Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

K-marketit sikakalliita!

Vierailija
31.10.2016 |

Kauppalehden vertailusta selviää jälleen kerran, että K-marketit, Alepat ja Salet ryöstävät asiakkaitaan!!

Kommentit (53)

1/53 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikauppa mikä lähikauppa. Kalliimpia kuin isot automarketit.

Vaan toisinaan siellä K-marketissakin on jotain hyviä tarjouksia.

Vierailija
2/53 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-market on yhtä lailla lähikauppa, mutta hintataso ihan toista, sori vaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliita on myös K-Supermarketit.

Vierailija
4/53 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on maailman paras K-Market lähikauppana. Mitä väliä jos siellä on kalliimpaa, teen kuitenkin kaikki isommat ostokset muualla. Kauppa on profiloitunut täysin kaupunginosamme mukaan ja myy sitä mitä asiakkaat haluavat. En vaihtaisi mistään hinnasta.

Vierailija
5/53 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-market on yhtä lailla lähikauppa, mutta hintataso ihan toista, sori vaan :)

S-Market ja K-Supermarket ovat toistensa vastaavia kauppoja. S-ryhmällä on Alepa vastaavana kauppana mitä K-Market. Joten mitä isompi kauppa sitä halvemmat hinnat noin yleisesti. Onha Cittarissa ja Prismassa isompia eriä myynissä, niin saa hinnatkin poljettua alas.

Vierailija
6/53 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on maailman paras K-Market lähikauppana. Mitä väliä jos siellä on kalliimpaa, teen kuitenkin kaikki isommat ostokset muualla. Kauppa on profiloitunut täysin kaupunginosamme mukaan ja myy sitä mitä asiakkaat haluavat. En vaihtaisi mistään hinnasta.

Jääräpäisyys myös edullisten valintojen suhteen on täysin sallittua ;)

Vierailija
7/53 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-Marketit ovat vaan niin paljon laadukkaampia kuin vastaavat S-ryhmän Alepat. K-kaupat ovat kauppiasvetoisia ja tekevät kaupasta asiakkaiden toiveiden näköisen. Eli Inarin K-Marketissa on vähän eri tuotteet myynnissä mitä vaikka Punavuoren K-Marketissa.

Vierailija
8/53 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl oli vertailussa edullisin ja Prisma tuli hyvänä kakkosena.

http://m.kauppalehti.fi/uutiset/eroa-muutama-euro-lidlin-ostoskori-on-s…

Lidl joutuu kilpailemaan tasan tarkkaan vain Prisman kanssa, heti kun Prismassa korotetaan hintoja tai lasketaan hintoja, niin Lidl seuraa perässä -ja hintojen perusteella Prismassa on kovalla kädellä nostettu taas hintoja. Lidlillä on varaa olla halvempikin - mutta miksi olla, kun vähempikin riittää? Torvit ihmiset ostavat kalliilla, ja sen vuoksi Lidlikin on kallistunut huomattavasti.

T. Lidl-mies.

Vierailija
9/53 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jääräpäisyys myös edullisten valintojen suhteen on täysin sallittua ;)

Kaikille se, että maito maksaa 20senttiä enemmän ei ole kynnyskysymys asioida kaupassa. On se vaan kumma, että tama meidän lähikauppa myy todella hyvin vaikka on kovemmat hinnat kuin 1,5km päässä olevassa supermarketissa.

Vierailija
10/53 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin prismassa. Hedelmät ja vihannekset oli vähintään 100% kalliimpia kuin lidlissä ja jopa 200%. Minä en halua maksaa liikaa joten tuo ei ole mun kauppa

Vierailija
11/53 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku ihme, että pikkukaupassa on korkeammat hinnat kuin isommissa =) Voi luoja.

Mulle ihan sama, käytän siltä K-Markettia.

Vierailija
12/53 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salet/Alepat olivat heti Stokkan jälkeen kalliimpia. Aukiolovöyhötys kun alkoi nostivat hintoja ja pistivät porukkaa pihalle. Ei taida halpuutus jatkua...

Vierailija
13/53 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidl oli vertailussa edullisin ja Prisma tuli hyvänä kakkosena.

http://m.kauppalehti.fi/uutiset/eroa-muutama-euro-lidlin-ostoskori-on-s…

Lidl joutuu kilpailemaan tasan tarkkaan vain Prisman kanssa, heti kun Prismassa korotetaan hintoja tai lasketaan hintoja, niin Lidl seuraa perässä -ja hintojen perusteella Prismassa on kovalla kädellä nostettu taas hintoja. Lidlillä on varaa olla halvempikin - mutta miksi olla, kun vähempikin riittää? Torvit ihmiset ostavat kalliilla, ja sen vuoksi Lidlikin on kallistunut huomattavasti.

T. Lidl-mies.

Lidlin valikoima on sellaista sillisalaattia, että se voisi olla vertailussa ihan erikseen vaikka eksoottisten tuotteiden ja etnokauppojen kanssa. Toki on selvää, että lähinnä eurooppalaiset ruokatuotteet on hieman kalliimpia kuin halvan työvoiman maissa tuotetut jutut, eikä niissä välttämättä hygienia- ja torjunta-ainevaatimuksetkaan ole lähelläkään samaa tasoa. Vaikka saisin sen kaupan kamoja puoleen hintaan, niin tuskin sieltä silti ostaisin :(

Vierailija
14/53 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en myöskään heitä rahaa auton ikkunasta enkä maksa mistään liikoja. En myöskään päivittäistuotteista. Jos on rikas niin silloin ei ole mitään väliä mutta jo keskituloisen on mietittävä mihin rahansa laittaa. Viekö ne ruokakauppaan vai tekeekö perheen kanssa vaikkapa lomamatkoja.

15/53 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkukauppa on aina kalliimpi kuin suuri. Kiinteät kulut ovat suhteellisesti suuremmat pienessä kaupassa ja jollain se on katettava eli lisäämällä hintoihin suurempi kate kuin automarketissa.

Kaupoissa on eroja. Oma lähikauppa K-Extra on varmaan planeetan kälyisin. Yleensä hyllyistä puuttuu juuri ne tavarat, joita haluaisi ja valikoima on muutenkin kehno. Luovuin sovinnolla käymästä siellä, kovin montaa 'pettymystä' en kestä. Nyt kävelen pari sataa metriä pidemmälle Lidliin pikkuostoksille, oikeat ostokset teen Prismassa, jossa on minulle sopiva valikoima ja hintakin suht kohdallaan ja lisäksi kamat saa kärryllä parkissa olevan auton luo sateelta suojassa.

Vierailija
16/53 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin prismassa. Hedelmät ja vihannekset oli vähintään 100% kalliimpia kuin lidlissä ja jopa 200%. Minä en halua maksaa liikaa joten tuo ei ole mun kauppa

Vähintään 100% ja jopa 200%😂😂 sano ettet ole tosissasi XDDDDD

Vierailija
17/53 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppalehden vertailusta selviää jälleen kerran, että K-marketit, Alepat ja Salet ryöstävät asiakkaitaan!!

Kuka tahansa normaaliälyinen tietää tuon ilman Kauppalehteäkin...nuo kun on suunniteltu täydennysostopaikoiksi jollain asiakas hakee vain  pakollisen tavaran x ja ehkä  pari heräteostoa siihen lisäksi. Ei kai tuolta osta kaikkea ruokaansa kuin ne joilla on huono kunto (mummot) , ei autoa ( citysinkut, köyhät) tai joku ideologinen syy asioida lähikaupassa

Vierailija
18/53 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut sen saman. Muut ketjut myy ns ruskeeta salattia. Jokin osa on aina ruskeeta. Lidlissä päinvastoin. Niillä on aina tuoretta. Mahtaako syy olla se ettei ne jää hyllyyn pitkäksi aikaa?

Vierailija
19/53 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähintään 100% ja jopa 200%😂😂 sano ettet ole tosissasi XDDDDD

Totta se on. Käy itse kurkkaamassa hintoja.

Vierailija
20/53 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma on myös kalliimpi kuin sittari ja ottaen huomioon sen että prismassa ei ole tarjouksia niin silloin ero prisman hintoihin ja sittarin tarjoushintoihin on valtava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi