44/80 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ehkä _toivoisi_ lähentelyitä, mutta jos homomiehen mieli tekee niin saa tulla puheille. Otan kohteliaisuutena ja voin puhella niitä näitä sekä harmitella hänen puolestaan, että ns. mela ei maistu vaan torttu paremminkin.

Ihan kertoo "moi, vaikutat kivalta. Saanko liittyä seuraan. jne"

En halua lähentelyitä naisiltakaan tyyliin "tuuks paneen mua nyt heti"

T. M36

Vierailija
45/80 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi kun ei osoita sitä mitenkään, kun ei kiinnosta nuo seksuaalisesti sairaat.

Koskettamaan jos tulee, niin vedän turpaan.

Eli susta on ookoo,  jos nainen vetää sinua turpaan, kun kosket häntä. Olet aika suvaitsevainen, moni mies suuttuisi tuosta reaktiosta.

Vierailija
46/80 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt miehet vastauksia kehiin! Vai ettekö kykene vastaamaan? :D

Toivoisin että hän ensin selvittää seksuaalisen suuntautumiseni ja sen jälkeen kunnioittaa sitä. En arvosta sitä jos homomies tulee suoraan iskemään, koska en liiku homobaareissa, gay-prideissa eivätkä vaatteenikaan viittaa mitenkään homouteen. Jos haluat harrastaa toisen kanssa S&M-seksiä, niin et sä nyt vaan oleta että toinen tykkää siitä, vaan selvität ensin.

Kuinka moni mies kysyy naiselta, onko hän ylipäätään miehiin päin, ennen kuin alkaa iskemään?

Yli 95 % naisista on kiinnostunut vastakkaisesta sukupuolesta, joten sillä mennään.

Todennäköisesti ei. 2/10 on homoja ja 4/10 kokee jonkinlaista vetoa naisiin. Jos lasketaan vielä, että henkilö on monogamisesti sitoutunut johonkin muuhun on mahdollisuutesi noin 4/10 saada kiinni sinkkunainen. Sittne vielä lasketaan, että kaikilla on omat mieltymyksensä parinvalinnassa, joten 2/10 on ehkä todennäköisempi, jos olet vaikkapa 176 cm kassasetä ja vain normaalin näköinen.

Ai että 20 % on homoseksuaaleja? Jospa lukisit vaikka sexpon tutkimuksia etkä jotain äärijärjestöjen propagandaa.

"Nine percent of men and 19% of women had some history of same-sex attraction or experience." Sanoo wikipedia. Näin pimppiolentona ja naisista puhuttaessa  20% ovat vähintään kokeilleet tai kokeneet. Miehistä en lausunnossani puhunut. Ja 40% on anonyymeissä tunnustuksissa viehätyksen myöntänyt, mikä nyt ei vielä kunnon homoksi tai biseksuaaliksi tee. Voihan kyseessä olla ihan vain esteettinen mieltymyskin. Mielestäni kyllä ei ole olemassa mitään satavarmaa kunnollista tutkimusta, että kuka nyt on hetero ja kuka ei. Kyselyn paikkansapitävyys on kiinni tuurista, että kenet gallup tavoitti. Yksi viimeisimmistä tutkimuksista huutelee, että milleniaalit ovat homoin sukupuolvi ikinä ja he olivat mitanneet 2000 ihmisestä iältään 18-35, että 7% olisi homoja.  Mutta jos nyt naisten kokeiluvaiheista puhutaan. Mitään aktuaalista dataa nyt ei voi saada muutenkaan, sillä seksuaalisuus on elämän mukana muovautuva asia. Esimerkiksi olisin itse 16 vuotiaana voinut vannoa, että olen täysi lesbo, mutta se nyt ei enää paikkaansa pidä. Sulla meni nyt vaan tunteisiin, kun kaikki ei automaattisesti heteronaisina halua sun penistä. 

Nyt puhuttiin homoseksuaalisuudesta eikä biseksuaalisuudesta. Eli tosiaan kuinka väärässä on väite, että yli 95 % naisista on kiinnostunut miehistä?

Vierailija
47/80 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En millään tapaa...

t: heteromies

Minkä takia sinä sitten lähestyt naisia yhtään millään tapaa? Oletatko, ettei se ole heistä ahdistavaa, jos he eivät ole kiinnostuneita sinusta?

Onko se sinusta sama asia, kun mies ja lesbo yrittävät iskeä heteronaista?

Tottakai se on sama asia. Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Eivät naiset yleisesti ottaen mitään miehiä halua, vaan ainoastaan sen miehen, josta ovat kiinnostuneita.

Outoa kun mulle on moni nainen sanonut, miten iskevät lesbot ovat ällöttäviä. 

Kerropa miten miehet ja naiset eroavat tässä? Haluaako monikin mies naisen, josta ei ole kiinnostunut? Onko naisilla niin, että vain yksi mies kerrallaan on potentiaalinen? Aika outo maailma.

Kyllä, iskevät miehet ovat ällöttäviä. Paitsi se, johon on ihastunut. Yksi tai joskus ehkä useampi.

Niin, eikä sekään haittaa kun se 190-senttinen fiksu ja sporttinen mies tulee juttelemaan kohteliaasti ja käyttäytyy kuin herrasmies.

Vierailija
48/80 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle saa osoittaa ihan miten lystää. En ole homoja vihaava apina, niin en näe miksi siitä pitäisi niin hirveästi suuttua/loukkantua/ahdistua/whatever. Kerran nuoruudessa yllättäen ehdottikin yksi heteroksi oletettu kaveri mulle jotain, niin vastasin vaan että en ole miehistä kiinnostunut, eikä siitä sitten sen enempää.

Mikä tässä siis pitäisi olla niin hirveää? Pelkäävätkö miehet niin vitusti sitä, että ne idiootit jotka homoja solvaa eivät hyväksy heitä jos he eivät osoita olevansa yhtä vajaaälyisiä neandertaaleja, ja siksi on pakko heti uhota vetämään turpaan jos joku homo uskaltaa edes olemassaolonsa paljastaa?

Vierailija
49/80 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni ahdistuu jo siitä kun hänen vieressään homoystäväni nuolevat xd naurattaa vieläkin kun raukka oli ihan ahdistuneena kun yksi homo koitti iskeä häntä baarissa kokeilemalla mieheni hauista yms. :D

Naurattaako miestäsi jos ahdistut kun sivullinen heteromies puristaa persettäsi?

Eli mielestäsi hauiksen kokeilu on sama asia kuin perseen puristaminen? Mammat mitä vittua :D Enkä kyllä vertaisi muutenkaan noita kahta keskenään.. En ahdistuisi jos lesbo kokeilisi hauistani tai vaikka hiuksia tai halaisi miten tätä nyt vertalisi. Mammat relatkaa välillä.

Vierailija
50/80 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tänne mielipiteeni,mutta ilmeisesti harkinta sen julkaisusta vie aikaa. Sen laitoin jo kello kahden aikaan,mutta sen julkaisu täällä  jäi ylläpidon harkintaan. Keskustelua aiheesta maltillisinkaan äänensävyin ei siis ole suositeltua jatkaa,eli hukkaan taisivat kirjoitukseni laatimisen vaivat siis mennä. Yhtään solvaisua ketään kohtaan se ei sisältänyt,ei alatyylisiä ilmaisuja tai sanoja myöskään eikä muullakaan tavalla rikkonut mitään  mitä sananvapauden puitteissa pitäisi olla sallittua kirjoittaa.

Vierailija
51/80 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti kun vastaan, niin on homolle paljon, paljon parempi kun ei kiinnostu minusta.

Vierailija
52/80 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran uimahallin saunassa kun jään kahdestaan saunaan jonkun ulkomaalaisen miehen kanssa jonka huomaan katselevan minua erikoisen merkitsevästi. Hän aloittaa keskustelun: "hey can i ask you do you do some sports?"

Olen lähes täysin varma että oli homo ja iskuyritys, ei kiva.

Vierailija
53/80 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti kun vastaan, niin on homolle paljon, paljon parempi kun ei kiinnostu minusta.

Voihan tosiaan olla ,ettet miehenä  herätäkään,sen enempää ulkonäölläsi kuin luonteellasi  minkäänlaista kiinnostusta kenessäkään homossa ...

Vierailija
54/80 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

win-win kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan tosiaan olla ,ettet miehenä  herätäkään,sen enempää ulkonäölläsi kuin luonteellasi  minkäänlaista kiinnostusta kenessäkään homossa ...

Juuri näin sen toivon ja tahdonkin olevan, joten piikkisi meni totaalisesti ohi....

Sen sijaan kauhistus ja järkytys olisi minulle ollut se, jos olisit toivonut homojen kiinnostuvan minusta....

Vierailija
55/80 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahhahhahah, mikä ketju! Ehkä vähän sama kun kysyisi, että "miten haluaisit, että pahoittelen astuttuani varpaillesi? Antakaa nyt pls hyviä neuvoja." Tyrsssskkk.... Minulla ei ole mitään homoja vastaan, mutta miten voidaan olettaa, että iskuyritys tuntuisi vähemmän vastenmieliseltä jollain tietyllä tavalla?

Se vastaus oli hemmetin hyvä, että selvitä toisen seksuaalinen suuntautuminen ja toimi sen mukaan. Okei, tosi vaikea ehkä saada selville, mutta kumminkin.

Vierailija
56/80 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imisi munaani

Vierailija
57/80 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tapahtui noin kun opiskelin yliopistossa. Joidenkin muiden opiskelijoiden kanssa hengailin, parit hauskat illat, en heitä liiemmin tuntenut, en heiltä sen kummempaa ystävyyttä toivonut. Mutta eräänä päivänä yksi niistä tyypeistä etsi mut käsiinsä, tervehti, jutteli jotain mukavaa ja antoi mulle lahjana jonkin pienen kivan suklaan. Ja antoi myös puhelinnumeronsa. Vaivaannuin vähän, oli se vähän outoa. Mutta otin lahjan vastaan ja kiitin asiallisesti. Sen enempää en sanonut. Sitten se tyyppi lähti pois.

Sen enempää en häntä myöhemmin enää nähnyt. Koska en soittanut hänelle. Ihan kiva kaveri hän oli siellä jossain juhlissa, mutta en ollut hänestä "sillai kiinnostunut".

Joten: hän teki pienen yksinkertaisen varovaisen aloitteen. Minä en vastannut siihen aloitteeseen. Ja hän ilmeisesti tajusi asian, hyväksyi, ei alkanut väkisin tuppautua seuraani.

Eli kyllä kiinnostuksen saa ehdottomasti aina osoittaa, siis jotenkin "hillitysti ja sivistyneesti ja rehellisesti ja avoimesti". Ei mitään naurettavia "peliliikkeitä ja iskemisiä ja repliikkejä". Ja jos toinen ei osoita mitään kiinnostusta takaisin niin pitää suostua jättämään asia siihen! Ihan liian monet naiset ja miehet ei tajua, ei suostu, vaan jatkavat sitä "oman kiinnostuksen osoittamista" niin paljon että se menee jo totaalisen ahdistelun puolelle.

t. Heteromies

Vierailija
58/80 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin millään tavalla. Toivoopi Topi hetero.

Vierailija
59/80 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostamalla minulle urheiluauton.

Vierailija
60/80 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä hauska kuulla vastauksia. 

Olen joskus seurannut homojen heteroihin kohdistuvia iskuyrityksiä ja ne saattavat olla aika ahdistavia, vaikka se iskijä olisikin sitä sukupuolta josta itse on kiinnostunut.

Täysin käsittämätön lause tuli nyt... Ei hetero homon lähestyessä mitenkään voi kokea, että iskijä olisi sitä sukupuolta, josta itse on kiinnostunut :):):)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme