Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen raivona! lapsi tuli kaveriltaan ja kaverin äiti..

Vierailija
31.10.2016 |

.. oli pistänyt molemmille sellaiset vamppyyrinpurema kuvat kaulaan ! eikä tuo lähde rapsuttamalla tai kynsilakanpoistoaineella, kokeiltu on ! poika pitää tuota siistinä, mutta minun poikani ei todellakaan lähde kouluun kaulassa kaksi reikää josta valuu verta!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile alkoholia oman kaulasi sisäpintaan sopivassa määrin, hengitä ja pohdi että mistä hankkia saisi ostettua vähemmän löysemmän pipon

Vierailija
22/35 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkisinkö kaverin äiti sen leikkitatskan pojallesi laittoi? Jos poika halusi sen, niin relaa hyvä ihminen ja anna pojan nauttia Halloweenista. Äläkä enää ikinä päästä lasta kavereiden luokse, jos lapsi ei saa tuollasta asiaa päättää itse. Jos olisi tehnyt oikean tatskan, olisi syytä suuttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no juuri tuollainen, paitsi että verta valuu pidemmälle ! hyi helv.. .( 

aion selvittää tämän naisen puhelinnumeron  tai sitten mennä ihan ovelle puhumaan.

Ap

Hän ei varmaan tiennyt, että kuva tarttuu niin tiukasti.

Vierailija
24/35 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vain ihailisin lapseni kanssa leikkitatuointia jos sellaisen olisi kaverillaan saanut. Ja omat lapseni eivät ole vielä edes koulussa.

Noi kuvat lähtee nopeasti pois ja lapset tykkäävät niistä. Miksi kuva häiritsee sinua noin paljon? Eihän se kylmällä säällä edes näy vaatteiden alta jos syy siis olisi se että muut katsovat kaupassa pahalla.

Omalle lapselleni laitoin viime keväänä vampyyrihampaat ja mustaa huulipunaa kun halusi päiväkodin naamiaisiin pukeutua vampyyriksi.

Vierailija
25/35 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa kamala. Sekuntiakaan et miettinyt miltä lapsesta tuntuu kun äiti ensimmäisenä alkaa raivoamaan ja hinkkaamaan myrkyllä kaulaa. Pilasit lapsen ilon, onnea vaan "vuoden äiti". Kannattaa mennä ammattilaisen puheille noin kireän vanteen vuoksi. Ja ehkä seuraavalla kerralla miettiä useamman kerran, millä niitä jälkiä koittaa poistaa.

Vierailija
26/35 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö iho kuitenkin uusiudu ihan jatkuvasti? Tuo vampyyrinpurema on vain haalistunut muisto siinä vaiheessa, kun poika hakee ensimmäistä kesätyöpaikkaansa ja esiintyy haastattelussa skarppina ja siististi pukeutuneena.

Vierailija
27/35 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaöljyllä se lähtee.

Vierailija
28/35 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs alkoholi, esim tuulilasin pesuneste. Tehoaa ainakin tussikyniin.

Eikö nyt mammojen pitäisi tietää, että vain kylmä vesi tepsii verijälkiin?

Vierailija
29/35 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei!

Mun lapselle kävi sama, olin niin raivona - mutta onneksi mies keksi ratkaisun, otat valkaisuainetta (ei valkoisen pyykinpesuainetta!) ja pistät 2-5 dl kuppiin. Yskänlääkkeen tapaisesti kerralla alas, vaikuttaa sisäisesti ja irroittaa nuo kauheat liimamaalaukset.

Kantsii kyllä itse ottaa ensin, ettei ole mennyt juoma pahaksi - puhdistaa myös ihon ihan loistavasti, kerran kuussa itse käyn läpi tän puhdistusprosessin :))

Minulla on vielä helpompi ja nopeampi keino. Haette varastosta ulkoseinämaalin, liuottimen jos ei ole vesiohenteinen ja kippaatte päälle. Jos ei heti osu siihen puremajälkeen, levität käsiisi liuotinta ja levität sillä.

Ei varmasti enää erotu. Jos haluatte, voitte toki vieläkin hakea vaikka Prismasta lastasi miellyttävän värin.

Vierailija
30/35 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAUHOOTU!

Vierailija
31/35 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu ensin ja juttele sitten lapsesi kanssa. Kyse on feikkitatskasta, josta hän oli ylpeä ennen kuin pilasit ilon. Voisitko ihastella sitä edes vähän? Itse tulin kerran kotiin hiukset nyrhittyinä. Eikö siihenkään maailma loppunut.

Vierailija
32/35 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vinkkinä että meidän herkkäihoiselle lapselle tuollaisista tatuoinnesta tulee karseet ihottumat. Eli en kyllä menis vieraammille lapsille ilman aikuisen lupaa laittamaan enkä ainakaan tuollaiseen paikkaan. Onneksi itse kokeiltiin käden iholle ekaa leikkitatuointia ja poistettiin heti kun alkoi kutista (noin 20 minuuttia tatuoinnin laittamisesta) ja kädessä oli helppo hoitaa ihottumat verrattuna kaulan ohueen ihoon.

Vierailija
33/35 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siellä oli kuulemma pienimuotoiset halloweenjuhlat.. poika on siis 7v.  kyllä toivon että minulta olisi kysytty, etenkään kun tuo ei irtoa! .O koetin joo kynsilakanpoistoaineella että olisiko irronnut sillä..

Ap

Kyllä olis taas Karpolla asiaa. Sympatiat sinne!!!

Vierailija
34/35 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on varmaan onnessaan kun äitinsä  riekkuu hysteerisenä pitkin kyliä tuollaisen pikkujutun takia.

Vierailija
35/35 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti voisi kyllä mennä sinne kouluun oppiakseen kirjoittamaan kunnolla. Yhdyssanoja ja isoja alkukirjaimia pitäisi ainakin harjoitella!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän