Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

K-marketit sikakalliita!

Vierailija
31.10.2016 |

Kauppalehden vertailusta selviää jälleen kerran, että K-marketit, Alepat ja Salet ryöstävät asiakkaitaan!!

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prisma on myös kalliimpi kuin sittari ja ottaen huomioon sen että prismassa ei ole tarjouksia niin silloin ero prisman hintoihin ja sittarin tarjoushintoihin on valtava.

Kovinpa on subjektiivinen tuo otoksesi ;)

Vierailija
22/53 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Lähikauppa mikä lähikauppa. Kalliimpia kuin isot automarketit.

Vaan toisinaan siellä K-marketissakin on jotain hyviä tarjouksia.

Yleensä K-marketien "tarjoukset" tarkoittavat lidlin/prisman normaaleja hintoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota samaa mieltä näyttäisi moni nykyään olevan. Tuttu kävi äskettäin prismassa ja sekin totesi että kamalaa miten kallis tuo ketju onkaan nykyään.

Vierailija
24/53 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

Lähikauppa mikä lähikauppa. Kalliimpia kuin isot automarketit.

Vaan toisinaan siellä K-marketissakin on jotain hyviä tarjouksia.

Yleensä K-marketien "tarjoukset" tarkoittavat lidlin/prisman normaaleja hintoja

Pääsisit analyytikoksi noin jäätävän tyhjentävillä analyyseilläsi - komppaan :)

Vierailija
25/53 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se on, että Prismassa on halpaa, mutta harvoin sieltä mitään kivaa löytyy. Viikonlopun ostokset kun tekee Prismassa, sieltä tulee ostettua sitä samaa bulkkia ja ruokaan menee 100€. Mutta kun menee Citymarkettiin (Ruoholahden, muut ei taida päästä samaan), niin johan on jos jonkinmoista herkkua ja houkutusta, helposti siinä riehaantuu ja ruokaostokset maksaa 200€. 

Se on ihan tietoinen valinta, että välillä ostaa vähän parempaa ja maksaa siitä vähän enemmän. Kun esim. on tottunut ostamaan tuoretta leipää leipomon kaupasta, niin ne markettien leivät ei enää tahdo maistua, vaikka olisi paikan päällä paistettu ja paljon halvempaa. Ennemmin maksan leivästä pari euroa extraa ja nautin taivaallisesta mausta kuin jäystän sitä markettileipää harmistuneena, että nyt tuli säästettyä väärässä paikassa.

Vierailija
26/53 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut sen saman. Muut ketjut myy ns ruskeeta salattia. Jokin osa on aina ruskeeta. Lidlissä päinvastoin. Niillä on aina tuoretta. Mahtaako syy olla se ettei ne jää hyllyyn pitkäksi aikaa?

Lidl myy asiakkailleen mieluummin "eioota", kun pitäisi jonkin näköistä varastoa itsellään. Toiset kaupat tilaa ruokaa niin, ettei se vähässä kummassa lopu, vaikka kaikki asiakkaat päättäisi ostaa samana päivänä salaattiruukun. Toki pilaantunut salaatti on pilaantunut salaatti, mutta ei sitä kukaan pakota ostamaan. Itse käytän pääosin lähikauppaa (k-market) ruokaostoksiin, koska vähällä vaivalla löydän sieltä kaiken mitä tarvitsen ja jos jotain ei ole, niin kauppias mielellään tilaa sitä hyllyyn. Ei oo tarvinnut pilaantuneita tuotteita kotiin sieltä kantaa. Kai se sit on paljon kiinni siitä kauppiaasta millaisen kuvan kaupastaan tahtoo asiakkaille antaa. 

Vierailija
27/53 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta se on että prisma ja k-marketit on kalliita mutta minkäs teet kun niihin muihin on niin pitkä matka:(

Vierailija
28/53 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoholahden sittarissa taitaa olla suomen tuoreinta ruokaa.

Vierailija
29/53 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko peräti niin että ruoholahden citymarketissa on suomen laajin juomapuolikin? Aivan tajuton valikoima.

30/53 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prisma on myös kalliimpi kuin sittari ja ottaen huomioon sen että prismassa ei ole tarjouksia niin silloin ero prisman hintoihin ja sittarin tarjoushintoihin on valtava.

Itse olen usein naureskellut Cittarin tarjouksille, jossa huimalla tarjouksella saadaan hinta sentin tai pari alle Prisman hinnan.

31/53 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruoholahden sittarissa taitaa olla suomen tuoreinta ruokaa.

Kaikki tarjoustuotteet siellä tuntuvat aina olevan loppu. Huomattavasti parempi on minusta Iso Omenan Cittari.

Vierailija
32/53 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä1106 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen usein naureskellut Cittarin tarjouksille, jossa huimalla tarjouksella saadaan hinta sentin tai pari alle Prisman hinnan.

Kuljen naureskellen Sittarin todella upeissa valikoimissa ja poimin helmet talteen ;)

Vierailija
33/53 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä senteistä voidaan puhua. Tuhansista senteistä. Kalaa et saa tuoretiskistä ikinä edullisesti prismasta. Citymarketeissa on aina jokin kala tarjouksessa. Samoin naudan paahtopaistit yleensä 9.95/kg ja naudan ulkofilee 12.95 kg

Vierailija
34/53 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää kattomassa ruoholahden juomaosastoa mutta varatkaa tarpeeksi aikaa. Siinä voi mennä hetken jos ei toisenkin

Vierailija
35/53 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole vaihtoehtoja.

Kalliimmaksi tulee lähteä taksilla ostoksille, joten käyn siinä kaupassa, johon jaksan kävellä.

Vierailija
36/53 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala vertailla kauppoja kun ostetaan ihan eri tuotteita. Toinen ostaa ruisleipää joka on halvempi Prismassa ja toinen ostaa patonkia Cittarista. Vertaile siinä kumpi tuli halvemmaksi. Itse ostan ristiin eli osan Cittarista ja osan Prismasta.

Vierailija
37/53 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn keräämässä kaupoista vain tarjoukset. Teen listan hyvissä ajoin ja näen vaivaa, vertailen hintoja ja palvelua. Kuljen pyörällä kaupasta toiseen ja kuntokin nousee samalla, ei  saastuta ympäristöä eikä mene parkkimaksua.  Teen itse ruuista ruokaa mahdollisimman paljon. Tänään tein aamulla viikon satsin mysliä uunissa. Säästän rahaa, vaikka tuloni ovat ihan hyvää keskitasoa. Tavoitteenani  on  ollut ostaa laatuasunto hyvältä paikalta, ja ennen vuoden vaihdetta teen kaupat.  On parempi olla tavoitesäästäjä kuin pakkosäästäjä. Siksi kannattaa opetella  ajoissa uudenlainen tapa ostaa. Ruuassa säästää helposti jopa tuhansia euroja vuodessa.

Muuten ihmiset, miksi ette käytä ostolistaa, jonka olette etukäteen tehneet kotona?Moni palloilee hyllyjen välissä ja ostaa hetken mielijohteesta. Etukäteen tehty ostoslista on paras keino ostaa oikein ja halvalla. Paperia ja kynä löytyy varmaan jokaiselta.

Vierailija
38/53 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman kurkut ja tomaatit 3.95. Missä muualla on noin kallista

Vierailija
39/53 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn keräämässä kaupoista vain tarjoukset. Teen listan hyvissä ajoin ja näen vaivaa, vertailen hintoja ja palvelua. Kuljen pyörällä kaupasta toiseen ja kuntokin nousee samalla, ei  saastuta ympäristöä eikä mene parkkimaksua.  Teen itse ruuista ruokaa mahdollisimman paljon. Tänään tein aamulla viikon satsin mysliä uunissa. Säästän rahaa, vaikka tuloni ovat ihan hyvää keskitasoa. Tavoitteenani  on  ollut ostaa laatuasunto hyvältä paikalta, ja ennen vuoden vaihdetta teen kaupat.  On parempi olla tavoitesäästäjä kuin pakkosäästäjä. Siksi kannattaa opetella  ajoissa uudenlainen tapa ostaa. Ruuassa säästää helposti jopa tuhansia euroja vuodessa.

Muuten ihmiset, miksi ette käytä ostolistaa, jonka olette etukäteen tehneet kotona?Moni palloilee hyllyjen välissä ja ostaa hetken mielijohteesta. Etukäteen tehty ostoslista on paras keino ostaa oikein ja halvalla. Paperia ja kynä löytyy varmaan jokaiselta.

Wau, olisitpa vaimoni :)

Vierailija
40/53 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn silti mielummin k-kaupoissa kuin s-kaupoissa. 90% keskon kaupoista on mun kokemuksella siistimpiä ja HeVi-osasto on parempi (sekä hedelmien ja vihanneksien tuoreuden & laadun että laajuuden perusteella)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi