Hyviä yhden hitin ihmeitä
Minun mielestäni Chumbawamba on hyvä. Se on tunnettu kappaleestaan "Tubthumping".
Mitkä yhden hitin ihmeet ovat teidän mielestänne hyviä?
Kommentit (100)
Muistan Rednexiltä kaks biisiä. Wish you were here ja Cotton eye joe
Vierailija kirjoitti:
scatman joe (tjsp)
no doubt: dont speak
paul oxleys unit: spanish bars
No Doubt ei ole yhden hitin ihme
The Dandy Warhols: Not If You Were The Last Junkie On Earth
Vierailija kirjoitti:
Muistan Rednexiltä kaks biisiä. Wish you were here ja Cotton eye joe
Wish You Were Here on kaikkien aikojen kuudenneksi paras biisi vuonna 1995. https://fi.wikipedia.org/wiki/Radiomafian_top_500
Vierailija kirjoitti:
3 Doors Down: Kryptonite
Vieläkin hyvä!
Onhan niillä nyt muitakin, Here Without You ja When I'm Gone nyt ainakin.
Crashtest Dummies: Mmmm Mmmm Mmmm
Cutting crew i just died in your arms
Mr mr Kyrie
Vierailija kirjoitti:
Marcy Playground: Sex and candy
Oi, tää on hieno! Ja mitä ysärimuistoja. :)
Vierailija kirjoitti:
Catatonia: Mulder and Scully
Mä niin tykkään Catatoniasta. International Velvet ja Equally Cursed and Blessed on mun mielestä edelleen hyviä 90-luvun pop/rock-levyjä.
A-ha on myös vanha lemppari, jolla on useampi hyvä kappale. Parhaat kylläkin sillä samalla levyllä jolla Take on me on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisista Darude, I'Dees, Seremoniamestarit, Ezkimo, MC NikkeT, Flegmaatikot, Mascara, melkein kaikki Idols- ja VoF -voittajat...
Laulukilpailuista tuli mieleen nollan hitin ihmeet: esim Saara Aalto
Ja monta hittia esim. Tauskilla on?
Tauski todellakin. Sinä vain.
Rednex tuli mieleen myös. Sekä Antti Huovilan Vaskikellot. Tv-persoona Joel Hallikaisen Kuurankukkakin tuli mieleen.
Ei oikein natsannut yksikään noista. Rednexillä oli kaksikin hyvin erilaista hittiä, eli Cotton Eye Joe ja Wish You Were here. Huovilan Vaskikelloja nyt ei minään isona hittinä voi pitää, vaikka syksyn sävelen voittikin, se kisa kun oli jo tuohon aikaan melko uuvahtanut. Muuttolinnut ja Sata Kitaraa ihan saman tasoisia "hittejä" kuin tuo Vaskikellotkin. Hallikaisen megahitti tietysti oli Kuurankukka, mutta se ei suinkaan ollut Hallikaisen ainut hitti, vaan olihan hänellä useampikin hitti silloin alkuvuosina, kuten Anna vierellesi tulla, Halipula, Sininen on kesäyö jne.
Streets: Kestääkö siivet
Hieno biisi hienossa elokuvassa.
Simple Minds; Don't you forget about me.. Yksi mun kaikkien aikojen lemppareista.