Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidin miestäni seksikkäänä ylipainoisena, mutta nyt hän on lahtunut

Vierailija
31.10.2016 |

Laihduttanut, ja toki olen iloinen siitä miten nään hänen onnellisuutensa lisääntyneen, ja solakka/hieman lihaksikas kroppakin tavallaan mielyttää silmää. Aiemmin hän oli huomattavan ylipainoinen ja kärsi vaikeista mielenterveysongelmista.

Mulla on varmaan joku sairas fetissi, mutta tunsin niin paljon vetoa siihen tiettyyn ihmiskuvaan, joka hänestä välittyi - hankala, monimutkainen, verbaverbaalisesti lahjakas sosiaalinen johtaja, joka piilotteli epävarmuutta ylipainostaan jokseenkin viileän kuoren alla. Yleensäkin mielenterveydellisesti rikkinäiset ihmiset, jotka tavallaan luovat itselleen sosiaalisesti hyvän ja siistin ulkokuoren vetoaa muhun ihan älyttömästi.

Hänen seurassaan on itseasiassa nykyään mukavampaa kuin ennen, enkä todellakaan harkitse hänen jättämistään. Kyseessä ei ole itselleni mikään ylitsepääsemätön ongelma, mutta tahdon vain jakaa pienen harmitukseni anonyymisti jonnekin.

Ja säästäkää tämä keskustelu trollisyytöksiltänne. Kyllä minäkin ehkä epäilisin tätä kirjoitusta trolliksi, jos olisin joku muu :D Uskotte tai ette, voin kuitenkin ilmoittaa todella olevani oudoilla mieltymyksillä varustettu yksilö.

Itsehän olen mielenterveydellisesti lapsuudestani saakka oireillut. Mm. pahan anoreksian sairastanut. Tällä hetkellä normaalirajoissa laiha/hoikka, ja psyykkisesti voin ihan kohtalaisen okei.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/3 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, millaisia vastauksia yrität nyt hakea. Yrittä asettaa miehesi hyvinvointi ja terveys omien mieltymystesi edelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua, millaisia vastauksia yrität nyt hakea. Yrittä asettaa miehesi hyvinvointi ja terveys omien mieltymystesi edelle.

Kiinnostaa vain millaisia ajatuksia tämä ihmisissä mahdollisesti herättää.

Ja toki asetan. Mies tietenkin muutenkin päättää omasta kropastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän