Onko muilla ollut monta viikkoa kestävää räkistä/flunssaa nyt?
Alkoi kovalla kurkkukivulla 3 viikkoa sitten ja edelleen on sellainen semiyskä ja niistää saa. Töistä ei ole tarvinut olla pois, eli niin kovaa flunssa ei ole. Mutta silti ärsyttävää pientö nuhaa jo 3 viikkoa:/ Kuivaa yskääkin on ollut.
Kommentit (12)
Juuri sama tauti parhaillaan menossa. Kolmas vk alkaa. Kurkku oli tulessa 3pv, mutta vaihe meni ohi. Tämä keuhkoissa jylläävä kutinainen ja takova yskä on vielä viheliäisempi. Onneksi voin tämänhetkisessä elämäntilanteessa yskiä yöt ja nukkua päivät. 'Köh köh köööh*
Kyllä oli...melkein 2kk. Lopulta sain antibiootit ja 2päivän jälkeen kurkkukipu poissa, yes!
Just oon ekaa päivää töistä pois. Ensin pari viikkoa sitten oli vatsa kipeä, kuumetta ja pää kipee, sitten pari päivää väliä, kurkku tuli aivan sairaan kipeäksi, sitten alkoi nuha ja yskä ja jatkui vaan, nyt viikonlopouna pamahti täysi umpiräkä, päänsärky, lihaskivut ja tää pihisevä hengitys ja yskä. Nyt en enää töihin kyennyt vaikka kuunetta ei ole, olennihan raatona sängyssä. Lekuriin iltapäivällä.
En ole saanut nukuttuakaan pitkään aikaan kuin vain parin tunnin pätkiä. Raivostuttava flunssa!
Kohta kuukauden ollut korva lukossa. Lisäksi nuhaa ja lievää kurkkukipua
Hinkuyskä. Harmi, että ei todettu heti, niin ei siihen mikään lääkekään enää auta. Kärsi, niin täälläkin on tehty. 10 viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Alkoi kovalla kurkkukivulla 3 viikkoa sitten ja edelleen on sellainen semiyskä ja niistää saa. Töistä ei ole tarvinut olla pois, eli niin kovaa flunssa ei ole. Mutta silti ärsyttävää pientö nuhaa jo 3 viikkoa:/ Kuivaa yskääkin on ollut.
EI räkistä mutta räkäistä kyllä.
Kolmatta viikkoa kärvistellään. Ei kuumetta, mutta kova yskä ja kurkkukipu, joka välillä helpottaa ja taas pahenee... 😑
Mulla alkoi viime viikolla kovalla kurkkukivulla, mutta nyt viikonloppuna olo on huonontunut, yskä kova ja pää aivan täynnä räkää. Aamulla huimausta myös, joten jäin tänään kotiin vaikka ei ole kuumetta.
Kuukausi sitten viimeksi olin antibioottikuurilla, kun flunssa jatkui viikkotolkulla ja aiheutti lopulta kunnon poskiontelon tulehduksen.
Kurkkukivulla alkoi, sitten alkoi räkä mutta ei sellainen niistettävä vaaln sellainen nieluun valuva, ja yöllä kauhea kutitus joka saa yskimään. Poskiontelotulehdus löytyi, ab-kuurin söin mutta edelleen vähän kurkku kipeä.
Anyone?