Mummot ovat alkaneet juttelemaan minulle ja kysymään neuvoa kaupassa :)
Ilo olla avuksi Toki. Mutta mietin mikä vetää puoleensa kysymään juuri minulta.. olen aika syrjäänvetäytyvä ja välttelen katsekontaktia etc.
Naureskelin, että ehkä alan näyttämään heistäkin mummolta:) eli lukevat joukkoon.
T:n 46v.
P.s. ei ole mitään vattuilua, olen mielelläni avuksi pikkujutuissa, kuten kun kysytään tiedänkö missä on joku liike tai mitä jollain tuotteella tehdään. Antaa merkityksen tunteen jopa.
Tätä vain ihan yhtäkkiä alkanut tapahtua aina kun käyn kaupassa etc. Enkä tosiaan näytä siltä, että kuuluisin henkilökuntaan tms.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
vaikutat varmaankin luotettavalta ja ystävälliseltä, ja taidat ollakin :)
Kiitos! Sydämessäni ainakin haluan olla. Mutta ulospäin mietin että annan kylmän kuvan tms. Ja on omia terveyshaasteita. Ehkä joku aura sitten. En tiedä. Itselleni hassu muutos,kun yleensä tuntunut että ihmiset katsovat vähän arvostellen tms.
Ap
Heh, hyvä ap. Mutta repesin, kun muistelin nuoruutta (no). Menin baariin, siniset reisarit ja kauluspaita päällä. Rahat loppui, niin läksin kotiin - ovella tuli vastaan ulkomaalaisia opiskelijoita ja näytti mulle henkkarit! :)
Sanoin, et "thank you, wellcome, have a nice evening!" ja häivyin :)
vaikutat varmaankin luotettavalta ja ystävälliseltä, ja taidat ollakin :)