Miehet kelpaisiko teille työtön nainen joka ei halua töihin mutta?
Eläisi työttömyyspäivärahalla ja harrastaisi taitoluistelua, olisi lajissaan puoliammattillainen, eli kävisi välillä kisoissa mutta ei tienaisi merkittäviä palkintorahoja. Päivisin kävisi harjoittelemassa taitoluistelua paikallisessa jääkiekkohallissa. Työnteko ei kuitenkaan naista kiinnosta, koska haluaa keskittyä harrastukseensa.
Voisitko kiinnostua? Jos naisella muuten mukava ja elämäniloinen luonne.
Kommentit (64)
Sama se, en halua lapsia (enkä todennäköisesti edes muuttaa naisen kanssa yhteen) ja tulen itse toimeen vähällä joten yhdentekevää minulle onko nainen työssä vai ei. Ideaalitilanteena näen sellaisen, jossa molemmilla on oma koti jonka pidosta huolehtii itse.
Jos halutaan matkia sitä snooker-aloitusta niin oikeampi vertaus olisi töihin haluamaton nainen, joka päivät heittää tikkaa baarissa, välillä voittaa rahaa. Ei mikään taitoluistelija. Miehet, kelpaisko tikanheittäjä-pubiruusu?
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään taitoluistelija. Miehet, kelpaisko tikanheittäjä-pubiruusu?
Totta kai.
En ole mies. mutta taitoluistelija = notkea, mikä on monelle miehelle iso plussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään taitoluistelija. Miehet, kelpaisko tikanheittäjä-pubiruusu?
Totta kai.
:D
Vierailija kirjoitti:
Jos halutaan matkia sitä snooker-aloitusta niin oikeampi vertaus olisi töihin haluamaton nainen, joka päivät heittää tikkaa baarissa, välillä voittaa rahaa. Ei mikään taitoluistelija. Miehet, kelpaisko tikanheittäjä-pubiruusu?
Ei, sehän on juoppo, joten ulkonäkökin on sen mukainen. Mutta on lisäksi vielä pahempi kuin miehen snooker-harrastus, sillä hän olisi tyyliin ainoa nainen ryyppyporukassa, ja puolet noista miehistä yrittäisi jatkuvasti päästä pukille. Snooker-mies ei myöskään ole juoppo samalla todennäköisyydellä kun tikanheittäjä.
-
Olipa tosiaan outo valinta AP:lta, taitoluistelijahan on naisten eliittiä miesten silmissä, suhdetta ajatellen.
Ei kelpaisi nainen, joka parisuhteen ehtona edellyttää minun kustantavan hänen vapaaelämänsä. Vaikka nyt olisi varaa, entä jos minulle tapahtuu joitain enkä pystykään ylläpitämään naisen elintasoa? Toisaalta jos vaimo sairastuu tai jää työttömäksi, kuten on tapahtunutkin, tietenkin elätän hänet. Perheen pitää olla yhteen hiileen puhaltamista eikä kaupankäyntiä.
"Työtön" ei toivottavasti tarkoita, että nostaa työttömyyskorvausta, vaikkei ole mitään työhaluja.
Vierailija kirjoitti:
Snooker-mies ei myöskään ole juoppo samalla todennäköisyydellä kun tikanheittäjä
Taitaa kyllä kohtuullisen iso osa snooker-ammattailaisista käyttää huumeita enemmän tai vähemmän. Snookerin suosio perustuu vaan niin vahvasti lajin parhaimpiin yksilöihin, että kattojärjestöt valkopesevät kärähtäneet samaan tapaan kuin FIS valkopesee Theresa Johaugin.
Korkean profiilin pelaajista ainakin Jimmy White käytti kaiken vaapa-aikansa dokaamiseen ja kokkelin nokittamiseen, minkä tiesivät kaikki, mutta kattojärjestöt eivät halunneet suolata oman aikakautensa suosituinta ja pidetyintä pelaajaa. Toinen samanlainen oli Alex Higgins.
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaisi nainen, joka parisuhteen ehtona edellyttää minun kustantavan hänen vapaaelämänsä. Vaikka nyt olisi varaa, entä jos minulle tapahtuu joitain enkä pystykään ylläpitämään naisen elintasoa? Toisaalta jos vaimo sairastuu tai jää työttömäksi, kuten on tapahtunutkin, tietenkin elätän hänet. Perheen pitää olla yhteen hiileen puhaltamista eikä kaupankäyntiä.
Sähän tässä nimenomaan pidät parisuhdetta kauppasuhteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille kelpaa, koska eivät ole kiinnostuneita naisten rahoista.
Tässä se suurin ero miten miehet ja naiset määrittelevät toisensa. Naisille miehen raha tärkeää.
Miehille kelpaa, koska ovat kiinnostuneita naisen vartalosta ja muutenkin ulkonäöstä. Lisäksi olettavat, että se nainen kuitenkin hoitaa kodin, miehen ja mahdolliset lapsetkin. Tässä suurin ero.
Niin, nainen kelpaisi miehelle jos ulkonäkö olisi 10++++, ikä max. 25v, haluaisi lapsia ja tekisi kaikki kotityöt valittamatta.... :)
Hyvin kelpaa jos lisäksi on hoikka, kaunis ja isot tissit.
Kuinka monta kertaa olet nähnyt isotissisen taitoluistelijan?
Ei todellakaan. Sitten kävisi jos olisi esim. ohjelmoijana avoimen lähdekoodin jutuissa tai tekisi akateemista hommaa pro bono
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä se suurin ero miten miehet ja naiset määrittelevät toisensa. Naisille miehen raha tärkeää.
Miehille kelpaa, koska ovat kiinnostuneita naisen vartalosta ja muutenkin ulkonäöstä. Lisäksi olettavat, että se nainen kuitenkin hoitaa kodin, miehen ja mahdolliset lapsetkin. Tässä suurin ero.
Niin, nainen kelpaisi miehelle jos ulkonäkö olisi 10++++, ikä max. 25v, haluaisi lapsia ja tekisi kaikki kotityöt valittamatta.... :)
Anna Semenovich
Mukava ja kaunis. Muuta en naisesta kaipaa. Tai en kaipaa enää, kun on jo. Paska ja ärsyttävä vastaus, mut ite kysyit, hähää :D
Todellakin kelpaisi, taitoiluistelijoilla taitaa olla aika täydellinen vartalo. Ja kun oon jo vanhempi mies niin olisihan se kiva saada semmoinen valmennettavaksi. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna Semenovich
Hoikka nainen on kaunis ilman isoja tissejäkin. Toisin, kuin läski ja ruma.
Vierailija kirjoitti:
Ämmät täällä ei taas taida tietää mistä lajista on kyse. No eipä yllätä. Vihje katsokaa Eurosportilta. Snooker on todellinen herrasmiesten laji ja kaukana jostain pubi-piljardista, mitä mamma on kännissä jonkun juopon kanssa pelannut.
Ja siis turnausten pääpalkkinnot voivat olla 300.000€ luokkaa. Ihan kivasti viikon duunista ja noita turnauksia on sitten 20 vuodessa. Toki vain parhaat ammattilaiset pääsee satojen tuhansien vuosi tuloihin, mutta ihan rikkaita ovat. Tais mammalla torttu kostua.
Taitoluistelussa puoliammattilainen? Korjatkaa jos olen väärässä, mutta tämähän tarkoittaisi että kroppa on todella hyvässä kunnossa, ei yhtään läskiä, bonuksena vielä notkeutta ja loistavaa kehonhallintaa.
Tuomoinen olisi kuin lottovoitto jos kiinnostuisi minusta ja olisi vielä mukava ja elämäniloinen luonne. Mutta olen itse jo vanha, taitoluistelun puoliammattilainen ei kovin vanha voi olla, ellet sitten tarkoittanut valmentajan roolissa.
Ainoa taitoluistelija jonka tunnen, treenasi silloin kuusi päivää viikosta, ei juonut eikä juossut baareissa muutenkaan. Urheilijaura loppui kun vamma vei pois harrastuksesta vuodeksi, enää ei ollut paluuta.
M39