Voi kun olisi pikkujoulut!
En ole tällä hetkellä töissä ja nyt jo olen kateellinen, kun eri työyhteisöissä on pikkujouluja... Kaupoissa on pikkujouluvaatteita ja ihmiset kertovat pikkujoulumokistaan ja -romansseistaan. Voi että olisi ihanaa olla siellä heidän joukossaan! Järjestättekö muut pikkujouluja kavereiden kanssa, vai onko ne vain aina työpaikoilla?
Kommentit (6)
Pääsenkö minäkin mukaan. Kaipaan kunnon sutinaa. Tehdään vaikka kolmen kimppa. En ole aikaisemmin uskaltanut, mutta pikkujoulut on eri juttu.
N33
Odotat siis pettämisten ja perheriitojen eskaloitumista.
Oon ollut firman pikkujouluissa joskus 90-luvulla viimeeksi. ei tod nappaa koko tilaisuus...
Ei pikkujouluissa tapahtunutta lasketa pettämiseksi. Einmal ist keinmal sanoo saksalainenkin. Pikkujouluna otetaan ilo irti eikä liikoja murehdita. Sillai pitää juhlia ettei seuraavana aamuna muista, mitä hauskaa tulikaan tehdyksi. Joka vanhoja muistaa sitä tikulla silmään. Nän vanhempana katuu vain niitä kaikkia mahdollisuuksia, jotka jätti muka moraalin takia käyttämättä.
N47
Vieläkö mahtuu yksi puutteessa elävä nainen mukaan? Katsotaan, mihin yksi mies pystyy. Varmuudeksi omat sauvat mukaan. En tarkoita kävelysauvoja.
Mehän voitais pitää pikkujoulut ensin ravintolassa ja sitten teillä. Minä tuon juomat ja sinä ostat lanttulaatikon ja kinkkua, jota syömme kotonasi iltamyöhällä aina siinä välissä. Tai ehkä ei kannata sinne ravintolaankaan raahautua, jos et pidä suu-korvassa tanssista. Aamuyöstä tilaan taksin ja ajan kotiin. Mutta lupaan palata takaisin, jos vaimo on vaihtanut lukot.