Saan veronpalautusta 6000 euroa ja rapiat
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon. Minä toivon saavani edes hiukan. Koska viimeiset veroehdotukset muuten postitetaan?
Veroehdotukset postitettiin toukokuussa. Jos et tehnyt siihen muutoksia, se oli sitten myös verotuspäätös eikä mitään enempää Sinulle postiteta. Jos teit muutoksia, niin päätöksen olisi pitänyt tulla lokakuun aikana.
Voi kiitos asiallisesta vastauksesta. Kuten huomaa, veroasiat eivät ole vahva puoleni. Löytyykö tuota veroehdotusta sähköisenä versiona vai ainoastaan paperisena?
Ai että olis kiva summa. Itse saan reilu 700€ palautuksia ja sekin kyllä jo lämmittää mieltä. Tolla sun palautuksella kävisin syömässä jossain tosi hyvässä paikassa ja ostaisin itelleni jotain kivaa (ja kallista). Joku ehdottikin jo matkaa ja uutta kelloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet antanut valtiolle korotonta lainaa 6000 euroa.
Varmaan kannattaisi ostaa joku opas, missä kerrotaan järkevästä rahankäytöstä
Tarkistahan tietosi - korkoa maksetaan 0,5 %
No tämäkö on hyvä tuotto? Minä saan enemmän kuukausikorkoa sijoituksilleni.
Mistä me voidaan tietää mistä tykkäät tai mitä tarvitset? Idiootit ehdottelee täällä jotain kelloja, kuinka moni oikeasti tarvitsee tai edes haluaa monen tonnin statuskellon? Jos et oikeasti tarvitse mitään tai keksi itse niin säästä rahat/tee niillä jotain hyvää. Kyllä luulisi että sille tulee tarvetta joskus, ihan ilman ideoita kyselemällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sijoituksissa on myös riskinsä. Sekä niistä ei voi noin vain ottaakaan rahaa pois, jos tilanne muuttuu niin paljon, että ennakonpidätys% muuttuu.
Osta osakkeita, niin keväällä saat osinkoja. 👍
Vierailija kirjoitti:
Tätäkin piti sitten tulla kehumaan tänne, että siitäs saatte köyhät.
Mistäs se köyhä veronpalautusta saisi, kun ei verojakaan maksa.
Kylläpä saatiin positiivisesta asiasta negatiivinen ketju. Ei olisi pitänyt kysyä. -Ap
Mäkin voisin tuplata veroprosenttini niin saisin 10000,- veronpalautusta. Mitäs siihen sanot? No, oikeesti maksan 2000,- mätkyjä, kun harvensin ja möin metsääni pari vuotta sitten ja nyt sitten lopullinen verotus myynnistä. En vaan ymmärrä tätä palautuksilla pröystäilyä.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä saatiin positiivisesta asiasta negatiivinen ketju. Ei olisi pitänyt kysyä. -Ap
Raha on suurimmalle osalle mammoista arka asia, koska sitä ei ole. Mutta laita rahat säästöön ja mieti rauhassa, miten ne olisi järkevä käyttää. Ehdotin sinulle kakkossivulla osakkeiden ostoa, muutaman kuukauden kuluttua alkaa osinkokausi, ja noin toiminalla voisit saada lisää mania.
Minä sain palautusta 525€, ja aion ostaa Amerikan pressanvaalidipistä jotain osinko-osaketta.
Minullakin tulot joita on hankala arvioida etukäteen + vähennyksiä joita en niitäkään pysty arvioimaan etukäteen. Palautuksia tulee 1200e. Mieluummin näin kuin mätkyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vähän hankala arvioida tuloja etukäteen. Pidän mieluummin veroprosentin korkeampana ja saan sitten joulurahaa enkä jodu maksamaan mätkyjä.
Joulurahaa? Ihan uusi sana mulle.
.
Kirjottaja tarkoitti varmaankin joulurauhaa. Sitä ainakin toivotellaan joulutervehdyksissä ja korteissa.
Joulurahaa en ole nähnyt toivoteltavan missään.
.
En nyt tätä ketjun aloitusta pröystäilyksi tulkinnut. Ap on ilmeisesti tehnyt jonkun verran töitä ja kiltisti maksanut verot ja nyt haukutaan täällä tyhmäksi ja syyllistetään siitä että on hoitanut asiansa suoraselkäisesti.
Kolmatta sivua tullut postauksia ja vain muutama ehdotus vastauksena ketjun kysymykseen. Olen minäkin sitä mieltä että positiivinen käännettiin negatiiviseksi tässäkin tapauksessa. Ei ihme että ihmiset ovat masentuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sijoituksissa on myös riskinsä. Sekä niistä ei voi noin vain ottaakaan rahaa pois, jos tilanne muuttuu niin paljon, että ennakonpidätys% muuttuu.
Miten niin ei voi ottaa? Hyvin suurella todennäköisyydellä rahat saa pois tarvittaessa 3 päivässä. Kaupat pörssissä tänään ja rahat tilillä 3 päivän päästä. Eli huomattavasti nopeammin kuin veronpalautuksista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kivaa ostaisin?
Älä osta itsellesi mitään. Lahjoita mieluummin nuo veronpalautusrahat maamme monikulttuuristamiseen. Se on jopa omien politiikkojemmekin mielestä se paras sijoitus tulevaisuuteen.
Vain rasistit vastustavat tuota maamme parempaan tulevaisuuteen tähtääväää hanketta.
mullekin oli alussa tulossa lähes neljätonnia takaisin. Sitä ihmettelin ja pähkäilin ja huomasin, että palkanmaksufirma ei ollut ilmoittanut bonuksista veroja. - keltään.
Asia korjattiin ja nyt tulee takaisin 134 euroa. Plusmiinusnolla.
Osta joku taulu tai muu taideteos.