Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko parhaiten tienanneiden listoille päässeitä?

Vierailija
01.11.2016 |

Onko tutuissasi parhaiten tienanneiden listoille päässeitä? Ja jos on niin, paljonko?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen useampia kymmeniä siellä olevia. Olemme korkeasti koulutettu hyväpalkkaisissa töissä oleva pariskunta ja niin on suurin osa kaveripiiristämmekin.

Vierailija
2/40 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisia on useita, mutta tuttavia ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuja oli paljon. Setäni vaimokin sieltä löytyi. 

Vierailija
4/40 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kohtuullista, että verotietoja katsomassa käyneiden nimet olisi myös julkista tietoa.

Vierailija
5/40 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomies näytti olevan, muita en jaksanu ees kattoa... ei muuta mun tilannetta mihinkään.

Vierailija
6/40 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasteni isä on listoilla. Maksoi viime vuonna veroja yli 200 000 e. Aina töissä, viimeksi lomaili enemmän kuin 1 vrk verran alkukesällä, oli mökillä peräti 2 päivää! Nauttii työstään.

Vierailija
7/40 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tyhmä luokkakaveri jonka pääomatulot kivat, ansiotuloja vähän enempi kuin nolla. Tyhmä siksi ettei todella osannut mitään, nyt nauttii kuolleiden vanhempiensa rahosta.

Vierailija
8/40 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljenpojan äiti, isoisä ja eno on ainakin Helsingissä. Ovat olleet joka vuosi, nyt en edes katso. Isoisäkin eläkkeellä ollu jo 20 vuotta mut hallituksista saa liki 300tuhatta per vuosi.

Vierailija
9/40 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähinnä ihmettelen, että minkälainen ihminen käy kyttäämässä toisten verotietoja.

Vierailija
10/40 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, itse aika kaukana kärjestä

Vierailija
11/40 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse siellä.

Vierailija
12/40 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Appiukolla ansiotulot n. 200 000 e, ei pääomatuloja

- Sedällä ja serkulla molemmilla ansiotulot n. 150 000 ja pääomatuloja n. 300 000

Vierailija
13/40 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ketään. Olenko huono ihminen nyt?

Vierailija
14/40 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Veli, hyvä ystävä ja pari kaukaisempaa sukulaista. Muita en etsinyt. Varmaan joku kummin kaiman serkun veli olis löytynyt.

Mutta yllättävän vähän tuttuja tällä listalla on, tuttavapiirissä on kuitenkin lähes kaikki yliopiston käyneitä ja ihan ok urallaan menestyneitä.

Nämä pari listalla olevaa ovat liike-elämästä. Me muut ollaan virkamiehiä ja humanisteja...

Ja katsoin listaa kun veli laittoi itse viestiä, että oli päässyt listalle.... se taas on meidän keskinäinen vitsi, kun olen puolustanut epämääräistä pitkäksi venähtänyttä opintoputkeani kaikella mahdollisella...

Vierailija
15/40 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäviä, kavereita, oma isä.

Vierailija
16/40 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin luultavasti tunnen, kyseisiä listoja en ole katsellut.

Vierailija
17/40 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs tyhmä luokkakaveri jonka pääomatulot kivat, ansiotuloja vähän enempi kuin nolla. Tyhmä siksi ettei todella osannut mitään, nyt nauttii kuolleiden vanhempiensa rahosta.

Peritty omaisuus ei näy verotiedoissa, joten on kaverisi joutunut myös tekemään ansioidensa eteen jotain, vähintäänkin sijoittamaan suuria määriä rahaa, ehkäpä johtamaan vanhempiensa perustamaa yritystä.

Vierailija
18/40 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkku, pari opiskelukaveria, muutama työpaikan isompi pomo.

Vierailija
19/40 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On.

Veli, hyvä ystävä ja pari kaukaisempaa sukulaista. Muita en etsinyt. Varmaan joku kummin kaiman serkun veli olis löytynyt.

Mutta yllättävän vähän tuttuja tällä listalla on, tuttavapiirissä on kuitenkin lähes kaikki yliopiston käyneitä ja ihan ok urallaan menestyneitä.

Nämä pari listalla olevaa ovat liike-elämästä. Me muut ollaan virkamiehiä ja humanisteja...

Ja katsoin listaa kun veli laittoi itse viestiä, että oli päässyt listalle.... se taas on meidän keskinäinen vitsi, kun olen puolustanut epämääräistä pitkäksi venähtänyttä opintoputkeani kaikella mahdollisella...

Ei siinä ole mitään yllättävää.

Humanistit ja virkamiehet eivät näitä listoja korista, ellei ole huomattavasti vanhaa rahaa ja sijoituksia (harvemmin on).

Täytyy olla hieman yksinkertainen jos kuvittelee, että akateeminen koulutus ja "ok ura" toisi useimmiten mitään muuta kuin perusturvallisen, keskiluokkaisen ja -tuloisen elämän.

Vierailija
20/40 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies, veli ja ystäväpariskuntien miehiä sekä miehen kollegoita (yritysjohtajia). Yhteensä hyviä tuttuja pikaisellakin katsomisella 20-30 kappaletta. Tosin naisia ei yhtään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan